Ondanks dat ik afgelopen donderdag 2 cocktails had gedronken ben ik nu al 1 kilo kwijt, ben net 1 week bezig jeeeeej. Heb net weer een lading fruit gehaald, voor morgen op het menu meloen met rauwe ham Ik moet zeggen ww valt me niet tegen, genoeg recepten ook voor nagerechten enzo. Heeft iemand ervaring met de bijeenkomsten?
Ik had het vanavond eventjes moeilijk, mijn vriend zat lekker, als midnight snack, aardappelkroketjes (en kipnuggets, maar ik ben vegetarisch dus dat boeit me niet ) te eten... Ze roken zo lekker... Zat ik daar met mijn druifjes en wortel... Heb het de laatste 2 dagen moeilijk, ik heb zo'n honger, zal wel door de borstvoeding komen! Goed gedaan meiden die afgevallen zijn!!! Ik denk niet dat ik wat afgevallen ben deze week, maar maandag zullen we het weten
En weer een halve kilo lichter! Dit was een goede week Nog maar 7 kilo af te vallen en dan heb ik eindelijk een gezond BMI, voor het eerst sinds mijn 17e ofzo. Wat een lange weg gegaan. Misschien ga ik nog wel door tot 70. Of 65. Nu ik weet dat ik het kan, kan ik mijn doel een beetje bijschaven.
Naam: Suzzert Leeftijd: 27 Kilo's teveel: 40 Dieet: net aangemeld voor weight watchers. Sport: ik doe als het gaat aqua zumba 1 x in de week en sport thuis via YouTube Reden: ik schaam mij hier heel erg voor maar de eerste stap is het probleem erkennen ik weeg 124,5 en ik weet dat het slecht voor mij is en dat ik er gewoon wat aan moet doen! Het probleem zit er in dat ik een lange tijd echt een emotie eter ben en ik hou gewoon van veel en lekker eten. Ik eet niet zozeer ongezond maar vooral veel. En nu kom ik op een punt dat het mijzelf ontzettend in de weg zit. Ik wil nu eerst onder de 100 komen. Dus 24 kilo er af!
Suzzert, succes! Alles kan, ook jezelf slechte eetgewoonten ontwennen. Daar ben ik nu wel achter. Als je het moeilijk krijgt en een hart onder de riem nodig hebt, schroom dan niet om een PBtje te sturen!
Dank je aylen! Ik ga erg mijn best doen. Ik ben een enorme doorzetter maar als het in afvallen gaat...
Haha vervelend he! Zo zat mijn vriend gister naast me met een zak chips n nootjes, en een bierje erbij. Zat ik daar met niks heb wel 2 handjes nootjes gepakt.. Moet afentoe kunnen Vanmorgen even gewogen.. Ben afgelopen maandag de 17e begonnen en ben nu -0,7kg kwijt! Hoop dat het bij de rest ook zo goed gaat. En lukt het nu niet, dan een week later wel. You can do it !!
Ik meld me ook aan.. Ben niet met de methode bezig waar veel mensen achter staan maar het werkt voor mij wel.. Ik pak s ochtends en s middags een kruitvat shake of een reep en s avonds eet ik gewoon mee (ook frietjes en pizza) Overdag dan nog wat fruit of een ijsje met dit weer en heeeelllllll veel water! Ben sinds maandag bezig en al 2,5 kg kwijt maar ik moet zeggen dat ik op de vakantie ook alles heb gegeten wat los en vast zat en daardoor 3,5 kg was aangekomen dus doordat ik nu beter oplet gaat het misschien de eerste week wat sneller.. Overigens wil ik dit niet blijven doen hoor het is meer een boost om een begin te maken en daarna wil ik zelf gezond verder.. Ik wil namelijk afvallen om aan het einde van het jaar te gaan informeren voor een buikwandcorrectie!
Wij hebben gisteravond patat gegeten, en ik had er twee mini kroketjes bij. Met een lekkere klodder Mayolijn. Ik doe nu ook inderdaad 's ochtends en 's middags shaken, en dan 's avonds gewoon mee eten. Gisteravond hadden we toastjes me smeerseltjes op tafel staan, maar na 3 stukjes werd ik kotsmisselijk. Dus ja daar niet veel van gehad.
Hoi allemaal, ik had het lijstje volgens mij nog niet ingevuld, hier komt tie Naam: Ligakoekjuh Leeftijd: 24 Kilo's teveel:15 Dieet: een mengeling van clean food en hallo paleo en biologisch en zonder E nummers Sport: fietsen, 3 x per week intervaltraining van drie kwartier Reden: ben de kilos teveel helemaal zat en wil me weer lekker in me velletje voelen! wat zijn we goed bezig met ze allen ! ik durfde me gister en vandaag niet te wegen oeps.. ik ga mij woensdag wegen ik dnek dat ik woensdag ook als weegdag ga houden. zijn er meer mensen bekend met of mensen die hallo paleo volgen?
Hoi dames, mag ik ook meedoen? Ik wil er graag 10-15 kilo vanaf. Weeg nu rond de 80 kilo. Vroeger 65 maar na mijn 2e zwangerschap ging het mis en bleef ik te dik. Ik probeer gezond te eten maar helaas gaat er hierdoor niks vanaf. Zit nu ook aan de groene smoothies maar lees vaak dat je hier ook nie echt van afvalt. Sporten hou ik nooit langer dan een week vol (zwakke enkel) en ben gek op ongezond eten helaas. Hoe werkt dat met die shakes? Die haal je bij de Aldi? En dan verder alleen warm eten erbij ofzo? Gaat dat snel?
Ik ben niet het fanatiek aan het lijnen/sporten, maar wil er wel ongeveer 5 tot 10 kg af. Ik heb sinds kort een app op mijn iPhone: myfitnesspal. Je geeft aan wat je wil afvallen, je eigen gewicht etc en vervolgens krijg je een max aantal kcal wat je mag eten op een dag. Sinds ik die app gebruik ben ik al 2kg kwijt. Je krijgt echt goed inzicht wat je naar binnen werkt op een dag en wat je verbrandt met sporten enzo. Het een ideale app, tenminste zo ervaar ik hem haha Oh ja, ik gebruik de app nu ongeveer 3 weken en heb verder niks veranderd qua eten/drinken. Ik ben nu gewoon bewuster bezig met wat ik in mijn mond prop
Linana, heb hem ook gedownload maar ik weet van veel dingen niet hoeveel calorieen zoals mn eigengemaakte smoothies... Dus dat is weer minder handig. Verder ziet het er goed uit!
hier bijna een kilo kwijt weer zit nu op 80,7 bijna onder de 80!!! gisteren familie gezien die ik al sinds januari niet meer gezien heb en die stonden allemaal met de mond vol tanden te kijken hihi. echt super veel leuke opmerkingen gehad
Op zich zijn smoothies gewoon fruit met yoghurt of sap toch? Dan zou je wel gewoon alle fruit en yoghurt apart kunnen zoeken Zo doe ik het wel met bijvoorbeeld zelf bedachte broodjes of wraps
hallo dames...ik kom me ook hier melden Naam: french Leeftijd: 31 Kilo's teveel: 10 Dieet: gezonder eten en niet meer snacken 's-avonds Sport: de auto meer laten staan Reden: ik voel me niet lekker in m'n vel en dat buikje en die heupen zitten toch wel in de weg ik ga morgen beginnen! morgen wegen...ik verwacht 80 kilo...misschien iets meer...ik wil terug naar de 70 maar met 73 ben ik ook ''dik'' te vreden