Bedankt voor het vragen! Tja wat zal ik zeggen....dinsdag zijn ze begonnen met tabletjes 3x dit hebben ze woensdag herhaald, donderdag hebben ze een ballon ingebracht, hele heftige rugweeën en buikweeën gehad tot de ballon uitgewerkt was toen hielden de weeën ook meteen op. Vrijdagochtend vliezen gebroken en aan het infuus voor wee opwekkers. Weer rug en buik weeën (kamelen weeën noemen ze het) 4/5 weeën klem achter elkaar zobder volledig weg te zakken, daarna 2/3 minuten rust en dan kwam er weer een nieuwe reeks. ' smiddags om 16:00 had ik 7cm ontsluiting en 's avonds om 19:00 helaas nog steeds en toen ben ik emotioneel gezien gebroken. Ze wilde perse nog 1,5 uur aan kijken met pijn medicatie, dit wilde ik eigenlijl niet voor de baby, maar ik kon niet mwer. Ptik in mijn been gehad en ben vervolgens 1,5 uur lang zo stoned als een garnaal geweedt en geen cm erbij. Toen hebben ze besloten een keizersnee uit te voeren. Na een kwartier heb ik gevraagd of het infuus van de weeën nu toch wel uit kon dan?? Uiteindelijk is om 21:33 uur 08-02-2013 onze dochter Zoë geboren. Helaas na de keizersnee fluxus gekregen waardoor ik nog maar een hb gehalte had van 4.2 maar ik had eindelijk mijn meisje in mijn armen! En ben al weer een hoop vergeten! Groetjes Yvon Sorry voor type fouten (zit dit verhaal op mijn tel. te typen.
Poeh en ik dacht al een zware bevalling te hebben gehad. Ik wilde eigenlijk ook geen pijnstilling of iig geen ruggeprik maar had gewoon te veel last vd rugweeen. Kon ze echt niet opvangen en zat toen ook pas op 4. Ik trok het ook niet meer. Helemaal uitgeput erdoor. In overleg toch voor ruggeprik gegaan omdat ik ws als die andere prik was uitgewerkt ik nog niet bij t einde was geweest. Ben idd al veel vergeten. Enige dat ik nog heriner is dat de rugweeen zon pijn deden en t hoofdje er niet uit wilde. Maar n 2e dat duurt nog even haha. Wel vervelend dat ze.t nog even hebben aangekeken nadat je medicatie wilde.
Ik wilde juist geen medicatie, maar hun wilde dat perse uitproberen omdat ze dachten dat de ontsluiting daardoor zou vorderen...niet dus.....ik kon inderdaad die rugweeën ook echt niet meer opvangen
Oooh zo. Oooh maar dat je dan de prik.in het been hebt gekregen. Die wilde ik dus nl ook maar juist om dd ontsluiting te bevorderen etc werd.mij de ruggeprik aangeraden. Wat dus wel hielp. Iets te goed