Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Zo,goeie morgen!!Weer een pond lichter.Gistermiddag wel last gehad van hoofdpijn:cool:Nouj,ook weer overleefd.Zo maar eens mijn shakie maken en vanmiddag een reep en vanavond een pudding,,mmmmIk drink ontzettend veel water,misschien dat ik de zouten een beetje heb weggespoeld...Zal vandaag iets minder drinken..Iedereen weer succes vandaag!!!

2. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Gisteren de hele dag in de zwembad geweest, straks eerste gesprek bij de sportschool. Spannend na de zwangerschap, spoedkeizersnee met 32 weken en longembolie als de kers op de taart totaal niet gesport. Maar ik heb er echt zin in, ik ga ervoor!

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Gaat vast goedkomen Magda!!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik zou hier ook graag meekletsen :)

Ik ben nog 6 kilo te zwaar en al weken klaag ik dat het er graag af wil, maar door alle drukte (vier dagen per week werken, net verhuisd enz) is het er nog niet van gekomen.
    Mijn vriend is topsporter en alweer volop in training dus ik heb niet zoveel mogelijkheden qua sporten. Ik wil sowieso 3x per week hardlopen en dan 1 of 2x per week iets van fietsen oid.

Qua eten is het hier heel simpel: ik moet van de avondsnacks af :D
    Weg met het lekkere roomijs, de bladerdeeghapjes, stokbroodje kruidenboter, tapas enzovoort.
    Ik wil gewoon clean gaan eten en hoop dus dat dit samen met het sporten zal resulteren in mijn gewenste gewicht :)

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat smaakt eten toch goed als je jezelf niks verbied en de kilo's er toch af gaan!
    Gisteravond zelfs pizza gegeten. Gewoon een margarita en maar een halve, zelf er flink wat paprika opgelegd. Normaal zou ik een grote met mozzarella opeten.

6. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Nou vanaf maandag gaat het echt gebeuren. Ik ga dus sporten bij zlim, 3x p/w in de warmtecabines+ozon therapie. Het
    word echt zwaar maar heb er ook onwijs veel zin in. Xx

7. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Gisteren de verjaardag van mijn vriend gevierd met zijn familie. Er was taart en baklava, even geproefd van de taart, maar die vond ik gelukkig niet lekker en een stukje baklava op. Dus mijn wekelijkse zonde heb ik ook weer gehad ;)

Dat boek klinkt goed Wendelaa, ik zal er ook eens naar kijken!

Welkome Magda en Yummy! Succes met de afvalrace :)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik kom ook meekletsen, ik zit al 2 jaar opdezelfde gewicht, maar de laatste 2/3 weken merk ik dat ik 2 kg ben aangekomen :( Terwijl ik eigenlijk wil afvallen.
    Welk dieet volgen jullie ?

9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik heb niet echt een dieet, geef borstvoeding, dus dat mag niet. Ik eet voornamelijk geen brood, pasta, aardappelen en witte rijst meer.

Wat ik zo ongeveer eet:

07.00: Griekse Yoghurt met muesli & honing
    11.00: 3 crackers (extra vezels) met kaas, komkommer & tomaat
    14.00: Mix van fruit
    17.00: 3 crackers met kaas, komkommer & tomaat
    20.00: Bulgur/zilvervlies rijst, groente & salade (ik eet 2 volle borden, borstvoeding maakt je hongerig :p)
    23.00: Mix van fruit

Ik drink alleen water en groene thee!

Ik ben nu 4 kilo afgevallen in 5 weken, gaat niet al te snel, maar hopelijk zijn ze blijvend ;)

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sila, ik volg geen dieet. Al zoveel dieetpogingen gedaan en het werkt voor mij niet.
    Nu gewoon kritisch aan t kijken wat ik eet en vooral WAAROM ik eet.

11. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Hier ook druk bezig! Ben inmiddels 6 kg kwijt maar staat even stil, heb vakantie en af en toe gezondigd. Ik volg geen bepaald dieet (mag ik niet) maar eet gezond, drink veel water en sport om de dag. Ik wil in totaal 20 kg kwijt maar doe het in kleinere doelen. Ik heb weight watchers gedaan en met een beetje hulp daarvan, gaat het best zo.

12. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    O wat wil ik ook graag meekletsen maar eerst nog maar die laatste weekjes uitbroeden :) Wel leuk om hier al zoveel tips te lezen. Goed bezig dames!

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik doe ook mee!

Kilo's teveel: 18

Ben er nu 2 van kwijt dus nog 16 te gaan en dan heb ik mn ideale gewicht bereikt van 68 kg, en mag ik gaan shoppen van mezelf voor een heel nieuwe garderobe!

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik volg nog geen dieet, gewoon gezond eten en chips ed laat ik staan.
    Wil over 2 weken gaan beginnen met weight watchers

15. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    zo goeieavond allemaal.Vanmorgen hetzelfde gewicht als gister.Vandaag gebarbecued.Alleen kip en een hamburger en een bak groenten dus geen koolhydraten.Ben dus nog in ketose!!Morgen nog een dagje uit en eten erbij,maar dat gaat me ook lukken.Fijn weekend iedereen!!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Ik wil ook graag mee.schrijven. Naar aanleiding van dit topic is bij toch ook t knopje omgegaan. Ik heb mn stiute schoenen aangetrokken en heb de weegschaal gepakt en mn bmi berekend. Datvwas best wel even confronterend al wist ik het al wel. Er stond te zwaar neem contact op met je huisarts voor hulp bij afvallen. Toen dacht ik dit moet echt anders, ook voor mn eigen gezondheid. Ik heb hier een kleine vent rondlopen van 2jaar en die wil ik graag oud zien worden en vooral het goede voorbeeld geven. Ik heb besloten dat ik maandag ga starten met sporten en sonja bakker. Ik mag het boek van mn zus lenen en dan aan de slag. Ook heb ik ml het fietsstoeltje van mn ventje achterop laten zetten zodat ik met hem kan gaan fietsen.
    Voor een gezond bmi moet ik 20 kilo af gaan vallen maar ik ga het in stappen doen. Mijn eerste doel is 7 kg eraf.
    Mijn vriendin gaat met mij mee doen en samen gaan we voor die 7kg eerst. We moeten er beide totaal 20 af gaan vallen.

Mag ik op t lijstje?
    Naam: Kibbeling 33jaar
    Afvallen: 7kg voor nu
    hoe: sporten/bewegen en sonja bakker

17. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Goede morgen,
    Vanaf morgen a ik van start.
    Er moet 17 kilo af. Dus druk aan de bak maandag.
    Ik ga het proberen met Sonja.
    Dit omdat ik niet goed eet en niet veel.
    En dan snel een grote koek of wat anders pak.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @mie, rustig aan wachten tot je weer hersteld bent van het broeden ;)

@Kibbeling, succes! en het beste is idd om kleine doelen te stellen. Dat is makkelijker te halen als ineens die 20. En motiveert ook beter.

@Linda, wat goed dat je zo netjes hebt gegeten tijdens de bbq.

Gister hadden we vrijgezellenfeest. Dus een paar wijntjes op en s avonds gingen we grillen. Heb daar alleen een paar stukjes vlees en groente op. Toen we net in de stad waren om nog lekker te borrelen, kreeg ik me ineens een migraine aanval. Dus op naar huis. Waar ik eerst een half uur naast de w.c pot heb gezeten, voor ik mezelf naar boven gesleept kreeg.......ppfff.....niet gezopen en nog beroerd zijn.

Maar ik zal even de dingen doorgeven, zodat ik misschien ook op het lijstje kan.

Naam: wendelaa
    Leeftijd: 33
    Kilo's teveel: nu nog 8
    Methode; geheim van slanke mensen

19. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom alle nieuwen!

Hier gisteren fiks gezondigd. Tussen de middag geluncht met een glas wijn (natuurlijk geen speltbrood of magere yoghurt gegeten) en gisterenavond mosselen met flink wat stokbrood, sausjes en 2 glazen prosecco rose. En alsof dat nog niet genoeg was, een mokkapunt toe.

Ondanks dat ben ik over heel deze week weer 1 kg kwijt :) Nog 2,3 voordat ik mijn eerste doel heb bereikt.

Vandaag beginnen met 30 days shred.

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik wil ook meedoen!
    Ben afgelopen maandag begonnen en nu 1kg kwijt
    Ik vervang het ontbijt met een shake,en voor de rest dus gewoon opletten en niet snoepen
    En 1a2 keer per week bodypump

Ik zie al veel leuke tips staan,ga zo nog ff verder neuzen/lezen
    Mijn naam :diaan1982
    Startgewicht :73.7
    Kwijt:1kg
    Kg nu:72.7
    Streefgewicht:65

Deel Deze Pagina