Hier vandaag voor mams dr verjaardag wezen uit eten. Heel de dag netjes aan t dieet gehouden en vanavond heerlijk gegeten. Moet er bij zeggen dat ik kleine.porties heb genomen en toch ook wel heb gekeken naar wat ik nam. Oke die soesjes waren niet sonja verantwoord (maar ohhhh zo lekker!!) Morgen gaan we weer gewoon verder waar ik was gebleven.
Hier even 2 wat mindere dagen. Niet gesport (gister en vandaag), want ik heb last van mijn knie en ben echt een beetje oververmoeid. Gistereneen gevulde koek gegeten (die niet eens lekker was) en vandaag bij de koffie een best wel flink stuk kersenvlaai en bij het eten 2 glazen wijn. Ben benieuwd wat dat morgen op de weegschaal doet... Maar goed morgen weer vol goede moed aan de slag.
Welkom Chiggy en FBdB! Ik heb vandaag een ijsje gegeten, mijn wekelijkse zonde Maar we hebben wel een uur gewandeld langs de Bosporus dus dat maakt het weer een beetje goed! Ik denk niet dat ik veel afgevallen ben deze week, houd ook heel veel vocht vast, het is hier echt vreselijk warm de laatste weken. Maar goed, maandag is mijn weegmoment pas
Hier vandaag het eerste weekend sinds mijn strijd tegen de kilo's. Hij begon goed, vanmorgen ontbeten met magere yoghurt en cruesli en twee grote koppen thee. Voor de lunch 2 cracottes met light smeerkaas en kipfilet en veel water gedronken. Tussendoor een banaan en een eierkoek. Later in de middag na de kermis met de familie en de snoep kraam riep mij al 'hier naartoe'. Deze gelukkig kunnen weerstaan evenals de oliebollen. Avondeten heb ik toch gezondigd met gebakken mosselen en wat friet met een beetje coctailsaus wat een ware verslaving hier is! Verder thuis weer thee en water gedronken en een schaaltje zoete popcorn, foei! Morgen test 2, een familie barbecue. Ik ga aan de salade en vermijd de sausjes. Ik hoop zo dat het lukt!
Goedemorgen allemaal, Hier gaat het nog verrassend goed. Totaal in 4 dagen tijd 1,4kg afgevallen. Ik eet gewoon heel gezond. Laat soms de aardappelen enzo staan. Ik heb totaal geen honger. Bewegen doe ik niet meer dan normaal. Naar de sportschool kan ik niet en buitenshuis sporten ook niet. Wel doe ik alles op de fiets omdat ik geen auto heb en wandel ik veel met de hond. De chips roept mij wel heel erg maar heb het tot nu toe kunnen weerstaan. Ik ben heeel gek van sausjes dus ik maak dagelijks een sausje van magere yoghurt en eet dan geen yoghurt na de maaltijd. Vandaag komt mijn vriend weer en hij gaat koken, dus het zal mij benieuwen wat we eten
Grappig om te lezen dat iedereen het in het weekend toch wel wat moeilikker heeft. Ik ben vandaag in elk geval goed van start gegaan. Heb de eerste halve liter water al op wn netjes volgens sonja ontbeten.
Het is inderdaad lastiger in het weekend en vraag mij niet waarom. Ook door de week ben ik een paar dagen thuis bij de kleine en dan is de verleiding niet zo groot. Misschien omdat mijn man dan ook thuis is en hij ook een lekkere eter is? I don't know.... En water? Goed idee! Heb pas 1 glas op vandaag. Ga meteen de kan weer vullen met water en schijfjes citroen.
Ik heb het op mijn vrije dagen juist makkelijker. Op werkdagen zit ik vast aan mijn lunchpauze om half 1 en dan vind ik het zo´n lange ruk naar het avondeten om 18:30. Neem altijd gezonde tussendoortjes mee maar de snoeppot roept ook regelmatig mijn naam dan Hier nu ongeveer 1 liter water op, zo maar weer ff wat drinken
Jullie zijn allemaal goed bezig zeg. Welkom aan alle nieuwe leden! Ik ben nu precies een week bezig en voel me goed, ik ga maar 1x per maand wegen anders demotiveert het. Ben bezig met koolhydraatarm en heb echt geen honger.
Knap dat je dat kunt, zo weinig wegen. Ik sta er elke dag wel even op maar minder dan 1 x per week zou ik echt niet kunnen, zou dan snel mijn motivatie kwijt zijn juist
Gelukkig toch nog 0,4 kg kwijt deze week. Erg blij mee. Nog 1,9 kg te gaan voor mijn eerste doel. Dat hoop ik voor mijn vakantie (4/9) te bereiken. De weekenden zijn hier wel wat moeilijker. Ik heb dan gewoon simpelweg meer tijd om te snacken en geen vast ritme. Verder vaak bezoek dat ook blijft eten en dan haal je toch ook wat lekkers, en ook wat lekkers bij de koffie. Doordeweeks kan ik dan wel makkelijk een koekje o.i.d. weigeren, maar ja, een stukje kersenvlaai Succes allemaal weer!
Moet eigenlijk vandaag sporten maar lig ziek op bed. Onwijze rugpijn (bekende kwaal bij mij) en buikpijn. Eten gaat niet van harte. Morgen weer wegen. Ik hoop dat ik dan weer opgeknapt ben. Anders moet ik het verzetten.
Beterschap Koala! Hopen dat je snel opknapt. Ik heb nog wel het bestellen kunnen weerstaan en dat was bij ons ook wel 1 keer per week aan de orde. Scheelt ook nog eens een hoop geld
Haai dames, Ik meld me hier ook aan op zoek naar lotgenoten . Benjamin is nu bijna 1 jaar en voor ik zwanger raakte was ik al gestopt met roken ivm kinderwens. Door het stoppen met roken en door snoepen heb ik toen 8 kilo erbij gekregen die er nu nog aanzitten. Daar wil ik vanaf, maar tis zo lastig. Met name omdat ik weinig lust, ik ben echt een aardappel eter. En heb vernomen dat dat juist slecht is. Ik weet waar het bij mij aan schort, ff chippie hier en een stukje worst daar. Met name als het weekend is of ik me rot voel. Ik lees mee en leef mee hihi Oh enne ik ben 1,60 lang en weeg 72 kilo, ik wil naar de 65 dan ben ik al blij!
Ik lees dat iedereen het wel wat moeilijker heeft in het weekend... Ik ook, vooral met voldoende drinken. Ik heb ook gewoon geen dorst ofzo, zal zo nog wel ff wat kopjes thee wegwerken