het lange wachten

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door likaloetje, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. likaloetje

    likaloetje Actief lid

    7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat me opvalt is dat artsen verschillende adviezen geven over het wanneer weer zwanger worden na een miskraam van 19 weken bijvoorbeeld.
    Wat is jullie ervaring.
    Bij mij is het nu bijna 5 weken geleden, mijn menstruatie is alweer terug. En het langste advies wat ik kreeg is maximaal een half jaar.
     
  2. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier geen advies gehad om te wachten. Lichamelijk was er niks aan de hand je moet er alleen geestelijk natuurlijk ook aan toe zijn.
    Het is hier nu 7 maanden geleden, we zijn gewoon doorgegaaan helaas tot nu toe zonder resultaat.
     
  3. Ze zeggen vaak inderdaad dat je een bepaalde tijd moet wachten. Wij hebben omgeveer 3 maanden gewacht en zijn er toen weer voor gegaan.
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ons werd geadviseerd 6 maanden te wachten, maar wij zijn er na 4 maanden al weer voor gegaan. Ik kon zonder een nieuwe zwangerschap echt niet verder en die twee maanden lijken kort, maar ik vond het heel zwaar. Gelukkig was ik snel zwanger en kregen we een gezonde baby. Ik zou misschien 1 a 2 cyclussen wachten en als jij je dan weer goed genoeg voelt, er weer voor gaan. Mijn idee is meer dat ze die 6 maanden aanhouden voor mentale redenen, om te rouwen. Maar dat was na 6 maanden niet anders dan na 4 noch na 12.
     
  5. likaloetje

    likaloetje Actief lid

    7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja geestelijk ben ik er nog lang niet aan toe.
    Maar ik heb de tijd, het komt wel weer.
    Ik moet nog wat op een rijtje zetten voor mezelf.
    Bedankt voor jullie reacties.
     
  6. MissJopie

    MissJopie Actief lid

    24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ik heb het er nu al over gehad met gyn en die zei me dat het meteen kan en mag. Denk idd dat het advies te maken heeft metber weer geestelijk aan toe zijn.
     
  7. likaloetje

    likaloetje Actief lid

    7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het geestelijk toch wel een moeilijk punt blijft.
    Het is nu 2 maanden geleden, en over 2 maanden ga ik er weer serieus over denken, het zal zeker niet makkelijk worden.
    Toch denk ik het nog een kans te geven.
     
  8. limegreen

    limegreen Bekend lid

    6 mei 2008
    892
    0
    0
    Er is geen tijd voor hoelang je moet wachten, je lichaam geeft zelf aan waneer het er weer klaar voor is ..
    en bij de eene is dat gelijk en bij een ander kan het heel lang duren..
     

Deel Deze Pagina