Flessenborstel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RozeWolkje, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Hebben jullie een speciale flessenborstel of gebruik je gewoon een afwasborstel?

Ik vind de flessenborstels die ik heb gezien (bij de Hema, Kruidvat, Prenatal en Babydump) allemaal zo groot. Ik zoek een kleine waarmee je beter in alle hoeken kunt komen.
    Waar kan ik die kopen?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik gebruikte altijd de flessenborstels van de kruidvat. Een afwasborstel past vaak niet in de fles, dus daar heb je niks aan.

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb een flessenborstel, maar gebruik eigenlijk altijd een sponsje. Ik heb de avent flessen en dat gaat perfect met spons. Die flessenborstel vind ik maar een onding....

4. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Heb die van de kruidvat, gaat prima!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    In de achterkant zit vaak nog zo'n klein borsteltje verstopt,die is voor de speen en de randjes

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Heb een speciale flessenborstel (met speenborsteltje erin). Met een afwasborstel kom je niet in de fijne hoekjes en vind een afwasborstel ook altijd erg onhygiënisch omdat er alles mee schoongemaakt wordt.

Een flessenborstel kost maar 3euro dus het geld is ook het probleem niet zo lijkt me.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik heb die van Prenatal, met dat kleine borsteltje kun je goed de speen enzo uitborstelen. Ik vind het een stuk handiger dan een afwasborstel.

8. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Het zou ook kunnen dat er mensen zijn die een afwasborstel gebruiken maar uitsluitend voor de flesjes gebruikt want nee ik ga ze ook niet door elkaar gebruiken.

Het gaat me ook niet om het geld maar om welke handig is want ik vond degenen die ik gezien heb allemaal zo groot en dan kun je niet in alle hoekjes komen.

Ik zal nog eens bij een andere prenatal kijken dan want degene die ik heb gezien had niet zo'n extra klein borsteltje.

Deel Deze Pagina