Het laatste trimester

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje92, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Bij ons zit de oudste dan alweer op school, en ze heeft een continu rooster wat inhoud dat we moeten zorgen dat ze tussen 8.15/8.30 op school is en om 14.45 halen we haar weer op. In de tussentijd zal de kraamzorg hier dan een paar uurtjes zijn en mijn man zorgt voor onze zoon en voor en na schooltijd voor beide kinderen natuurlijk.
    En mocht het zo zijn dat ik écht niet op of neer kan of dat mijn man het niet trekt, dan hebben we gelukkig een lieve familie die komt helpen, of worden er alsnog extra uren aangevraagd

2. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Volgens de vk gisteren lag haar hoofdje al beneden , maar sinds vanochtend heb ik die steken in mijn vagina , en draag ik laag :)
    Ach ja....

Wij hebben ook voor maximale kraamzorg gekozen, omdat je toch niet weet hoe alles loopt.
    En bovendien wordt het 100% vergoed door de verzekering.

Wat betreft de warmte......pff haha
    Op de bank liggen met de ventilator aan :)

3. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste 10 weken zijn aangebroken...

Ik heb ook de laatste dagen steken bij mijn vagina ( af en toe niet altijd ) betekend dit dat het kindje aan het zakken is ??

Verder heb ik sinds vorige week schimmel infectie.. eerst uitwendig maar nu twijfel ik volgens mij zit ook wat meer inwendig nu.. dus morgen ff huisarts bellen vragen hoe en wat..

Deel Deze Pagina