Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja dat is de bedoeling ook, maar al die lekkere dingen zijn moeilijk te weer staan. Ik moet mezelf aan wennen, dat ik 's avonds niets meer eet of evt nog een bakje yoghurt of komkommer ipv lekkere dingen.

2. Linana

Linana Niet meer actief

@koala
    Rookmelders? Op brood? Bijzondere keuze, maar zal ongetwijfeld heel weinig kcal bevatten :D :D

3. Linana

Linana Niet meer actief

Ik weet niet wie hier allemaal instagram heeft, want er zit een user op: videomeals

Allemaal gezonde en hele lekkere, simpele gerechten
    Gerechten die thuis passen in een dieet ;)

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Bedankt voor de tips, op rookmelders na ga ik het eens proberen ;) En ook kijken op instagram!

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hier sta ik al 2 weken stil:(
    Wie heeft tips wat ik kan veranderen?

Ik krijg tussen de 1100 en 1500 calorien per dag binnen.. Mijn werk is relatief zwaar (veel lopen,tillen,kassa) maar ik werk maar 2 a 3 dagen en vanaf morgenmiddag vakantie;)
    Ik sport op het moment niet meer.. Komt telkens wat tussen :( en motivatie ver te zoeken..

6. Linana

Linana Niet meer actief

Minder koolhydraten nuttigen? 1100 tot 1500 is best weinig, misschien te weinig voor wat je in verhouding verbrandt enzo... Dan kan het zijn dat je lichaam afvallen niet ziet zitten en juist vast houdt.
    Ik kan alleen dingen bedenken als minder koolhydraten en meer eiwit/proteïne. Minder vet etc... Weet alleen niet wat je nu allemaal al binnen krijgt natuurlijk, of juist niet ;)

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland

Ik probeer al meer te eten maar ik zit echt gauw propvol. Meestal eet ik:

Ontbijt: cornflakes met melk of 2 broodjes met kipfilet of filet american
    Soms ook yoghurt

Tussendoor: fruit

Lunch: 2 broodjes kipfilet of filet american

Tussendoor: fruit of plak ontbijtkoek

Avondeten gewoon wat de pot schaft..

8. Linana

Linana Niet meer actief

Wat voor brood? Wat voor cornflakes?
    Ontbijtkoek is vaak veel suiker en dus helemaal geen goed tussendoortje. En ja, eten wat de pot schaft.... Ik eet ook wat de pot schaft, maar bijvoorbeeld minder rijst/aardappel/pasta en meer groente en we kiezen meestal voor mager vlees.

Kleine dingen die grote resultaten kunnen hebben. Tenminste voor mij wel

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Grrr, dat is autocorrectie op iPad. Wordt er gek van. Ga het uitschakelen.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Fijn volkoren of tijgerbrood bruin:)
    Cornflakes van de aldi? Gewoon van smaakloze dingen haha
    En idd avond eten gewoon gezond.. Aardappels pasta rijst ong 100 gram, veel groente en weinig vlees als het vettig is, maar das meestal ook kip

Bedankt voor je reactie trouwens :)

11. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Hier even heel blij! Vorige week woog ik op mn nieuwe weegschaal 85kilo en nu 83!!
    2 kilo al kwijt dus en heb toch echt wel gezondigd tussendoor :)

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik zou ook best af en toe mee willen schrijven... als dat mag..
    Naam: Kris8
    Leeftijd: 36
    Kilo's teveel: 5 a 10
    Dieet: zo veel mogelijk gezond eten en van alles wat minder.. probeer verder niet te snoepen en te snacken.. ( met de nadruk op PROBEER )
    Sport: 2x per week Zumba en 1x iets anders in de sportschool bodymix of net wat uitkomt
    Reden: tja ik wil al jaren afvallen.. na het stoppen met roken zo'n 10 jaar geleden 10 kilo aangekomen hiervan waren er 5 af en toen werd ik zwanger.. ondertussen is dochterlief 3 en die 5 zijn er nog steeds niet terug af...

ik weet wel waar mijn probleem ligt ben gewoon niet consequent genoeg.. vanmiddag met een vriendin naar het terras lunchen.. morgen BBQ zaterdag ook, zondag bij vrienden eten.. tja dat is gewoon vragen om te veel eten. Maar vind dat ik juist dan ook best mag genieten maar gewoon met mate.. lastig lastig..

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het probleem van consequent zijn herken ik ook wel hoor... Ik ben ook te snel van "ach.. eentje moet kunnen".... maar die één wordt al snel twee, drie en meer. :)

Anderzijds ga ik juist de kont tegen de krib gooien door gezeur van mn vriend. Ik weet wel waarom hij het doet, maar door zagen over gewicht en snoepen etc.. ga ik juist graaien in de chipszak enzo :):( Hij heeft anderhalf jaar geleden een hartinfarct gehad en is sindsdien 15 kilo afgevallen en veel gezonder gaan eten en leven. Hij is bang dat ik straks ook ga "uitvallen" en daardoor zeurt hij zo over mn etensstijl en gewicht.

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    vanmorgen zag ik 100,5 op de weegschaal! Jeej ik ben happy!

15. Vanmorgen ook happy van de weegschaal. 93,0. Heel netjes vind ik zelf.

Of ik na de vakantie nog zo happy ben weet ik niet, maar dat zien we dan wel weer. Gaan we dan gewoon weer verder.. Want de weegschaal gaat niet mee op vakantie.

16. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

7 jul 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook -1kg en dat na een weekje vakantie (dagelijks op restaurant geweest). ben best trots op mezelf:p

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier was het vanmorgen 83,3 dus -0,7 totaal sinds twee weken. het gaat niet snel... maar er gebeurt wel iets :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jippie!!! ik zit inmiddels alweer op 78,9 :D :D morgen voor 2 weken naar turkije dus ik ben er 2 weken niet... ben wel heeeeeel benieuwd wat mijn gewicht gaat doen aangezien ik niet door kan gaan zoals thuis met mijn programma. ach heb me erbij neergelegd dat ik ga aankomen, hopelijk blijf ik onder de 82 dan ben ik tevreden.

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wat fijn dat iedereen lekker aan het afvallen is..

Hopmarjanneke, toch fijn er gebeurd iets..misschien was je het wel weer aangekomen. Als je niet op had gelet en nu al bijna 1 kilo kwijt!

Hier gaat ie lekker! Zag vanmorgen 99,8 op de weegschaal..ben er heel blij mee!! Jeej!

20. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik wil graag meeschrijven met jullie, ik ben al bezig sinds maart, de zwangerschapskilos en iets meer moeten eraf:). Ben nu zover dat die zwangerschapskilos er eindelijk af zijn, en aangezien het zo makkelijk gaat ( wel superrrrrrrrlangzaam ) wil ik doorgaan, voel me zoveel lekkerder!!!

Naam; tinkerbell81
    Leeftijd;31
    Begingewicht; 73 kg
    Afgevallen; 8 kg
    Streefgewicht; 59 kg
    Dieet; niet snoepen, en weinig uit zakjes koken
    Sporten; 3x p week, 1 x conditietraining zwemmen, 2 x hardlopen
    Reden: voel me zo fijner zonder die extra kilo's, veel fitter minder moe en kleding kopen is al veel leuker!

Deel Deze Pagina