Het leed dat afvallen heet

Discussion in 'De lounge' started by Teardrop, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hey Meiden.

Hier vandaag weer vrolijk verder met de shakes. Begin in de ochtend met een shake met halfvolle melk, en tussen de middag een shake met magere yoghurt. Moet wel even aan de smaak wennen.

Het avond eten vandaag was makkelijk, we hebben geen van drieën echt zin aan warm eten, dus het was stokbrood, met kruidenboter, en salade. En heel heel heel veel water gedronken vandaag.

Maar je kunt me voor mijn gevoel haast wel aansluiten op de kraan, want ik heb me toch een dorst. Zal wel komen door het zweet weer. haha..

2. koala28

koala28 Niet meer actief

's-ochtends: 2 Wasa goudbruin crackers met mager beleg (kipfilet, runderrookvlees, slankie + beker Optimel drink (soms nog een gekookt ei erbij) of kommetje special flakes met magere yoghurt

Tussendoor: appel + dranken zoals water, thee en koffie

's-middags: 4 Wasa goudbruin crackers met mager beleg + rauwkost + beker magere melk of Optimel drink

Tussendoor: appel of kiwi of klein bekertje magere yoghurt

's-avonds: bijv. zilvervliesrijst met salade van veldsla, tomaat, komkommer, lenteui, feta(10%) en stukje mager vlees
    Of Volkorenpasta met zelfgemaakte tomatensaus en kalfsgehakt.

Later op de avond: magere kwark of yoghurt

Daarnaast drinken zoals water, glas cola zero, etc.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Morgen is weer mijn weegmoment ipv vandaag. Ik weeg altijd op de sportschool omdat ik met een speciaal programma bezig ben.

Ben benieuwd. Was vorige keer haast niets afgevallen maar toen had ik een ander eetpatroon op aanraden van de diëtiste die bij het programma zit maar dat ging gewoon niet werken. Nu weer de Newfigure opgepakt maar dan zonder pillen en hoop dat het nu beter gaat.

4. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Nu heb ik me vandaag weer gewogen (ik kon het niet uitstaan gisteren dat ik niet afgevallen was), en het verschil was 800 gram met gisteren!! Wat is dat dan toch, misschien teveel water gedronken 's nachts ofzo? Maar goed, hier werd ik dus heel wat vrolijker van ;) Nou ja, ik houd wel de kilo's van gisteren aan omdat maandag nu eenmaal mijn weegmoment is, ik ben benieuwd wat het dan volgende week zal zijn!

5. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

Jul 6, 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raar he Asherah, ik heb dat ook wel eens dat er zoveel verschil zit tussen 2 dagen, vandaar dat ik maar 1x per week weg, maak me anders helemaal gek ;)

Gisteren niet hoeven te sporten, al eens een fam. zwembad opgepompt ;)? Maar de beloning erna was het meer dan dubbel en dwars waard :D

Ik eet 's ochtends schaaltje magere yoghurt met allbran, tussendoortje stukkie peperkoek, 's middags 2 bruine boterhammen met mager beleg, als tussendoortje een fruitje en 's avonds momenteel erg weinig, maar iig kleine porties dan voorheen en hooguit 1 koekie ipv een hele rol ;)

6. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

Jun 22, 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de Cambridge shakes weer aan de kant gegooid.. Het staat me zo tegen op deze manier! Ik ben nu bij 2 consulentes geweest en beide jojoen ze net zo veel als ik, dan ga je wel nadenken dus.. Ik heb het boek 'het geheim van slanke mensen' gelezen en dat is zo'n eyeopener! Moest het eerst even op me in laten werken, maar ik merkte dat ik het meteen al toepaste. In de winkel al, hoef niet na te denken van dit mag ik wel, dit niet. Alles mag, alleen niet teveel (niet dat ik nu repen chocola en pakken koeken heb gehaald :p )

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb toch maar stiekem een half uurtje getraind! ;) hihi

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb m ook!! Ben nog niet heel ver met lezen, maar idd, de eerste tips pas ik ook al toe! Zo grappig. Ben blij een positief verhaal te lezen :D

Succes met wegen Koala. Hopelijk dit keer wel iets eraf.

Asherah, het kan heel goed met vocht vasthouden te maken hebben. Heb er zelf ook erg veel last van op het moment. Ben vandaag ook weer begonnen met jeneverbes capsules. Die reguleren de vochtbalans in je lichaam en zorgen voor goede spijsvertering. Hopelijk helpt het, want mijn vingers tintelen af en toe van de spanning waar het vocht voor zorgt. En veel blijven drinken op de dag is ook heel goed tegen vocht.

Radiogirl, niet te weinig gaan eten hè, dat werkt averechts ;) Wel heel goed om hooguit 1 koekie te eten. Die hele rol is hier ook vaak zat naar binnen gegaan haha.

Mamachantal
    Mijn ontbijt bestaat uit magere yogurt met muesli of vers fruit of volkoren crackers met mager beleg. Mijn lunch uit 3 of 4 volkoren boterhammen met mager beleg, salade of crackers met mager beleg. Avondeten vrijwel alles maar met mate, dus bijvoorbeeld pasta schep ik nog maar 1x op ipv 2 of 3 x. Volkorenpasta, zilvervliesrijst, aardappeltjes bakken in olie ipv boter enz... Tussendoortjes zijn bij mij fruit, komkommer, volkoren biscuit, ontbijtkoek met margarine. En soms s avonds (meest in het weekend) een handje nootjes of chips of rauwe noten.

Gisteren lekker broodje met mozzarella pesto en tomaat op. Oh wat kan ik daar van genieten. Zeker op een volkoren broodje met extra noten en zaden....nomnomnom!!
    Dat soort dingen zou ik nooit hebben gegeten voor ik met gezond eetpatroon begon. Heb echt veel producten ontdekt die ik erg lekker vind :D

9. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

Jun 22, 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teardrop, dat kwam idd door jouw post dat ik eens ben gaan googlen hierop! Vooral die tekst van die slanke den die op een verjaardag bitterballen niet kon weerstaan. Ik herkende mezelf er zo in dat ik die bitterballen niet kan weerstaan náást gebak, chips, nootjes, enzzzz :D

10. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha ja dat stukje was voor mij ook erg herkenbaar!
    Ga vanavond maar weer ff lezen. Ben benieuwd of ik nog meer herkenningspunten tegenkom hihi

11. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    #271 Teardrop, Jul 23, 2013
    Last edited: Jul 23, 2013
    Meiden, in de bijlage een overzichtje.

Als er iets verandert moet worden, zet dat dan hier in een kleurtje neer. Dan kan ik het makkelijk terugvinden ;)

Er kan nog wat info ontbreken hier en daar. Heb niet alle 27 pagina's precies doorgelezen :p

Ga nog even uitvogelen hoe ik het overzichtje iets groter kan krijgen. Het leest wel een beetje moeilijk zo...

12. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

Jul 12, 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Wat is iedereen goed bezig, ik heb met dit warme weer echt geen puf om te gaan sporten, en op de een of andere manier moet ik altijd meer eten als het warm is, ik word anders echt niet lekker, terwijl iedereen altijd zegt dat ze met warm weer geen zin in eten hebben, Hier dus nog niks afgevallen, ook niet aangekomen gelukkig.
    Als ik het zo opschrijf dan lijken het eigenlijk ook wel gewoon excuses... moet gewoon een schop onder mijn kont hebben denk ik.
    Zijn er trouwens mensen die het boek Het geheim van slanke mensen, gebruiken? en heb je daar iets aan gehad?

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is inderdaad even doorzetten en gewoon gaan (makkelijker gezegd dan gedaan hoor)

Ik heb het boek, maar ben pas bij hoofdstuk 2. Mijn zus heeft het gelezen en zij vond het echt een heel goed boek.

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

Jul 6, 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    als ik het goed zie:p dan mag bij mij nog toegevoegd worden dat ik 33 ben, doel 15kg en momenteel 10kg eraf:D

15. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Teardrop,

mijn leeftijd is 25, ben 3 kilo afgevallen en moet er nog 42.

voor de rest reageer ik morgen weer op de dames ben erg druk :(

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Vandaag meer gegeten dan normaal.
    Met deze warmte heb ik dat echt nodig, anders val ik flauw.

17. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    En ik vind het moeilijk brood te laten staan, ze hebben hier op het moment van dat heerlijke brood speciaal voor de ramadan xD

18. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Pfff, dit warme weer zorgt er voor dat ik met tegenzin eet. Warm eten lukt mij echt niet. Vanavond maar wat noodels gemaakt voor mezelf en voor mn man en zoontje stokbrood en sate(stokjes). Mijn zoontje eet ook amper met dit warme weer.

Heb mezelf nog niet gewogen, dat doe ik 't weekend. Vandaag wel de vraag of ik afgevallen was, dus het is te zien :D
    Goede motivatie om lekker door te gaan.

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik ga dat boek 'het geheim van slanke mensen' ook eens lezen!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zie dat mijn leeftijd ontbreekt ;) ik ben 26 jaar!

verder reageer ik morgen, maar alle dames mn complimenten, jullie doen het allemaal goed:D:D

Share This Page