Vica wat een meevaller met je nieuwe weegschaal. Scheelt toch mooi weer. Ik hoop dan dat ik snel ontgiftigd ben. Dit is soms echt niet grappig en dan zeker.niet als ik ook nog moet werken zoals de afgelopen avonden. Hier gaat t weer een gezonde en sportieve dag worden. Straks.kleine man op de fiets wegbrengen en dan ff naar de lidl voor boodschappeb voor ml.
Zo te lezen zijn jullie goed Bezig!!! Ik sta nog gelijk maar heb gister eem shipjes gesnoept van de kids Wil ik eigenlijk niet in huis hebben maar was over van verjaardag Iemand vroeg naar een shake ik gebruik die van de aldi 3,60 per pot!
pffffffff,ben gister goed de mist ingegaan..Chips gehad en ijs... Nu spijt ervan.Niet op de weegschaal gegaan want ik weet dat ik meteen vochtvasthoud.Nu weer vol frisse moed verder,maar wel stom van mezelf....
Zo... helaas op mijn vakantie 1,1 kilo aangekomen. Maar gisteren weer begonnen en in 1 dag gelijk alweer 0,9 kilo afgevallen !! Mijn maaltijden van gisteren waren: Ochtend: yoghurt met ananas Tussendoor: blokje kaas Lunch: 2 sneetjes koolhydraten arm brood met rosbief Tussendoor: druifjes Diner: 1 omelet van 3 eieren, maaltijdsalade met italiaanse kip en koude pasta. Whoehoe!
oh linda!! balen dat je gisteren gesnoept hebt! maar nu vandaag weer fris aan de bak he! hier gisteren ook aan de chips gezeten, wel oven baked van lays aha praat het maar goed he. ik weeg normaal gesproken iedere zondag maar vanochtend ff snel erop gestaan, ben ik gewoon een kilo aangekomen.. grrrrr. moeten er nog 10 af. ben vandaag begonnen met 1 maaltijd te vervangen door een shake. eens kijken hoe dat dat werkt. die shakes van de aldi/lidl zijn die lekker? en is dat een kant en klare shake of een pot met poeder?
ok, dat scheelt nogal, heb nu een bus van weightcare, die was over de 15 euro. is dat dan net zo een grote bus of is die kleiner?
Waar wegen jullie trouwens? Ik kan de weegschaal op 3 verschillende ondergronden zetten maar het verschild nogal! Er zit tussen het hoogste en laagste zelfs 5!kilo verschil het is een digitale
Ik weeg boven op de overloop (laminaat dus platte ondervloer en dus stabiel). Als ik me in de slaapkamer weeg ben ik 0,9 kilo lichter maar dat is op vloerbedekking en dus niet stabiel
Ik weeg juist op vloerbedekking omdat hier de gladde vloer afloopt. Ook in de keuken is het niet waterpas. Op de vloerbedekking (gewoon heel laagpolig) staat hij steviger. Ik heb nu de shakes van Dieet Pro, normaal 2 bussen van 500 gram voor 50 euro. Maar ik heb ze goedkoop op de kop kunnen tikken. Maar hierna ga ik dus echt wel over op wat anders. Als ik het al bij shakes hou. Vandaag met ontbijt de eerste shake gehad. De andere merken zijn echt wel lekkerder, maar het is wel weg te drinken. Net een tussendoortje van een handje snacktomaatjes. Net in de winkel alle verleidingen probleemloos voorbij kunnen lopen. Het is nog maar het begin, maar een goed begin is het halve werk toch?
Hoi hoi Ik wil ook graag mee kletsen Ik ben ans 28 jaar weeg 117,8 Ik doe weight watchers combipas Gisteren na curcus geweest woog 115.4 Dus 2.4 kilo eraf
Ik was echt cola verslaafd Die heb ik nu al 9 dagen niet meer op Heel de week echt barstende hoofdpijn. Gehad Denk van het afkicken...
Hier nog een die cola verslaafd was. Maar ben eerst gaan minderen ivm gezonder leven voordat ik echt ging afvallen. Gelukkig geen hoofdpijn van gehad op die manier.
Hier een moeilijke dag vandaag! Ik heb enorme lekkere honger. De chips en de koekjes roepen mij. Vanmorgen met de kinderen 10 kilometer gefietst en keurig ontbeten en geluncht. Water en thee gedronken maar heb enorm zin in een koud glas cola! Maar ik blijf sterk. Hier trouwens ook hoofdpijn. Ik kon het al niet plaatsen maar het hoort er dus bij.
He meiden! Ik lees veel moeilijke momenten. Hier ging het vandaag best goed. Vanmorgen 20 min gefietst en met de boodschappen gesjouwd! Vandaag veel water gedronken en ging eigenlijk zonder moeite. Ik had vandaag gelukkig geen hoofdpijn meer dus ben denk ik aardig ontgiftigd/afgekickt! Aan het einde van mn dienst net voor ik thuis kwam wel echt hongergevoel. Dus heel gezond een appel gegeten. Zo lekker mn bedje in en morgen weer vol goeie moed op! Ohja ik weeg in de slaapkamer op laminaat. Nu ligt dat gelukkig door t hele huis.
Ik doe ook mee Naam aylin Leeftijd 28 Gewicht 6 kilo onder mijn lengte moet nog 7 eraf Dieet mijn eigen dieet waardoor ik nu van 104 kilo 71 kilo weeg! Sporten moet ik maar eens beginnen! Succes iedereen!
Ik weeg altijd in de badkamer en zet hem zelfs steeds op dezelfde tegel Hier geen dipje, maar eerder een frustratiemoment haha. Voor het weekend gaf de schaal 75,7 aan....met een vreugdedans als gevolg ....maar nu houd hij vast aan 76,1. Grrrr wil onder de 75!!! Dit zijn momenten dat ik normaal terugval, dus kost me nu wel even moeite om gezonde keuzes te blijven maken. Straks maar het boek er even bij pakken en het me inprenten.