Ik probeer uit alle macht achter 2 flexa kleurcodes te komen. Ik heb de kleine testers in huis en wil deze kleuren in een ander merk bestellen. Normaal had ik wel gewoon Flexa besteld, prima ervaring mee, maar zij hebben niet de verf voor achter de kookplaat die ik graag wil... Iemand die mij hiermee kan helpen?
Bouwmarkt is niet om de hoek, wilde het online bestellen bij het merk maar kom bij hun ook niet verder..
Maargoed, zal dan wel een ritje bouwmarkt worden. Zij hebben deze verf echter niet op voorraad, waardoor het 2 ritjes gaan worden
Zou inderdaad bellen als ik jou was. Beetje goede zaak kan alle kleur codes ter plekke gewoon mengen voor je. Staat gewoon in de mengcomputer.
Als je de flexa lijn en kleurcode weet kunnen ze dit inderdaad ter plekke mengen. Vantevoren even bellen zodat je niet voor niets gaat. Eventueel andere bouwmarkt nog proberen. Of bijvoorbeeld een Kluswijs.
Dat heb ik geprobeert, maar ze doen dus moeilijk over die kleurcode, de testers die ik heb, hebben zij niet op voorraad... Pfff ff, story of my life is dit hoor. Ik wil altijd het moeilijkste
Inmiddels ben ik met de kinderen bij Streetjump beland in een andere stad en zag net een Gamma, ik ga het daar straks eens proberen..