Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Het liefst 70.,aar met 74 ben ik ook zeer tevreden..Ben 1.78 dus best wel lang..;)

Kom van de 118 af...

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven

Inderdaad kleine flesjes vullen. Zet ze s'ochtends klaar en als je voor het slapen gaan ze nog niet op hebt. OP drinken!....Na een paar keer leer je het wel af om niet alles te bewaren voor vlak voor het slapen aangezien je s-nachts ongeloofelijk naar de wc moet!

Andere manier: Beginnnen met een groot glas water s'ochtends en na elk bezoek aan het toilet nog een glas...zo blijf je bezig ;)

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij die lengte is dat zeker een zeer mooi gewicht.
    Ben je niet bang voor het opbouwen straks? Lijkt me als je zolang aan de shakes zit, het weer eng kan zijn om normaal te gaan eten.

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Zit net 1 week aan de shakes hoor,dat gewicht ben ik de fafgelopen 3 jaar verloren..;)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is de reden waarom ik geen shakes neem ;).
    In het verleden wel eens gedaan maar zodra ik een lunch shake weer ging vervangen door een gezonde broodmaaltijd, kwam ik weer aan.

Daarom lijn ik door goed op mijn voeding te letten.
    Veel salades, weinig/geen aardappelen en pasta's.
    Ik eet koolhydraten arm brood met light/magere producten.
    Tussendoor fruit en water/thee.

Ik heb al 6 weken geen chips meer gegeten (vroeger favo, grote zak joppiechips vlak voor het slapen gaan opeten ;))

En als ik zoete trek krijg zo rond 21.30 dan drink ik een flesje water en ga ik (vroeg) me bed in :D

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Aha....dat valt dan idd nog mee.

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb ook echt moeite met het water hoor, drink hooguit 1 liter per dag met geluk,

ik drink wel veel thee en koffie (zonder suiker maar met een navella zoetje) en savonds neem ik 1 glas cristalclear achtig spul.
    sinds 2 dagen drink ik ook optimel,

dit op advies van de dietiste, ik kreeg te weinig melkproducten. tevens zij ze dat het water niet minimaal 1,5 liter hoefte te zijn, maar dat ik dus best een deel mag ruilen met bv thee, dat doe ik nu dus ook, want het water komt me de neus al uit. maar goed ik zet wel door.

knap dat jullie zoveel water weg krijgen, dat met limoensap aanlengen wat pak je daarvoor kan je dat zo kopen?

8. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Gisteren voor de 3de keer wezen sporten en ja hoor ben al 1 kilo kwijt. Ben Super blij 1 kilo in 4 dagen:)
    Vandaag 3 uur gewandeld met mijn dochter in de kinderwagen. Morgen en overmorgen ook wandelen en maandag weer sporten. Fijn weekend dames!!!

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    goed bezig Magda

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wil ook graag meekletsen!
    Ik doe zelf Weight Watchers en wil nu nog een kilo of 5 afvallen.

Wb water drinken, ik verplicht mezelf elke keer als ik de keuken in loop een glas water te drinken, en 's ochtends voor het ontbijt neem ik 2 of 3 glazen in 1 keer.
    Ik probeer zoveel mogelijk 's ochtends al te drinken want heb er een hekel aan als ik 's nachts mijn bed uit moet om te moeten plassen ;)

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik zou mijzelf ook graag willen aansluiten bij dit topic!

Vanmiddag heb ik een album zitten maken van onze reis naar NY van 2 jaar geleden en ow man, wat zag ik er toen stukken strakker uit! Maar ja, ondertussen ook wel een kleine gekregen, maar nu hij inmiddels 5 maanden is kan ik dat excuus niet meer gebruiken....:)

Normaal zou ik zeggen, maandag begin ik. Maar ik zag die foto's vandaag en daarom zeg ik nu, morgen begin ik! ( stiekem beetje trots op mijzelf dat ik het niet uitstel...;))

Anyway, morgen gaat de botte bijl er in. Afvallen door gezond te eten volgens richtlijnen voedingscentrum. Ik heb de App Eetmeter geïnstalleerd en ga morgen echt weer vol goede moed aan de slag. Die foto.... Och man, ik krijg em maar niet uit mijn hoofd! Die foto komt op de koelkast, in de kast en bij de kledingkast! :D

Succes iedereen!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

FBdB en Chiggy Welkom!! :D

Ik heb verbazingwekkend weinig honger nu ik met die shakes bezig ben. Ik eet dan ook wel gezonde tusendoortjes en een avondmaaltijd. Dan moet ook wel want deze shakes zitten maar 79 kcal in.

Vanmorgen toch weer op de weegschaal gestaan en in 3 dagen tijd toch 900 gram afgevallen.

Vandaag een leuke test. Verjaardag van mijn zus. Dat wordt nog wat..

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Succes Vica! Dat zijn toch altijd de moeilijke momentjes ja!

Wij eten vanavond mosselen met friet. Mosselen zijn wel ok, maar die fretjes dus niet... Mijn man zegt steeds joh, begin maandag toch met dat lijn gedoe van je. Maar nee!! Ik houd vol! Vandaag ben ik begonnen! :D

14. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi hoi,ook ik heb vandaag een leuke test,Mijn moeder is jarig...Ik ga der voor...zo eerst eens een pudding...

15. Linana

Linana Niet meer actief

Omg!
    Ik kreeg de spijkerbroek weer dicht, mijn throphy pants, hij zit nog wat aan de krappe kant, maar toch!!!
    Echt überblij :D

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    FbDb das een goeie test ja!

Linda gefeliciteerd met je.mams.

Hier gaan we vanavond uit eten met lopend bufdet dus kan er hoop ik enigzins nog wel op letten. Had net wel ff een baalmomentje. Mn tussendoortje is erbij ingeslipt en toen ik mn crackers aan t smeren was dacht ik oh ik neem er meer. Maar heb ik niet gedaan. Heb me.netjes aan de 3 crackers gehouden.
    Verder vandaag geen fietstochtje.Wel actief in huis bezig geweest dus een kleine compensatie.....

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou hier is het goed gegaan hoor bij de verjaardag. Had thuis nog even een cracker met filet american genomen en daar alleen water gedronken.
    Ben ook niet te lang gebleven.

Vanavond ga ik vis eten met groenten uit de oven. Voor mijn kleine meid maak ik pannekoeken.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Linda, gefeliciteerd met je moeder!

FbdB, kunnen de frietjes niet in de oven? Dan is het lang zo slecht nog niet als je uitkijkt met sausjes.

Linana, wow wat goed!

Kibbeling, veel plezier vanavond!

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeeh!! Hoe fijn is dat! Top hoor!

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dat vind ik altijd wel een lastige... Dan zeg ik mijn hoofd van ach, deze keer kan het nog wel....:) Super knap van je als je dan op kunt letten!

Deel Deze Pagina