Ik moet minstens 10 kilo kwijt... De shakes gaan me al beter af vandaag! Heb ze in de blender gemaakt dan is het wat luchtiger. Tussendoor eet ik alleen groente/fruit of een rijstwafel ofzo en savonds warm eten gewoon. Af en toe wat lekkers en ik probeer weer elke dag te shredden. Hopelijk vliegen de kilos er zo af! Wat zijn jullie goed bezig allemaal! Top! Wat voor weegschaal hebben jullie? Ik een digitale maar de ene keer weeg ik 80,6 en ff erna weer 81 en dan weer 80,2 en dan weer 83 echt heel raar... Overweeg een ouderwetse aan te schaffen weer!
Oh... Ik heb vandaag gezondigd. We hebben eten gehaal bij de Mac... Om het begin van onze vakantie in te luiden.. En het was lekker!!
Hoe bedoel je dat ie verschillende gewichten aangeeft: als je er 10x achter elkaar op gaat staan steeds iets anders, of de ene dag 81 en de volgende dag 80,2 etc? Als ie binnen een minuut zo fluctueert (en je hebt tussendoor niet net flink wat gegeten/gedronken/geloosd ), dan lijkt me dat je weegschaal kapot is ja Ik heb een digitale weegschaal, een hele basic geloof ik, gaat al jaren mee. Bevalt prima. Weegschalen kunnen trouwens wel beïnvloed worden door de ondergrond waar ze op staan (stenen vloer/tapijt) en de temperatuur van de omgeving (droge slaapkamer/warme, vochtige badkamer na het douchen). Misschien dat dat een deel van je weegverschillen verklaart (als je hem tussendoor verplaatst en dan opnieuw weegt, bedoel ik dus)?
Overdag gaat het mij goed af, maar 's avonds!! Dan begint de ellende. Dan heb ik zin in chocolade, nootjes (geen handje, maar een halve zak), koekjes enz... Ik drink veel water, maar de lekkere trek blijft. Terwijl ik wel verzadigd ben door het avond eten... Nu het zo warm is sta ik met tegenzin te koken. Binnenkort maar eens bij de aldi kijken voor die shakes, wie weet is dat wat.
tanden poetsen na het eten (tip van mijn moeder, die doet het altijd) En vroeg naar bed, helpt ook! Dan kun je en 's avonds niet snaaien, en de volgende dag er beter tegenaan
Ik heb vanmorgen gewogen en ondanks mn ongesteldheid is het -0,1 Maar oook hier gezondigd helaas....Wat G89 ook al zegt, overdag gaat het prima, maar 's avonds is het heeeeeel lastig.
Hoi meiden Mag ik mee kletsen.wil er tussen de 10-15 kilo af hebben Gisteren wandelschoenen en sokken gehaald Voor genomen 1*per week te gaan wegen Wat voor tips hebben jullie
Vaak ook als ik na elkaar weeg. Hij staat op de badkamer. Misschien toch te vochtig daar? Heb net een 'ouderwetse' gekocht met zo'n draaischijf en daarop weeg ik gewoon 85kilo!!! (Heb wel gegeten n kleding+sandalen aan) Maar wat een verschil! Het eten in de avond herken ik heel goed! At eerst ook altijd een halve zak chips leeg ofzo. Nu probeer ik het bij een koekje, cracker ofzo te houden maar dat is moeilijk hoor! Af en toe een mini zakje chips moet wel kunnen vind ik. En gewone noten mag toch ook he? Heb net amandelen en hazelnoten gehaald voor s avonds.
Mijn streven is om na het avondeten niets meer te eten. Soms rekt ik dat wat op door na het naar bed brengen van de kinderen nog een klein restje avondeten te smikkelen als dat er is en erg verleidelijk naar me lonkt, maar eigenlijk wil ik dat het na 18.30 uur met één portie avondeten en evt. een toetje klaar is met eten, laat staan snoepen. Wat mij daar het best bij helpt is afleiding zoeken, iets doen waarbij ik de tijd vergeet en niet meer aan eten of snoepen denk. Foto's bewerken, achter de naaimachine zitten, dat soort dingen. Geconcentreerd bezig zijn, vooral ook met m'n handen. Als ik tv kijk, wil ik daar juist vaak bij snacken. Ik eet uit gewoonte dan, denk ik, of toch een soort verveling. En als ik met mensen afspreek, snoep ik ook vaak, ook uit gewoonte en 'voor de gezelligheid'... Vanavond niks gesnoept! *trots* Maar 'helaas' wat het avondeten zó lekker dat ik daar nu nog steeds vol van zit, wat ik dus ook zo op de weegschaal te zien ga krijgen Nou ja, het was dus wel héél erg lekker en gezellig, en dat is ook wat waard
Lang geen reacties! Iedereen een "sas-weekend"? Ik neem zo nog een glaasje water (ná het wegen ) en dan lekker slapen. Gister gesport, morgen weer, dus vanavond even niet.
Hallo meiden!! Nou, ik heb me net gewogen!! 1,1 kilo eraf, ik zit nu dus op -2,1. Ben een maand geleden begonnen. Het gaat niet snel, maar ik verlies in ieder geval. Als ik zo door ga, dan weeg ik met kerst, als ik mijn familie in Nederland ga bezoeken, in ieder geval minder dan dat ik vertrok uit Nederland 2 jaar geleden Hoe is het met de anderen vergaan deze week??
Goedzo Asherah! Gaat lekker! Dames die shaken, hoe doe je dat als je werkt/een dagje weggaat? Heb het gister geprobeerd mee te nemen (al in de blender geweest) maar het smaakte rond 13u niet meer lekker... En vandaag en morgen gaan we een dagje weg, dan kan ik het niet eens koel meenemen? Tips? Of gewoon overslaan?
Yeahhhhh ik zit onder de 80!!!!!!!!!!!!!! 79,9 om precies te zijn hahah. ondanks zaterdag een paar frietjes en gisteren een pannekoek.... @shaken: ik nam ze altijd gewoon mee toen ik jaren geleden shakete, vond ze toch nooit lekker blegh.
Sorry meiden. Ben even niet zo actief op het forum. Komt wel weer hoor, maar afvallen gebeurd op het moment ook he-le-maal niet.
Ik baal..deze week weer NIKS afgevallen..bah bah..nog steeds 102,8. Al 3 dagen hoofdpijn. Zaterdag ochtend shake gehad, Tussendoor nectarine Middag yoghurt met shake poeder erdoor. tussen door 1 koek bij de de 2 koppen koffie. S'avonds uit eten. Vooraf tomaten soep met 2 stukje stokbrood. Maaltijd gebakken aardappeltjes en vlees. kwart van laten staan. een kop groene thee na. Bij de film, 1 flesje christal clear. En een kwart zakje cranberry noten mix van de G&w winkel. na de film 1 flesje bier. En natturlijk drink ik de nodige 2 liter water op de dag Zondag, heel laat pas brunchen..kwart voor 1..lekker uitgeslapen kliene is logeren. 2 donkerbruine triangel afbak broodjes. 1 met kaas 1 halve met jam en 1 halve met pindakaas. 2 koppen koffie. 1 beker melk. glas water. s'avonds buiten op de plaat vlees gebakken. 4 stukken vlees en sausjes.. 100 gr slaatje..rundvlees. sla 1 flesje bier. 1 waterijsje..raketje. 1 uur gewandeld met de hond. s'avonds 2 koppen koffie + koek. En natuurlijk de dag nodige water gedronken.. Kan ik dan helemaal niets extra's meer nemen in het weekend als ik door de week oplet..grrr