Hier net even wat minder. Op de een of andere manier ineens enorme trek in chocolade. Moest even naar de AH voor vlees en toen werd ik zo ongeveer toegezongen door het chocoladevak... Heb snel een milkareep gepakt en het aantal kcal bekeken voor de hele reep (stukje eten, kan ik niet) en toen was de hang naar chocolade snel over. Als beloning (en omdat ik nog een beetje trek heb) wilde ik dan maar een pistoletje met tartaar bij de slager gaan halen. Laat het nu net iets van introductieweek zijn in Delft. Heel de slager vol met allemaal studenten. Ik was wachtende nr. 50 ofzo. Dus door gelopen naar mijn werk en nu maar aan een appeltje
Goed gedaan En tip voor de volgende keer... een stukje pure chocolade (met zoveel mogelijk cacao) kan minder kwaad.. Gewoon een klein stukje.. Leuk dat je in Delft woont.. ik woon ook in de buurt en mijn winkeltje is op het randje van Delft..
Hoi dames met shakes wil het allmaal niet meer zo lukken,ga vanaf morgen overstappen op weight watchers online.Het zijn nog maar een paar kilo s maar ze moeten er wel af....
Dankje voor de heldere uitleg!! Ik ben vanaf vandaag ook weer wat extra aan het eten. Ik heb lekker wat noten (amandelen en hazelnoten) gehaald en heel wat fruit. Ik heb ook een extra ei gekookt voor op mijn crackers met tomaat en komkommer! Vanavond ga ik courgette koken en ik heb nog wat pastasalade van gisteren over. Dus dat komt helemaal goed Oh en ik ben in 8 weken tijd 4 kilo afgevallen en dat is dus gewoon van het gezonder eten. Ik las ergens dat je per week een halve kilo mag afvallen als je borstvoeding geeft.
Jawel. Net een muesli reep op. Fruit moet wat meer maar ik vergeet dat nog wel eens. Nee ik heb laat geluncht, half 2 pas. En om dan nu al honger te hebben vind ik gewoon te snel. Het is ook meer lekkere honger. Ik eet tussendoor rijstewafels van Snack a Jack, fruit, muesli reep, cup a soup of een cracker.
Dat doen we ook vaak hoor, maar mijn schoonouders zitten door ons dus nu ook heel krap, dus vinden we het des te moeilijker te vragen (mijn vriend verloor zijn baan toen ik 3 maanden zwanger was, dus hebben zij heel wat spullen voor ons gekocht en geven ze ook vaak boodschappen mee). Vanaf volgende maand zal het beter gaan, mijn vriend gaat eindelijk weer 5 dagen werken!
Dankjewel! Ik neem altijd magere kwark, maar ik zou dus beter volle kwark kunnen nemen? Ik eet het trouwens niet eens elke dag en vaak niet meer dan 2 eetlepels per dag haha.
Leuk dat hier ook meiden mee doen aan 30 day shred. Jammer dat hij het niet goed doet op je pc Vica! Je kan het scherm toch ook groter maken? En geluid zet ik nooit aan, gewoon mijn eigen muziek haha. Zijn er ook dames die insanity doen of willen doen?
30 day shred is leuk! Maar deed het altijd boven op de pc, en die is nu kapot. Wil het dus beneden doen maar ben bang dat mn man me uitlacht haha. Heb het 20 dagen volgehouden en ik zag na 10 dagen al resultaat, maar doordat het zovaak achter elkaar was kreeg ik blessures. Ben vandaag wel op de fiets naar de opvang gegaan (boerderij) das best wat kilometers, ik ga het straks ff checken hoeveel ik precies heb gefietst!
Ik heb de dvd besteld van 30 days schred.. En nu doet ineens mijn dvd speler het niet meer. Heeeel fijn, niet dus. Maar ja.. vandaag gaat toch alles mis, behalve het snacken. Het was moeilijk maar ik heb mij er doorheen geslagen (ben nogal een emotie eter). Nu proberen vol te houden om een week niet te wegen. De moeilijkste periode komt nog.. Volgende week gaat mijn vriend 10 dagen op vakantie. Dat vind ik zooo niet leuk hihi (we zijn nog niet zo heel lang officieel samen dus de vakantie stond al gepland). Ik ga hem echt missen en dan weet ik niet in hoeverre het afvallen goed blijft gaan. Vandaar dat ik voor die tijd al met 30 days schred wil beginnen. Om meer motivatie te hebben volgende week.
Hier al dagen pijn in mijn buik en wat het is, geen idee. Stoelgang is gewoon, geen aankomende ongi. Wordt er gek van. Het belemmert mijn dagelijkse doen. Ik kon maandag ook het sporten niet volhouden. Na een half uur deed het zo'n pijn. Ik ben naar huis gegaan. Ben wel 1 kilo afgevallen maar goed. Liever iets minder eraf en mij beter voelen dan dit. Eten gaat ook moeizaam. Als ik iets eet of drink dan na 10 minuten gelijk buikpijn. Veel complimenten gekregen van collega's, het begint nu echt op te vallen. Zeker bij mijn middel en heupen.
Ik neem zelf vaak roeryoghurt of de Bulgaarse. Vind ik gewoon veel lekkerder als magere. Is net wat zachter van smaak en iets dikker.
Hier weer een mooi rond getal op de weegschaal.. 79,0. Inmiddels 7,1 kilo kwijt en nog 4 te gaan voor mijn (eerste) streefgewicht! Ik ben al ruim over de helft Me man (die samen met mij afvalt sinds 2 weken) wou gisteren een "verwen" avond houden, wat inhoud... met een zakje joppie chips op de bank een filmpje kijken. Nou.... ik zat nog zo vol van het avondeten (omelet met spinazie en kaas op 3 sneetjes brood) dat ik geen chips heb aangeraakt. In mijn gezicht is het nu ook zichtbaar aan het worden... me wangen vallen iets in en mijn 2e kinnetje D) wordt al minder
Geen idee bij welk getal je het "standaard" gaat zien. Ik zag het al snel aan mijn bh. Die ging bovenop iets gapen/openstaan en nu sinds een week of 2 zie ik dat ik minder/geen vetrolletjes bovenuit broeken/rokken heb en sinds een paar dagen zie je het dus ook in mijn gezicht.
Dat ligt denk ik ook helemaal aan hoeveel je weegt als je begint. Iemand die extreem veel overgewicht heeft, daar zul je het niet aan zien als hij 5 kg is afgevallen
Whoehoe ik zag vandaag weer een getal die ik al jaren niet meer gezien had op de weegschaal ben nu 13,4kg kwijt. M'n man zag al verandering na 4 wk, andere bekenden bij 8/10 wkn en m'n collega's zagen het pas deze week na alle vakanties (16wkn), toen was er al ruim 12 kg af.. maar ja, beter laat dan nooit toch