Aardappels eten is niet slecht hoor. Zolang je maar geen bord vol er van eet. Waarom zou je jezelf alles ontzeggen wat je lekker vind? Als je t gesnaai laat, want je geeft aan dat je weet dat t daaraan ligt, dan bereik je echt al enorm veel! Dat doe ik nu ook sinds een kleine 3 weken en ik let gewoon op wat ik eet. En geniet van de dingen die ik eet. En ja, vanavond gewoon frietjes en een kroketje gegeten. Maar ik weeg gewoon alles af, houd bij hoeveel calorieën ik eet op een dag. En kies ervoor om de mayo etc te laten staan.
Hier zijn de eerste paar dagen ook achter de rug en thuis gaat het me goed af, maar op mijn werk vind ik het wel moeilijk hoor. Heb ook het verkeerde beroep, wat eten en drinken betreft.. Ik ben ook donderdag en vanmorgen alweer naar de sportschool geweest en dat viel toch wel even tegen na 6 weken niet geweest te zijn, rustig aan gedaan, maar vrijdag toch wel flinke spierpijn gehad. Maar ik vond het wel heel lekker om weer geweest te zijn.
Welkom en heel veel succes! Wel gewoon aardappels blijven eten hoor! Die zijn juist heel erg goed voor je! Je kunt wellicht je porties wat verkleinen (eet eens je avondeten van een ontbijtbordje). En probeer een vervanger te vinden voor eten als je even niet lekker in je vel zit. Wellicht sporten, spelletje doen, shoppen etc.
Beautevil, ik heb het zo besloten dat ik niet dagelijks aardappelen ga eten. Soms eet ik vlees of vis met extra veel groentes en dan ook diverse groentes. Maar andere keren eet ik gewoon lekker aardappelen. Vandaag heb ik heerlijk gesmuld van taco's. Normaal zou ik taco's eten tot ik vol zat (er was ook genoeg) maar dit keer na 2 kleine taco's gestopt en extra tomatensalsa gegeten. Morgen ga ik lekker aardappelen eten samen met de kids of misschien ovenfrietjes. Ik maak dan voor mezelf een soort sausje van kwark ofzo omdat ik anders gewoon teveel in de verleiding ben om saus te pakken, wat een zwak punt is van mij. Je mag alles hebben, zolang je een beetje overzicht hebt van wat je eet zul je merken dat je heel verantwoord af kan vallen.
meiden ik ben zo trots op mezelf!! We zijn vandaag naar de city race geweest sn ik heb daar niks gesnoept. We gingen vanavond bij zus eten en ze aten zo lekker kebab met turks brood en tzaiziki maar ik heb netjes alleen mn salade gegeten Morgen mag ik me wegen! Ik hoop dat ik t red voor mn werk kortom op tijd opstaan!! Hahaha
Nieuwe mensen, welkom en succes!! Kibbeling, je mag supertrots zijn op mezelf! Hier ff de mist in gegaan voor het eerst in de 6 weken dat ik bezig ben Had al een aantal avonden de "munchies" en kon het telkens weerstaan, maar vanavond toch 2 rijstewafels met dun laagje pindakaas gegeten. Morgen weer wegen. Hopelijk heeft het geen consequenties gehad. *fingers crossed*
Hier ben ik finaal gezakt voor de test van de barbeque Ik kon echt niet alleen een salade eten. Ik heb 5 stukjes vlees op, wat stokbrood met kruidenboter en coctailsaus. Wel veel water gedronken en ruim 5 kilometer gewandeld. Morgen weer een nieuwe dag!
Kletskoek, hopelijk heeft het niet teveel conseuenties. Vlees is idd niet erg maar sausjes zijn funest (en ooooh zo lekker hihi) Kibbeling, wat goed zeg! Rogijuli, ik vind het nog een redelijk verantwoorde snack hoor. Denk niet dat het heel veel consequenties zal hebben. Hier gaat het in speertempo! Ik eet verder echt niet weinig, maar het zegt waarschijnlijk wel weer hoe slecht ik at en hoe weinig water ik drink. Moet er nu maar even van genieten want het zal vast niet heel lang duren dat het zo snel gaat. Maar na 5 dagen is mijn eerste doel bereikt!! 5 dagen geleden was ik 91.6 KG en nu 89.5 KG. Volgende doel is 85 KG!
Gefeliciteerd Vica! Ik wil me ook graag melden: Naam: mirro Leeftijd: 36 Gewicht: nu 67, moet 5 kg af Dieet: minder koolhydraten, minder slechte tussendoortjes Sport: vanavond beginnen met hardlopen Reden: beter in mijn vel zitten. Afgelopen weekend heb ik mij redelijk goed kunnen houden, maar er komen weer wat etentjes aan en dat vind ik zoooo moeilijk. Ik ga niet vaak uit eten, dus dan vind ik het zo jammer om niet het lekkerste van de kaart te kiezen. Maar ja, het is het één of het ander. Leuk om te lezen dat het bij sommige zo goed gaat!
Hoi. Ik ben ook weer eens aan die verschrikkelijke strijd begonnen. Ik doe sonja met af en toe een klein zondigmomentje. Vorige week ene half slagroompuntje op en een frietje. Toch 3 kilo eraf die eerste week.
Vica, wat goed zeg! In het begin gaat het idd lekker snel, heerlijk toch Zo komt je 1e doel al best dichtbij. Mirro, welkom en veel succes. Lara ook welkom. 3 kilo in een week tijd is echt super!
Koala beterschap meis hopelijk gaat het snel beter. Beautivil: wij zijn even groot en wegen hetzelfde haha Kibbeling dat is zeker iets om trots op de zijn. Kletskoek: morgen is weer een nieuwe dag. Chiggy: dat wegen moet ik wel 1x in de maand, eerst stond ik om de dag erop en dan viel ik de ene keer 300 gram af en de andere keer weer 700 gram erbij dat was echt demotiverend en dan hou ik het niet vol
@Kibbeling, hoe is het wegen gegaan? Super dat je al die lekkernijen hebt af kunnen slaan! @Rogijuli, dat is wat mij betreft een gezond tussendoortje hoor (tenzij je er natuulijk 20 wegsnoept). Pindakaas bevat noten en bepaalde vetten, die goed voor je zijn en rijstwafels zijn per definitie gezond. Das gewoon volkorenrijst met een beetje zout. Daar eet ik er 4 per dag van en dan kom ik op 76 kcal (alleen de rijstwafels dan). @Kletskoek, soms denk ik wel eens dat het beter is om in de winter op dieet te zijn. Dan heb je geen bbq's en lekkere ijsjes om de mist mee in te gaan. Hoop dat je er wel van genoten hebt! @Vica, super dat je zo snel gaat! @Mirro, welkom. Soms moet je je ook even laten gaan hoor! Anders is het bijna niet vol te houden. En welkom Lara! Hier weer begonnen aan een nieuwe week. Hopen dat ik er deze week wel rond 1 kg afkrijg. We gaan het zien
Goed bezig dames!! Ik ben tijdens de vakantie gelijk gebleven (whoehoe) ondanks de vele uitspattingen ben ondertussen ook klaar met de derde workout serie van Jillian Michaels en ben nu ruim 12 kg kwijt, nog maar een paar te gaan
Super netjes joh! Welke workout serie heb je gedaan? Ik vond het geweldig om te doen! Ik heb twee maanden geleden ook een poging gedaan, maar ik heb waarschijnlijk daardoor peesontstekingen in mijn knieën opgelopen... Te veel overstrekken enz. Niet echt slim van mijzelf...
Hey dames, Nou de vakantie is voorbij. Gewogen, maar helaas 2 kg erbij. Moet wel zeggen dat ik nu ook ongesteld ben. En flink aan de pijnstilling zit ivm kiespijn. Vanmiddag naar de tandarts. Maar goed, we gaan er vanaf vandaag weer flink tegenaan.
Hier is het dit weekend ook aardig gegaan, behalve dan de paart frietjes bij de mosselen zaterdag. En ow ja... de 4 glazen witte wijn waren misschien ook niet zo handig.... De beruchte zondag vind ik altijd het meest lastig, want dan is mijn man altijd thuis. Maarrrrrr, gisteren is het goed gegaan! Ik begin morgen weer met werken na de bevalling dus dan heb je ook weer andere dingen aan je hoofd en minder tijd om te snoepen. Ik ben benieuwd of ik de verleidingen kan weerstaan in de kantine! We starten met de introductieweek voor de nieuwe leerlingen en daar is natuurlijk altijd wat lekkers bij. Maar ik heb mijzelf voorgenomen zoals altijd zelf brood mee te nemen en dus niets van het overheerlijke buffet te nemen. Eens kijken of het gaat lukken!