Jillian Michaels is van het Amerikaanse programma "The Biggest Looser". Bijvoorbeeld Ripped in 30 of 30 day Shred (google maar even, is veel over te vinden). Is 30 dagen lang afzien haha. Nee valt mee hoor, zij doet een workout met het principe: 3 minuten kracht - 2 minuten cardio - 1 minuut buikspieren. En dat dan 3 rondjes achter elkaar. Met warming up en stretchen erbij dus een half uurtje sporten. Benodigdheden: matje + gwichtjes Zij praat de workout aan elkaar en heeft 2 dames op de achtergrond meedoen. 1 op beginnerslevel en 1 op gevorderd level. Beginner is bijvoorbeeld push-ups op de knieën ipv op de tenen enz... Edit: Oh en welkom natuurlijk aan de nieuwe!! Succes! Samen gaan we die kilo's wegsmelten
@ Teardrop: hahaha... wegsmelten. Was het maar zo makkelijk! Ik houd qua dagschema ongeveer hetzelfde als jij aan. Ziet er alleen op papier makkelijker uit dan het is. Vind ik! Wat een drukte hier dames. Ik kan het nu al niet meer bijhouden!
Hoi, ik ben al een paar weekjes bezig met goed resultaat! Heb al een broekzak kleiner! Het enige wat ik doe is het weglaten van ongezonde tussendoortjes zoals chips (en chips en chips en...chips ), koekjes, chocolade enz enz.. Dit alles vervangen voor fruit & rauwkost (wat ik toch al veel at) en af en toe een rijstwafel of ontbijtkoek. Verder heel veel fietsen,20 á 30 km per keer en wandelen. Ik wil nu nog zo'n 7 kilo kwijt maar iets meer mag ook! Ik moet sowieso vanaf 19 augustus in een bikini durven lopen..
Naam: Nicole Kilo's teveel: 5 Dieet: beetje van mezelf en beetje van sonja Sport: intensief zwemmen, hardlopen Reden: lekkerder in m'n lijf willen zitten. Ik klets graag met jullie mee, ben al 7 kg vanaf maart afgevallen, volg geen dieet maar houd het idee van sonja bakker aan, maar volg niet de dagmenu's ed omdat ik borstvoeding gaf. Verder sport ik er dus bij. Zwemmen en bezig voor de 10 km (zit nu op 6,5). Ben net van de week gestopt met de bv, ben benieuwd wat voor effect dat nu heeft omdat ik natuurlijk niet mocht diëten, ik vind het zo ook goed te doen dus ga nu ook geen dagmenu's/ volgen ofzo, het gaat niet snel maar het is prima te doen en vol te houden zo! Sta nu wel al weer een paar weekjes stil, terwijl ik toch echt niks snoep of teveel eet...
Is er ook en dieet met van die groense smoothies enzo, zie en lees veel om me heen dat mensen dat doen, doe je dat de hele dag dan? Lijkt me ook wel wat om ff helemaal te ontgiften maar hoe en wat geen idee dus ? En nu kan t eindelijk nu ik geen bv meer geef
Hoi dames, Ik meld mij ook aan . Naam: Suzanne Leeftijd: 28 Kilo's teveel: 10-15 Dieet: gewoon normaal eten Sport: Sinds een week weer begonnen met hardlopen (al lijk ik nog een hijgende walrus momenteel, het ging best goed) Reden: Gezonder leven en beter in mijn vel Ik ben redelijk dikkie dik, maar was voor de zwangerschap langzaam aan het afvallen. Nog steeds lekker terrasjes hangen met een hapje en een drankje, maar op de een of andere manier toch bewuster van alles wat ik at. Helaas een pittige zwangerschap gehad waarbij ik de eerste 22 weken elke dag minimaal 3keer de wc kon knuffelen, dat stabiliseerde daarna langzaam, waarna ik vanaf week 28 juist een gigantische honger kreeg. Allemaal niet echt goed voor je eetpatroon... Nu geef ik borstvoeding en heb ik een onstilbare honger. Mount everest gaat er met gemak in en daarna zou ik niet eens moeite hebben met een Mcflurry als toetje . Door het vele overgeven ben ik weinig aangekomen tijdens de zwangerschap en was ik binnen een week na de geboorte van ons zoontje alweer onder mijn startgewicht.. Nu, 3,5 maand later, ben ik 6 kilo aangekomen!!!! Pfff, sorry lang verhaal . Kort samengevat. Ik ga lekker met jullie mee doen. Niet op dieet, daar de kleine nog borstvoeding krijgt, maar wel bewuster kijken naar wat ik eet en mezelf op de "hongermomenten" in de gaten houden of ik nou echt zo veel honger heb.. Succes dames! Ik ga zo eens lezen wat jullie allemaal voor tips hebben. Ow en ook hier het boek 'Het geheim van slanke mensen' aangeschaft, maar ben er nog niet aan toegekomen. X
Naam: Suzyke (niet mijn echte naam uiteraard...) Leeftijd: 32 Kilo's teveel: geen, maar wil er nog een paar, vnl. mijn buik platter krijgen de rest is okee. Weeg nu om en nabij de 65 denk ik. Dieet: geminderd in koolhydraten, clean eten. Suiker weer verminderen. Sport: 5 uur per week, bodypump, cxworx, RPM, Grit Strength Reden: nog beter in mijn vel komen te zitten, probleemzone buik en lovehandles er nog wat af werken, ben al ruim 25 kilo kwijt
Ik doe ook mee. Naam: Ingrid Leeftijd: 36 Kilo's teveel: 15/20 Dieet: Gebruik de richtlijnen van tante Sonja! Sport: 2x per dag flink stuk van minimaal een half uur wandelen, liefst met hond. Kind lopend of op de fiets naar school brengen en halen. Reden: Ik wil me gewoon weer lekker in mijn lichaam voelen, me niet meer hoeven schamen voor mijn vooral buik met flinke zwemband. En natuurlijk mijn gezondheid.
Ja hoor ben ook maar een mens wel met mate, ik eet bijv. niet meer een hele reep chocola of ene zak chips in 1 keer leeg ofzo, maar ik snoep best weleens wat hoor. Dat kan best m.i. als je maar in beweging blijft en het niet dagelijks teveel is.
O jawel, bij "normaal" eten hoort ook zo nu en dan wat lekkers toch? Als ik alleen maar slank kan zijn door NOOIT meer te zondigen, dan hoeft het van mij niet . Overigens heb ik wel al lang geaccepteerd dat ik nooit maatje 34 zal hebben. Daar moet ik te veel moeite voor doen en te veel voor laten. Niets mis met maatje 40 als je gewoon gezond eet en lekker sport. Overigens heb ik wel een heel mooi zandloperfiguur (hihi, al zeg ik het zelf en dat helpt wel). X
Hoi, ik meld me ook aan, vanochtend bij reumatoloog geweest ivm al jaren pijnklachten overal in het lichaam, ze heeft het niet echt over afvallen gehad maar wil nu voor mezelf meer bewegen en afvallen, hopelijk heeft dat dan ook invloed op de pijnklachten. Tot nu toe alleen halfslachtige pogingen gedaan, hopelijk houdt ik het nu beter vol. Naam: Laura leeftijd: 29 aantal kilo's te veel: 12-15 Dieet: meer bewegen en niet meer snoepen reden: zie hierboven.
Oh oor, ik zondig weleens. Maar dat moet ook kunnen, anders hou je het niet vol. Ik zondig heel af en toe, en dan geniet ik er wel dubbel van..
Zullen we een soort lijstje bijhouden? Naam, Afvallen, Gestart, Afgevallen, Dieet Teardrop, 15 kilo, 16-07-2013, 0,0, gezond eten en bewegen Zondigen doe ik ook hoor! Heel leuk dat afvallen en bewegen, maar het moet wel leuk blijven. Dat ik de rest van mijn leven moet oppassen en bewegen...prima! Maar als ik daarbij nooit meer wat lekkers mag....dat ga ik niet volhouden hahaha. Het is wel gezellig druk hier! Ik zeg alvast bij voorbaat: Sorry als ik iemand vergeet met reageren!! hihi
Ik doe ook mee! Ben al een paar daagjes bezig, en de eerste echte kilo is er inmiddels af (was al het een en ander kwijt door extra sporten). Zit nu lager dan ik het hele jaar ben geweest, dus gaat de goed kant op Naam: Danielle Leeftijd: 31 Kilo's teveel: 25-30 Dieet: gezond eten, gezonde koolhydraten en nauwelijks tot geen tussendoortjes meer. Zit nu rond de 1400 calorieën per dag zonder het idee echt op dieet te zijn. Sport: Heb 30 dagen de shred gedaan, doe em nu nog paar dagen in de week. Verder hometrainer en vaker fietsen. Reden: Ik wil weer lekker in m'n vel zitten! Heb nu maat 46 en ben gewoon heel erg ongelukkig met mezelf.
Naam, Afvallen, Gestart, Afgevallen, Dieet Teardrop, 15 kilo, 16-07-2013, 0,0, gezond eten en bewegen SuzanneVVdO, 15 kilo, 16-07-2013, 0,0, gezond eten en bewegen
Koelvers verpakte groente waarbij meer soorten groente in een zitten. Zijn geconserveerd met heel veel suikers en door een Maas in de wet hoevende dit niet te vermelden. Je denk het is gezond maar onbedoeld krijg je veel suiker binnen. Bv gemengde sla heel slecht. Een verpakking ijsbergsla alleen zitten die suikers niet in dit kan namelijk anders geconserveerd worden. Dus als koelvers koopt de zakken los kopen en thuis mengen. En diepvries aardappelen zij ook erg slecht ivm voor gekookt/ vaak gefritúurd voor het ingevroren wordt. Dan is de koelvers versie aardappelen gezonder en deze kun je thuis invriezen.
Hoi dames ik doe ook gezellig mee: Naam: Radiogirl80 Leeftijd: 33 Kilo's teveel: nu nog 5, al begonnen in april Dieet: niet meer snoepen, letten op porties avondeten Sport: zwaar verslaafde jillian michaels fan nu aan 3de maand bezig, begonnen met shredden, toen rippen en nu 6 weeks 6 pack gecombineerd met shred op gevorderd level Reden: mezelf echt zat zijn, in 1 jaar door 2 mk's en het vele verdriet weer in mn oude (vr)eetpatroon vervallen en ruim 10kg aangekomen Naam, Afvallen, Gestart, Afgevallen, Dieet Teardrop, 15 kilo, 16-07-2013, 0,0, gezond eten en bewegen SuzanneVVdO, 15 kilo, 16-07-2013, 0,0, gezond eten en bewegen Radiogirl80, 5 kilo, 15-04-2013, 9,5 kg, gezond eten en sporten