Moet morgenavond weer wegen. Ik ben heel erg benieuwd. Op mijn eigen weegschaal weeg ik 1 kilo minder maar de weegschaal op de sportschool is leidend dus ben benieuwd. Eten gaat goed hier. Hou mij goed aan het eetpatroon. Moet alleen meer drinken.
Hier weer 1,5kg eraf door.... Helemaal niks! Alleen maar voeding in de gaten houden adhv mijn geweldige app Zelfs mijn vriend ziet inmiddels verschil. Love love love mijn app!
Dames, na een poosje meegelezen te hebben wil ik me hier graag even aanmelden Wat een gezellig clubje! Ik ben Milujem, momenteel ook bezig met de lijn dmv gezond eten en lunch en ontbijt te vervangen dmv een shake. Daarbij sport ik niet, want op mijn werk loop ik soms zo 10 km op een dag. Vind het wel even genoeg dan Naam: Milujem Startgewicht: 128 Gewicht nu: 113 Streefgewicht: 78 Dieet: gezond eten en shakes Gisteren voor het laatst gewogen en vrijdag ga ik weer. Sta er 2x per week op, maar wil eigenlijk enkel iedere maandag. Maar ik ben te nieuwsgierig Tot schrijfs!
Yes, vanmorgen 93,5. Weer 400 gram eraf. Ondanks mijn SAS weekend. Vrijdag gaan we op vakantie, maar ik laat de shakes thuis. Wil gaan ontbijten met yoghurt. En verder gewoon normaal meedoen, en opletten met wat ik eet. Wil wel een weekje kunnen genieten hoor.
Ik heb de ene dag veel moeite om de lekkere dingen te laten staan en de andere dag gaat 't prima. Heb mezelf deze week niet gewogen. Ga er nu weer wat strenger op toe kijken en 1x per week mag ik eens zondigen. Ik werk vaak 1x per week een avonddienst en mogen dan op kosten van de baas iets bestellen via thuisbezorgd.nl, dus dan is dat vaak een vette hap. Ik probeer dat wel te beperken ipv pizza een broodje met salade ofzo.
Welkom Milujem, jij bent al heel wat kilo's kwijt, wat goed zeg!!! Ik ga soms ook teveel op de weegschaal staan. Ik heb mijn eigenlijke weegmoment op maandag, maar ben er vandaag weer op gaan staan en ik was 1 kilo lichter dan gisteren, slaat toch ook nergens op Met eten gaat het hier goed, alleen kom ik minder toe aan wandelen. Op het moment is het dus echt veel te warm hier, het was de afgelopen dagen toch wel tussen de 30 en 35 graden. Op het moment is het nog steeds 29 graden en het is al bijna 10 uur. Vandaag wel wat gelopen op de markt, heel veel groenten en fruit ingeslagen, het is allemaal zo lekker goedkoop hier Anyways heel veel succes allemaal deze week!!!
Myfitnesspal Je kan het ook online doen via de website. Ik heb zelf een iPhone/ipad, maar ik weet niet of het ook op een android oid kan
Je zou ook kunnen kiezen voor iets als sushi of Chinees en dan de wat gezondere dingen van het menu. Maar goed, af en toe een lekkere pizza zeg ik ook geen nee tegen hoor haha
In Sushi schijnt ook veel calorieën te zitten. Dacht altijd dat het meeviel maar helaas niet Nou vanavond gewogen en 1 kilo eraf. Eindelijk onder de 80 kilo (79,4 kilo). Voor een gezond BMI nog 8 kilo te gaan.
Ter vergelijking: 8 stukken zalm/avocado sushi = 250 kcal 6 stukken spicy tuna = 300 kcal Dus sushi icm een salade bevat 1/3 van de kcal van een pizza (ongeveer 900 kcal) Wat betreft het onder de 80 kg komen
Tja, ik ben ook weer bezig met afvallen, (hoop ik dan). De komende maand gaat voor mij de knop weer om. Een maand lang zo min mogelijk suiker. Geen lekkere tussendoortjes meer, maar 'gezond' snoepen met fruit en rijstwafels. Ik moet er voor gaan zorgen dat ik geen behoefte meer heb aan zoveel suiker. Dan kan ik weer langzaamaan wat dingen gaan toevoegen of beperkt weer eten (suhsi, ijsje). Voorlopig blijf ik in ieder geval weg van de chocolade, want als chocolade niet was uitgevonden, had ik niet te zwaar geweest Naam: Rolinka1982 Startgewicht: 85 kg Gewicht nu: 85 kg Streefgewicht: < 67 kg Dieet: gezond eten Ik wil er ook bij gaan sporten, maar ben nog op zoek naar een goede sport voor mij/locatie in mijn buurt. Ik ben nu 2 dagen bezig zonder suiker en heb enorme hoofdpijn en ben aardig loom. Teken dus dat het gaat werken. Verder loop ik de hele dag op en af naar het toilet. Veel water drinken doet dat met je Ik drink voor alle maaltijden een glas water met een paar druppels citroensap en verder als ik dorst heb ook alleen maar water, thee of koffie. Ik ben benieuwd wat het me op gaat leveren. Ik wil me elke zondagochtend gaan wegen.
Nou het "lastige" is dat we bestellen via postcode. De thuisbezorgd aanbieders in die postcode regio zijn voornamelijk pizzas en patatboeren Ik kan natuurlijk ook niets bestellen, maar een warme maaltijd is wel lekker na een dag werken. Kant en klare maaltijden uit de ping vind ik niet lekker en tja... De baas betaald het eten als je een avonddienst hebt. Daar kan ik geen nee tegen zeggen
Ja begrijpelijk, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen hoor haha Hoe heet zoiets, een compensatiedag ofzo? Doe je daar gewoon wat vaker 1 van (als dat lukt natuurlijk)
Hier gaat het afvallen niet zo goed. Ik heb onwijs trek in lekkere dingen maar dat heeft te maken met dat ik ongesteld moet worden. Hoe doen jullie dat? En wat eten jullie op brood ? Ik weet dat kipfilet heel mager is. Maar daar hou ik niet zo van
Ik neem dan meestal een stukje augurk (augurken van dat Amsterdamse merk, daar zit geen suiker aan toegevoegd) met mager vleeswaren. Of een bakje Optimel yoghurt gemimed met magere kwark. Mager beleg volgens lijstje wat ik hier heb: Rosbief Fricandeau Rookmelders Achterham Casselerrib Kalfsgehakt filet american Smeerkaas lightversie Hüttenkäse light Kaas 30 of 20+