Hier vanmorgen met omkleden merkte ik dat mijn broek wat losser zat. Op de weegschaal gestaan en ik weeg ineens 1 kilo minder dan gisteren. Ik heb echt drie keer gewogen maar het verschil blijft. Kan dat zo snel? Dat zou betekenen dat ik na 8 dagen 2,7 kilo kwijt ben.
Bij mij zit er ook regelmatig best een verschil tussen de 1 en de andere dag hoor, dus kan best. Sowieso, als je net begint met lijnen gaat het altijd vrij hard in het begin, maar helaas blijft het niet in dat tempo doorgaan
He meiden! IK lees voormnamelijk goeie berichten hier. Goed hoor van iedereen! IK mocht ook op de weegschaal gaan staan en na de 1e week Sonja Bakker ben ik al 2 kilo afgevallen!!!! Nog 5 te gaan voor mijn eerste doel We gaan lekker verder op de goeie ingeslagen weg.
Verbazingwekkend dat zoiets zo snel kan gaan dan. En dat terwijl ik paar keer heb gezondigd. Wie van jullie krijgt al opmerkingen uit hun omgeving? Dat andere het zien? Ik heb bewust tegen niemand gezegd dat ik aan het lijnen ben. Anders houden ze je zo in de gaten vind ik, haha.
Mag ik ook mee kletsen? Ik ben nu ongeveer een maandje bezig met 30 day shred haha en gezond eten, niet meer snoepen enz. Ben al 5 kilo kwijt Knap hoor, nog meer dames al zoveel kilo's kwijt zo te lezen!
Goedemorgen! Dames wat gaan jullie hard zeg! Goed man! Delta, welkom Hier 1e week achter de rug en stand is -2.5kg. 1e doel was onder de 90 kg komen en ben nu 89,1 kg. Volgende doel is 85 dus nu op naar de volgende 4,1 kg. Ik wil ook beginnen met 30 days schred, maar dat werkt niet op mijn computer. Volume kan niet hard genoeg en het scherm vind ik zo klein. Vandaag maar even een hdmi kabel halen, dan kan ik hem aansluiten op de tv. Of heeft iemand een tip van een leuke workout die op dvd verkrijgbaar is? Ja zumba vind ik geweldig, maar de dvd;s zijn zo duuur!
Welkom Delta leuk je hier ook te spreken En wow Vica86 jij gaat ook als een speer zeg keep it up! De dvd's van Jillian Michaels zijn wel te verkrijgen hoor, maar heb ze alleen nog maar via Amazone te koop gezien, dus doe het voorlopig nog maar met de gratis filmpjes
Grrrr ongesteld en gisteravond wat chocola gehad straks maar eems wegen Vanavond bodypump al 3weken niet geweest omdat manlief in het buitenland zat en geen oppas had Zal wel zwaar wezen...
Ooh hihi ondanks de chocolade en de ongesteldheid toch 100gram lichter!!!! Woei had verwacht een kilo zwaarder te zijn.
Welkom Delta! Ik ga weer wat meer eten. Ik denk dat ik te weinig eet voor het geven van borstvoeding. Mijn zoontje is 2 weken ziek geweest en is nu al iets meer dan een week beter, maar hij komt zijn verloren gewicht maar niet aan. Dus ik ben bang dat dit komt door mij. Ik voel me daar nu heel slecht over, wat een moeder ben ik zeg pfft... Nu at ik de laatste 2 weken echt wel weinig, we zaten nogal krap bij kas... Maar goed, mijn zoontje mag natuurlijk niet de dupe worden van mijn negatieve zelfbeeld!
Ik dacht zelfs dat het beter was om niet te gaan lijnen als je bv geeft? Ook voor jezelf lijkt me dat gewoon beter van niet.
Nee ik lijn ook niet, ik eet gewoon heel wat gezonder. Ik heb bijvoorbeeld witte rijst/witte pasta vervangen door bulgur/zilvervliesrijst/meergranen pasta, geen wit brood meer, maar meergranen crackers, dat soort dingen Maar laatste weken zaten we nogal krap en at ik dus minder.
Hier de ochtend goed begonnen met een fietstocht van 10 kilometer met de kinderen! Ontbeten met magere yoghurt met cruesli en geluncht met een bruine granen bol met filet american. Thee en water goed gedronken. Nu begin ik weer honger te krijgen maar wil toch echt wachten. Vanavond eten we zalm uit de oven met salade en focaccia.
Gezonder eten is altijd goed! Zeker de dingen die je daar opnoemt! Maar afvallen terwijl je borstvoeding geeft helaas niet zo... Bij het afvallen verbrand je vet en in je vet liggen afvalstoffen opgeslagen. Wanneer je gewicht verliest komen deze afvalstoffen vrij en die scheidt je lichaam uit via ontlasting, urine, zweet en... borstvoeding. Als je afvalt terwijl je borstvoeding geeft, geef je dus direct de afvalstoffen door aan je kind. Dit kan normaal gesproken niet zo veel kwaad, de meeste vrouwen verliezen immers gewicht door het geven van borstvoeding en daar hebben kindjes zelden last van. Je geeft namelijk ook weer goede afweerstoffen door via de borstvoeding. Maar als jouw kindje al ziek is en niet zo'n geode afweer heeft, zou ik proberen om even te stoppen met afvallen en juist wat extra's eten (van de gezonde dingen die je zelf al opnoemde).
ik zou proberen om lekker wat fruit te eten.. ik weet niet of je een bepaald dieet volgt oid.. Maar magere yoghurt is echt heel slecht voor je.. gek genoeg kan je beter "normale" volle yoghurt nemen.. Zit je sneller van vol, zitten goede vetten in en van magere yoghurt heb je (doordat de voedingsindustrie bepaalde dingen toevoegt) sneller honger
Dat is niet echt leuk zeg! Kunnen jullie dan niet even bij familie of vrienden aanschuiven? Of daar wat te eten halen? Lijnen en afvallen is allemaal leuk, maar goed blijven eten veel belangrijker! Misschien ook in betere tijden een goed voorraadje aanschaffen van lang houdbare producten.
Ligt eraan. Je moet gewoon op de verpakkingen kijken welke ingrediënten erin zitten. Maar verder ben ik het met Mamak en Chiggy eens. Honger hebben is niet handig. Je spijsvertering ligt stil, je grijpt sneller naar verkeerde tussendoortjes en je lichaam reageert gewoon over het algemeen niet goed op honger (hoofdpijn, sneller moe etc.) Gewoon gezonde tussendoortjes nemen: rijstwafels, fruit, groente, yoghurt, smoothie etc.