Joon meis wat ben je verwend!!! Ziet er erg leuk uit allemaal!! Echt helemaal super!! Geniet nog na van je dagje en ik wens je een zeer goeie nachtrust!!! Liefs Uk
Joon soms komt het van de mensen waarvan je het het minste verwacht..... Je bent in ieder geval erg geliefd Ja we gaan voor een hele goeie nachtrust *hoofdpijn heb vandaag een paracetamol moeten nemen ik heb als ik erg druk ben last van halfzijdige hersenhoofdpijn... het zit dus maar aan 1 kant (bij mij rechts) en het verlamd je zeg maar helemaal het enige wat echt helpt is met een paracetamol op onder de douche en daarna slapen want geloof me het doet zeer!!! Nu vandaag gelukkig een mildere versie wel de hele dag door maar niet meer dat je verlamd bent en niets meer kan verdragen...Hopelijk vanavond goed slapen en morgen gewoon niets doen...
Hahaha ja dat is gebleken. O echt bah dat lijkt me indd zeer vervelend hopen dat je morgen een betere dag heb want hier word je vast niet vrolijk van Xx
@Joon, Wat leuk zo'n babyshower en wat heb je een boel cadeautjes gekregen voor de kleine. @Ukje, Wat vervelend om hoofdpijn te hebben. Hopelijk voel je je nu beter. Voor mij zijn de indalingweeen en voorweeen begonnen. Flinke pijnlijke steken van onder en daarbij pijnlijke harde buiken die ik soms moet wegpuffen. Ze kunnen ineens beginnen een tijdje aanhouden en weer verdwijnen. Omdat mijn kindje waarschijnlijk erg groot is ben ik benieuwd of dan de bevalling eerder op gang gaat komen. Ook mijn suikers (zwangerschapsdiabetes) zijn verschrikkelijk aan het schommelen en ondanks de insuline moeilijk onder controle te houden. Nog eventjes afwachten tot morgen en dan de extra groeiecho. Ben benieuwd of de gyn het juist heeft.
@ Joon : woow meid wat is je kindje verwend nu al! haha..ziet er erg gezellig uit allemaal! @Uk: Vandaag hier dag 4 met hoofdpijn is niet normaal en het gekste het is ook bij mijn rechte kant en bij mijn rechte wenkbrauwen helemaal. Rozeroos: Het is bijna voor jou echt spannend meid! ik had donderdag oefenweeen bij mijn onderrug , het is precies hetzelfde hoe ik het had met mijn zoon toen ik wel echte weeen had alleen is nhet dit keer minder pijn en houd aan paar seconden.
@yasminaa kunnen ook indalings weeen zijn heb ik ook gehad en nu ligt ze helemaal ingedaald en vast dus die ken geen kant meer op .. word alleen erg zwaar onderin buik aangezien me buik behoorlijk is gaan zakken dus lopen gaat nie zo geweldig meer en bukken al helemaal nie meer... @ slapen gelukkig hier nog redelijk kunnen slapen ookal word het steeds wat minder prettig ( kan geen lig positie vinden die lekker ligt ben buik slaper) Wat ben ik blij als ze geboren is zeg pfff begin het zat te worden
Hey meiden na een nacht goed slapen is de hoofdpijn helemaal weg!!! Yeah!!!!! Moet zeggen dit is niet prettig als je zwanger bent want normaal zou ik er tramadol hebben ingegooid maar dat mag je tijdens je zwangerschap niet zomaar gebruiken... Vandaag staat hier in het teken van opruimen... Ik heb ineens de smaak te pakken en ben kasten en alles aan het leegruimen.... Administratie gedaan, al mijn kleren die ik nu niet pas in een koffer gedaan en de kleren die ik wel pas netjes in de kast gelegd. (Kan kraamzorg makkelijk alles pakken zometeen) en ik heb mijn vluchtkoffer klaar staan ik zeg we zijn goed bezig hahahaha. Nu even uitpuffen op de bank en zo weer verder gaan met het volgende klusje wat ineens moet gebeuren....
Gelukkig van jehoofdpijn. K heb een rot macht gehad tot half 7 wakker gelegen van misselijkheid en rusteloos in de benen ik denk van alle indrukken van overdag. Toen 2uurtjes geslapen en weer wakker. K heb het gevoel dat ik eenenorme kater heb hahaha en dat van water. Wat hebben julklie in de commode leggen?. Ik in de ene la luiers. Op de andere slabben en hydrofiele doeken/luiers en op de plankjes de verzorging zwitzal hahha. En in de kastjes eronder de ene voorraad luiers billendoekjes creme enz en die sndere pyjamas. Maar elke dag verander ik weer wat hahaha Xx
Nog meer november mama's! Gezellig! Thea nog ff volhouden wijffie. En al ingedaald? Dat is netjes zeg! Hier nog maar 5 weken, pfff kan niet wachten. Heb veel geluk dat ik met 38 weken wordt ingeleid, maar ja niet veel geluk erna . Hopelijk wordt er wel veel duidelijker. Belangrijkste, is dat zij mijn kindje volledig gezond maken. Ik ben er zo aan toe om te weten hoe ze het gaat doen. Maar dat heeft iedere moeder, lijkt mij.
Oef meis ik lees je onderschrift wat een moeilijk verhaal, wil je misschien in het kort uitleggen wat de kleine mankeert want dit ken ik niet. *hier steken vanonder...arghhh en ik maar denken dat Uk niet nog dieper kon gaan liggen.... dus wel!!!! of zijn dit nu oefenweeën??? Vandaag ook de vluchtkoffer helemaal klaar gemaakt verder en ml mee laten kijken (was wel een handige tip staat op een site om man mee te laten kijken zodat hij ook mee kan denken wat er allemaal nog bij moet maar ook dat hij weet wat er precies in zit)... nu alleen dextro er nog in en mijn fototoestel erin doen.. * commode Hier heeft mijn commode 3 laatjes bovenin: laatje 1: sokjes laatje 2: Grootste laatje pyjama's, rompers en spuugdoekjes laatje 3: pampers 2 kastjes eronder.. Linkergedeelte: hydrofielluiers, washandjes rechtergedeelte: 2 kruiken, pampers en voorraad luierdoekjes (was zo'n doos in de aanbieding) En boven op de plank staan 2 bakjes bakje 1: met zwitsal en daar een kammetje en haarborstel.... bakje 2: daar zit het schaartje in, de thermometer om koorts op te meten en dat soort dingen.. Hihi goed genoeg uitgelegd
@Loekie, heerlijk verlof. Ik mag / moet aankomende week nog 2,5dag werken en dan heb ik ook verlof. Kleine is hier ook druk gister bijna de hele dag door voelen bewegen. Nou was ik ook gestresst en onrustig dus mischien dat het daar aan lag. @Joon, wat leuk een babyshower. Kleine meid is aardig verwend echt super. @Uk zo vervelend he die hoofdpijn. Begin het ook steeds vaker te krijgen. Hier helpt ook alleen een paracetamol. Haha en het opruimen is hier ook begonnen. Heb van me zus een tas met kleren gekregen in maat 56(meisje) en ga straks de kleren van me zoontje uitzoeken. Heb ik straks een blauwe en een roze kant in me kast. @Rozeroos, oe voorweeen. Hoop toch echt dat ik ze deze keer weer niet krijg. Maar volgens mij heb je hier na de eerste wel meer last van of niet? @Thea, nog even volhouden. Moet zeggen dat ik het ook aardig zat aan het worden ben. Bekken en misselijkheid worden ook niet beter. Fijn dat de kleine al ingedaald is. @Commode moet ik hier weer even herinrichten. Zoontje gaat naar andere kamer die wil ik over 2 weken over hebben. Hebben van het weekend spulletjes gekocht voor zijn kamer. Het word zo'n stoere kamer. Zodra die klaar is laat ik wel een foto zien.
Wat goed dat jij je koffer al heb klaar staan ukje! Ik ga vandaag beginnen aan de baby-wasjes en ik moet morgen even naar de primark voor big shirts en makkelijke dingen voor mezelf. Dan kan ik onze koffer in de auto leggen. Even uitleg; Ons kindje heeft een aangeboren breuk aan het middenrif. Dat betekent dat zij links een opening heeft, waardoor haar kleine darm in haar borstholte zit. Wat betekend dat de longen minder de ruimte krijgen om te ontwikkelen. Bij ons kindje ziet het er vrij gunstig uit, maar de afwijking blijft ernstig. Ze zal binnen een week geopereerd moeten worden, aan zuurstof en beademing moeten. Voor mij mogen die 5 weken voorbij vliegen, ben nou wel toe aan duidelijkheid. Lief dat je er naar vraagt En die steken van onder herken ik ook. Vannacht wakker van lage rugpijn. Herkent iemand dat ook? Ik lees dat sommigen hun verlof gaat starten. Heerlijk hè?
@lady ik bid en hoop en weet bijna 100% zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie dochtertje... Hier vannacht lichte weeen gehad gelukkig zijn die weer met de noorderzon vertrokken.. alleen wel rustig aandoen.. wacht liever nog even met weeen.. overmorgen alweer een echo van mn meisje SPANNENED!!!
Ooh wat heftig thea, hoe herken je dat eigenlijk? Lijkt me ook dat je nog even wacht meis! Minimaal nog 2/3 weken! En thxx...wij hebben ook een goed gevoel
Goedemorgen Hihi, wat hebben jullie veel geschreven afgelopen weekend. Ik zit in 't weekend amper achter de computer. Zit ik de hele week op m'n werk al, dan hoeft 't voor mij in 't weekend niet zo nodig meer. En bovendien had ik afgelopen weekend veel te veel te doen, haha. @ Ladylola, wat een heftig verhaal joh. Geen onbezorgde zwangerschap voor jou dus. Kan me heel goed voorstellen dat je na de bevalling uitkijkt in dat opzicht, dan kun je kijken hoe het met je meisje is en kunnen ze wat gaan doen. Sterkte in ieder geval. Ik zie dat er al een aantal met verlof gaat. Heerlijk hoor. Ik heb de laatste paar dagen een beetje een dubbel gevoel over mijn verlof. Iedereen benadrukt steeds: je hebt bijna verlof, lekker hoor, 16 weken vakantie. Dat soort opmerkingen. Ik ga me bijna nog schuldig voelen en heb het idee dat ik m'n verlof op de een of andere manier nuttig moet gaan invullen. Nou, ik heb een to do-lijst van hier tot Tokyo en die wil ik eigenlijk de komende twee weken afwerken en in m'n verlof niks gaan doen. Ach, zullen we dit maar op de hormonen gooien?
Ik hoop ook dat alles goed gaat komen. Zal niet makkelijk zijn. Hier weer een vreselijke nacht k krijg zon pijn in me heupen snachts. Ik denk doordat ik allen op me linker en rechter zij ken slapen. Word er gewoon wakker van en dan slaap ik al met een voedingskussen. Oooooo wat ben k blij als k weer op me buik ken leggen. Hier is alles gewassen en gestreken. Nu zwitzal xakjes erop voor het lekkere geurtje en klaar is kees. Douwt jullie kleine zich ook soms zo hard tegen je buikwant aan dat het gewoon pijn doet haha
Dank je wel Sporty. Alleen maar goed dat je geen tijd hebt voor de pc! Ik heb nu meer thuisdagjes, dus heb er dan genoeg tijd voor. En ja to do-list hier ook present! Gelukkig al veel gedaan, maar we zijn in feb verhuisd in een nieuwbouw huis, dus ook alle afwerking proberen we nu af te krijgen voor de bevalling. Lekker het die zwitsal zakjes. Hoe lang moet jij nog Joon? Hier geen pijn van gedouw.
Ohh meiden sorry maar ik wil echt even showen!!! Deze wieg is gemaakt door mijn opa (houtsnijder) naar ontwerp van mijn moeder 32 jaar geleden, ikzelf heb er in gelegen en ik ben er zo trots op dat onze jongen er over een paar weekjes in ligt.... Ben sinds 4 uur al 4x naar boven gelopen om nog een keer te kijken ik ben helemaal van slag erdoor hihi
Ukje: Wat een leuke wieg. Thea: Nu al lichte weeen gehad? Spannend zeg... De kleine moet nog even blijven zitten hoor haha. Ladylola: Wat heftig zeg, pffff..... Hier is ook alles gewassen. Vluchttas heb ik ook al ingepakt. Morgen nog wel even naar de prenatal, moet eigenlijk nog een badstandaard scoren en wat zwitsal spulletjes. Wat zal ik moeten halen van Zwitsal?