Zo,goeie morgen!!Weer een pond lichter.Gistermiddag wel last gehad van hoofdpijnNouj,ook weer overleefd.Zo maar eens mijn shakie maken en vanmiddag een reep en vanavond een pudding,,mmmmIk drink ontzettend veel water,misschien dat ik de zouten een beetje heb weggespoeld...Zal vandaag iets minder drinken..Iedereen weer succes vandaag!!!
Gisteren de hele dag in de zwembad geweest, straks eerste gesprek bij de sportschool. Spannend na de zwangerschap, spoedkeizersnee met 32 weken en longembolie als de kers op de taart totaal niet gesport. Maar ik heb er echt zin in, ik ga ervoor!
Ik zou hier ook graag meekletsen Ik ben nog 6 kilo te zwaar en al weken klaag ik dat het er graag af wil, maar door alle drukte (vier dagen per week werken, net verhuisd enz) is het er nog niet van gekomen. Mijn vriend is topsporter en alweer volop in training dus ik heb niet zoveel mogelijkheden qua sporten. Ik wil sowieso 3x per week hardlopen en dan 1 of 2x per week iets van fietsen oid. Qua eten is het hier heel simpel: ik moet van de avondsnacks af Weg met het lekkere roomijs, de bladerdeeghapjes, stokbroodje kruidenboter, tapas enzovoort. Ik wil gewoon clean gaan eten en hoop dus dat dit samen met het sporten zal resulteren in mijn gewenste gewicht
Wat smaakt eten toch goed als je jezelf niks verbied en de kilo's er toch af gaan! Gisteravond zelfs pizza gegeten. Gewoon een margarita en maar een halve, zelf er flink wat paprika opgelegd. Normaal zou ik een grote met mozzarella opeten.
Nou vanaf maandag gaat het echt gebeuren. Ik ga dus sporten bij zlim, 3x p/w in de warmtecabines+ozon therapie. Het word echt zwaar maar heb er ook onwijs veel zin in. Xx
Gisteren de verjaardag van mijn vriend gevierd met zijn familie. Er was taart en baklava, even geproefd van de taart, maar die vond ik gelukkig niet lekker en een stukje baklava op. Dus mijn wekelijkse zonde heb ik ook weer gehad Dat boek klinkt goed Wendelaa, ik zal er ook eens naar kijken! Welkome Magda en Yummy! Succes met de afvalrace
Ik kom ook meekletsen, ik zit al 2 jaar opdezelfde gewicht, maar de laatste 2/3 weken merk ik dat ik 2 kg ben aangekomen Terwijl ik eigenlijk wil afvallen. Welk dieet volgen jullie ?
Ik heb niet echt een dieet, geef borstvoeding, dus dat mag niet. Ik eet voornamelijk geen brood, pasta, aardappelen en witte rijst meer. Wat ik zo ongeveer eet: 07.00: Griekse Yoghurt met muesli & honing 11.00: 3 crackers (extra vezels) met kaas, komkommer & tomaat 14.00: Mix van fruit 17.00: 3 crackers met kaas, komkommer & tomaat 20.00: Bulgur/zilvervlies rijst, groente & salade (ik eet 2 volle borden, borstvoeding maakt je hongerig ) 23.00: Mix van fruit Ik drink alleen water en groene thee! Ik ben nu 4 kilo afgevallen in 5 weken, gaat niet al te snel, maar hopelijk zijn ze blijvend
@Sila, ik volg geen dieet. Al zoveel dieetpogingen gedaan en het werkt voor mij niet. Nu gewoon kritisch aan t kijken wat ik eet en vooral WAAROM ik eet.
Hier ook druk bezig! Ben inmiddels 6 kg kwijt maar staat even stil, heb vakantie en af en toe gezondigd. Ik volg geen bepaald dieet (mag ik niet) maar eet gezond, drink veel water en sport om de dag. Ik wil in totaal 20 kg kwijt maar doe het in kleinere doelen. Ik heb weight watchers gedaan en met een beetje hulp daarvan, gaat het best zo.
O wat wil ik ook graag meekletsen maar eerst nog maar die laatste weekjes uitbroeden Wel leuk om hier al zoveel tips te lezen. Goed bezig dames!
Ik doe ook mee! Kilo's teveel: 18 Ben er nu 2 van kwijt dus nog 16 te gaan en dan heb ik mn ideale gewicht bereikt van 68 kg, en mag ik gaan shoppen van mezelf voor een heel nieuwe garderobe!
Ik volg nog geen dieet, gewoon gezond eten en chips ed laat ik staan. Wil over 2 weken gaan beginnen met weight watchers
zo goeieavond allemaal.Vanmorgen hetzelfde gewicht als gister.Vandaag gebarbecued.Alleen kip en een hamburger en een bak groenten dus geen koolhydraten.Ben dus nog in ketose!!Morgen nog een dagje uit en eten erbij,maar dat gaat me ook lukken.Fijn weekend iedereen!!
He meiden, Ik wil ook graag mee.schrijven. Naar aanleiding van dit topic is bij toch ook t knopje omgegaan. Ik heb mn stiute schoenen aangetrokken en heb de weegschaal gepakt en mn bmi berekend. Datvwas best wel even confronterend al wist ik het al wel. Er stond te zwaar neem contact op met je huisarts voor hulp bij afvallen. Toen dacht ik dit moet echt anders, ook voor mn eigen gezondheid. Ik heb hier een kleine vent rondlopen van 2jaar en die wil ik graag oud zien worden en vooral het goede voorbeeld geven. Ik heb besloten dat ik maandag ga starten met sporten en sonja bakker. Ik mag het boek van mn zus lenen en dan aan de slag. Ook heb ik ml het fietsstoeltje van mn ventje achterop laten zetten zodat ik met hem kan gaan fietsen. Voor een gezond bmi moet ik 20 kilo af gaan vallen maar ik ga het in stappen doen. Mijn eerste doel is 7 kg eraf. Mijn vriendin gaat met mij mee doen en samen gaan we voor die 7kg eerst. We moeten er beide totaal 20 af gaan vallen. Mag ik op t lijstje? Naam: Kibbeling 33jaar Afvallen: 7kg voor nu hoe: sporten/bewegen en sonja bakker
Goede morgen, Vanaf morgen a ik van start. Er moet 17 kilo af. Dus druk aan de bak maandag. Ik ga het proberen met Sonja. Dit omdat ik niet goed eet en niet veel. En dan snel een grote koek of wat anders pak.
@mie, rustig aan wachten tot je weer hersteld bent van het broeden @Kibbeling, succes! en het beste is idd om kleine doelen te stellen. Dat is makkelijker te halen als ineens die 20. En motiveert ook beter. @Linda, wat goed dat je zo netjes hebt gegeten tijdens de bbq. Gister hadden we vrijgezellenfeest. Dus een paar wijntjes op en s avonds gingen we grillen. Heb daar alleen een paar stukjes vlees en groente op. Toen we net in de stad waren om nog lekker te borrelen, kreeg ik me ineens een migraine aanval. Dus op naar huis. Waar ik eerst een half uur naast de w.c pot heb gezeten, voor ik mezelf naar boven gesleept kreeg.......ppfff.....niet gezopen en nog beroerd zijn. Maar ik zal even de dingen doorgeven, zodat ik misschien ook op het lijstje kan. Naam: wendelaa Leeftijd: 33 Kilo's teveel: nu nog 8 Methode; geheim van slanke mensen
Welkom alle nieuwen! Hier gisteren fiks gezondigd. Tussen de middag geluncht met een glas wijn (natuurlijk geen speltbrood of magere yoghurt gegeten) en gisterenavond mosselen met flink wat stokbrood, sausjes en 2 glazen prosecco rose. En alsof dat nog niet genoeg was, een mokkapunt toe. Ondanks dat ben ik over heel deze week weer 1 kg kwijt Nog 2,3 voordat ik mijn eerste doel heb bereikt. Vandaag beginnen met 30 days shred.
Ik wil ook meedoen! Ben afgelopen maandag begonnen en nu 1kg kwijt Ik vervang het ontbijt met een shake,en voor de rest dus gewoon opletten en niet snoepen En 1a2 keer per week bodypump Ik zie al veel leuke tips staan,ga zo nog ff verder neuzen/lezen Mijn naam :diaan1982 Startgewicht :73.7 Kwijt:1kg Kg nu:72.7 Streefgewicht:65