Wat handig! Heb je die van Bravissimo gekregen? Ik heb zelf nu gewoon weer een 32FF besteld, omdat ik die UK maat ook had in 2016. Ik neem dus aan dat die nogsteeds hetzelfde is, hoewel ik me nu afvraag of ik het niet even had moeten dubbelchecken. Nouja, we gaan het zien! Ik heb mijn bh op donderdag rond 6PM besteld, en kreeg vrijdag rond 6PM het bericht dat hij is verstuurd. Als de post een beetje meewerkt is hij er dus in de loop van volgende week, of anders de week daarop!
Alleen de EU maten zijn veranderd, dus lijkt me prima hoor. Ik geloof dat mijn berekening van eerder klopt met de tabel hierboven, dat is mooi
Nee, dat is de tabel van lace-lingerie Daarnet toch naar de lingeriewinkel gereden, want wilde toch direct een nieuwe. Heb daar Elomi gepast (wist niet dat ze die daar hadden), maar die had hetzelfde probleem als de Freya, stukje stof tussen beugel en schouderbandje onder de oksel was veel de breed. Maar mijn maat is dus zeker 85J, zoals ik dacht
Uiteindelijk was hij op 2 augustus binnen! Heeft er dus precies een week over gedaan. Het is een beetje een chaos hier, ivm een rottige nasleep van mijn MA waar ik middenin zit... Vandaar nu pas een update. Ik draag hem nu 2 dagen en ben er erg blij mee! Hij zit prima, de stof voelt goed, en de vorm is ook mooi. Ook geeft hij echt ondersteuning zonder te knellen. Ik denk dat ik hem woensdag aantrek naar het ziekenhuis, lijkt me ook véél fijner tijdens de opname dan zo'n ding met beugels! Aanrader dus, deze thuis-bh