Het leed dat afvallen heet

Discussion in 'De lounge' started by Teardrop, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hier gezond avondeten op! Ik heb de sausjes kunnen laten staan.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik gebruik die App ook. Echt super handig en je hebt hierdoor ook inzicht in wat je eet, net als bij WW.

3. Mijn avondeten van vanavond was weer een yoghurtshake.

Heb eind van de middag een wortelkanaalbehandeling gehad. Dus mijn halve mond is verdoofd. Mocht dus niet iets hards eten, ivm bijten op wang/tong/lip, maar had wel honger, dus heb ik maar een yoghurtshake genomen.

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik ga morgen weer werken na een half jaar en ik vind het eerlijk gezegd best moeilijk... Ben de hele dag al emotioneel, om een scheet kan ik al janken. En niet omdat ik de kleine weg moet brengen of omdat ik moet gaan werken, maar meer omdat ik zo bang ben dat hij ineens van alles kan als hij bij de opvang is. Dat ik hem kom halen en dat ze bijvoorbeeld dan zeggen; vandaag ging hij staan! En dat ik dat dan niet gezien heb!:x
    Ik kan daar nu al verdrietig om worden!

Maar goed, ik ben dus best emo vandaag en dan ben ik een echte emo eter. Ik ben zelfs naar de supermarkt gereden, want tja, als ik mij zo voel mocht ik toch wel wat lekkers van mijzelf.

Ben ik in de winkel en ineens bedacht ik mij, nee, ik doe het niet! Dus ik heb alleen een pak dolce gusto cups genomen en ben gegaan!:D
    Dat is mij volgens mij nog nooit gelukt!;)

Maar zo goed zoals het in de winkel ging, zo heb ik net toch een klein stukje pure chocolade op na het eten. Maar ach, dat moet kunnen toch?;)

5. @FBdB Goed van je dat je in de winkel niks gekocht hebt. En het schijnt dat een stukje pure chocola minder kwaad kan, dan melk of witte chocolade?

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Hier ook als ik ongesteld ben,dus weeg de hele week gewoon niet!

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Haai dames, dankje voor jullie cheer ups ;)

Ben van 72 kilo naar 71 gegaan! Het begin is er! Maar nu he ooh heb zo een zin in chippies. Ben druk geweest tot 20:00 zodat ik met mn huishouden bezig ben ipv naar de appie te fietsen om een zak te halen. Vanmiddag was ik ook bij de winkel met Benjamin, maar ben bewust met de fiets gegaan zodat ik alleen het nodige kan halen en meer niet :)

Wist niet dat mn verslaving zo diep zit :). Vandaag penne gegeten met groente en bolognese saus. Gewoon een klein bordje en dat was genoeg, nog wat yoghurt na en klaar is klara.

Ik zit te dubben om een airfryer te kopen puur om niet meer naar de snackataria te gaan wat we toch 1x per week doen. En omdat ik om me heen hoor dat je dan minder vet en verantwoord een tatje kan eten.

Wie van jullie heeft een airfryer?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,918
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    #608 RoGiJuLi, Aug 20, 2013
    Last edited: Aug 20, 2013
    Zo... vanochtend weer afgevallen :) .
    Nu in totaal al 6,7 kilo kwijt :D.

En dan ben ik gisteren/eergisteren ook nog ongi geworden.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier vanmorgen 200 gram afgevallen. Morgen nog een keer wegen en dan proberen er wat langer tussen te laten. Tussenstand na 6 dagen is nu 2,3 kg eraf.

Maar nu ik meer gezond eet krijg ik enorme obstopatie (ben ik helaas erg bekend mee) dus dat zal ook wel meespelen. En ik houdt de week voor de ongi normaal vocht vast, maar heb net mijn spiraal laten verwijderen dus kan nu misschien anders zijn. Weet wel dat ik dit weekend ongesteld moet worden.
    Vandaag weer een streng dagje.

Ik wil het strenge wel echt vol gaan houden tot ik de 85 voorbij ben. Daarna ga ik over op 1 shake per dag. Dan kan ik ook langer shaken hihi.

Ik hoop om na de 1e week van september op 85 kg te zitten.

Actifry, ik heb er geen. Maar ook geen frituurpan. Ik maak altijd ovenfrietjes.

10. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

Jul 6, 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx FBdB :D ik heb nu 30 day shred, ripped in 30 en 6 wk 6 pack achter de rug en vind ze allemaal even leuk :) En da’s niet zo fijn, een peesonsteking…brrrrrrr, beterschap meid! Ik heb zelf vooral in de eerste 30 dgn veel last gehad van enkel en knie naast alle andere spierpijnen maar moet nu zeggen dat ik er weinig tot geen last meer van heb, m’n lichaam zal er aan gewend zijn ;) En ik volg geen WW maar houd online wel bij wat ik eet per dag.

Keep up the good work ladies:D

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Vica, als ik een ''extreem'' dieet volg, dan heb ik dat ook gelijk.
    Merk acuut dat ik dan geen/te weinig vetten binnenkrijg.
    Nu ik wel alles eet, maar met mate, kan ik gewoon dagelijks naar de w.c

Vanmorgen gewogen en yeuh!! onder de 76 haha.
    Weeg nu 75,5 en dus afgelopen week 5 ons afgevallen. Niet snel, maar zeker mooi en meer blijvend uiteindelijk verwacht ik zelf.

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb het ook zonder dieet.. eigenlijk is het bij mij standaard zo maar als ik veel snack, slecht eet dan heb ik er geen last van. Nu ik daar dus mee gestopt ben is het weer vollop aanwezig.

Goed dat je een halve kilo afgevallen bent!

13. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

ik moet ook weer wat afvallen 73,6 vanochtend
    wil er 5 kg af hebben mijn bmi is goed.

vandaag weer is gejogt naar 2,5 mnd samen met de honden.
    gelukkig was mijn conditie beter als die van de honden hihi.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik was vanochtend 500gr zwaarder dan gister terwijl ik gister geeen uitspattingen gehad heb. Is soms echt geen pijl op te trekken, heb dat wel vaker.
    Morgen is mijn weegdag voor WW dus hopelijk is het er dan weer af.

Net gelunched met een broodje van Subway, zo lekker :)

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom en succes met afvallen :)

16. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai! Ik lees hier nooit, zag het topic en bladerde even door, maar ik wilde even de tip geven hoe wij "patat" eten:

Aardappels goed wassen en niet schillen, in partjes snijden, op de schil zetten op bakpapier in de oven op 180 graden, moet ongeveer 45 minuten. Dus zonder olie of ander vet. Tussendoor eens kijken en evt door elkaar husselen als een kant bijv te hard gaat. Worden lekker bruin, gaar en knapperig :)

Moet je alleen nog wel opletten met de sausjes (eigenlijk gewoon NIET eten dus, maar ja ;))

***breekt weer uit***

17. Roxy1985

dank je het is me vaker gelukt, ben alleen heel goed in snoepen,
    dus weer opletten met snoepen, vet eten sausjes ect.

het hardlopen weer oppakken, na het lopen van de 4 daagse heb ik dat op een laag pitje gezet omdat het steeds zo warm was.

nog meer dames die sporten of hardlopen hier?

18. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Roxy, geen hardlopen maar ik doe aan skeeleren en fitness.

Dames zie mijn ticker!! Ik ben er blij mee! alweer 1 kilo er af.

@ zwaarder zijn tijdens menstruatie..ik heb een spiraaltje, en daardoor menstrueer ik niet meer..ja 2 dagen lichte bruine afscheiding.
    Maar hou dan zeker wel vocht vast.

Zondag feestje gehad en afgelopen week niet zo heel streng geweest.
    Wijntje gehad en extra gegeten;)
    Maar gister avond naar de fitness geweest. En vanmorgen 6 km geskeelerd!

19. Roxy1985

Goed bezig!

volg je een speciaal dieet?

ik wil weer proberen om straks naar mijn vakantie 3x pw 5km te gaan joggen eignelijk wil ik naar de 10km maar de motivatie ontbreekt daarvoor een beetje. ben je toch weer goed een uur mee bezig.

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Thnx :D

Share This Page