Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Dinsdag op de weegschaal gestaan bij de sportschool en ik was 2 kilo kwijt ( 1w1d) dus ben erg blij. Vanavond weer sporten, elke keer toch echt zwaarder maar wel te doen. Vanavond na sporten ook lekker in de ozoncabine- helemaal zin in. Hier kwam man zaterdag ook met pindastengels voor mij en gisteren heeft hij pizza gegeten maar ik bleef er toch echt vanaf. Weg met die stomme ongezonde dingen, ben er helemaal klaar mee.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Nee, vind ik niet. Bij mij bij 3 kilo begonnen mensen het al te zien. Toen begon ik het zelf ook te merken aan de botten bij mijn nek. De contouren waren toen weer zichtbaar ipv alleen maar huid.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier zie je het nog niet in ieder geval. Nu ben ik pas 1 week bezig en 2,5 kg afgevallen en op dit moment nog mega ongesteld ook dus zou eerder vreemd zijn als je het wel zou zien.

4. Whoehoe!! De eerst kilo na de vakantie is er weer af!

Werd blij van de weegschaal vanmorgen.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier nu 2,7 kilo kwijt, mag straks weer wegen sinds dinsdag. Maar ik denk te zien dat mijn rolletjes op de buik wat minder is en mijn broek zit iets losser. Maar wellicht zie ik spoken. Hier heeft het nog niemand opgemerkt. Benieuwd wat de weegschaal straks aangeeft. Voor mijn gevoel sta ik nu een beetje stil.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Top, fijn voor je!

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat is al snel, alleen maar fijn toch...:D

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Goeie gedachtengang! Ik ben voor.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jullie zijn echt goed bezig zeg!

Ik moet zeggen dat het mij hier verbaasd hoe gemotiveerd ik ben. Ik vind het wel moeilijk soms, maar de motivatie die ik nu heb heb ik de afgelopen 1,5 jaar naar gezocht en nooit kunnen vinden.
    Nu mag ik het ook niet meer loslaten. :)

10. Ja de motivatie bij mij verbaasd me ook ontzettend hoor.

Vanmorgen de weekboodschappen weer gedaan, en het verbaasde me dat ik gewoon langs de moeilijke schappen kon lopen, en de verleidingen van al dat lekkers kon weerstaan.
    Heb wel bij de chips staan twijfelen, maar bedacht me ook elke keer, nee niet doen, het gaat nu goed.

Wel besloten, dat als ik beneden de 90 kilo ben, dat ik ook dat 30 day shred eens ga proberen.
    Ik heb het bekeken op Youtube, en volgens mij is dat best te doen, zolang je je eigen grens maar bewaart.

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hier gaat het ook goed. Alleen belde mijn man gisteren op dat hij niet thuis kwam dus tja, ik ging maar niet koken. Doe ik normaal wel altijd voor mijzelf als hij niet komt, maar had nu geen zin. Was best moe van weer de eerste keer werken na een half jaar verlof. Toen maar een boterham kaas gegeten en een bakje vla. In de avond kreeg ik lekkere trek en toen heb ik een heel klein beetje chips op, echt maar een beetje. En dat vond ik toch wel ff knap van mijzelf dat ik de zak weg kon leggen. :D

Ik heb nog niet gewogen, dat ga ik morgen doen. Dan heb ik een week niet gewogen dus ben echt ontzettend benieuwd naar het resultaat!

Wel echt super te lezen dat iedereen zo goed gaat! De kilo's lijken er echt af te vliegen, super!!

30 Day shred heb ik ook gedaan, maar helaas dus een fikse peesontsteking aan over gehouden. Nu gelukkig na bijna 10 weken bijna hersteld. Dus ik houd het maar bij wandelen! ;)

En voor diegene die de tip gaf over de magere yoghurt... Thanx!! Ben ff vergeten wie dat zei.:)

Ik eet dus altijd magere, maar morgen in de winkel gaat de volle in de kar!

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat houdt zo'n ozoncabine precies in? Is dat je dan ook moet sporten in die warmtecabines?

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Lekker gevoel he, als je de motivatie echt gevonden hebt.
    Ik ben inmiddels alweer 3 weken bezig en valt me echt zo reuze mee om gezonde keuzes te maken en het snaaien te laten.
    Ben zelfs bijna onder de 75kg!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik ben er nu 2 kwijt en mn collega vd andere groep zag t al. Zelf merk ik t al aan alle kleding die losser gaat zakken en broeken die afzakken zonder riem :)

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook de motivatie die ik al die tijd heb gemist! Daar helpt dit topic zeker bij. Bedankt dames!

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dit topic draagt daar idd wel aan bij.
    En vanaf 2 september start ik met de workshop op fb van het geheim van slanke mensen, kijken of ik daar nog meer uit kan halen

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat is dat voor workshop?

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    heb jij het boek ook gelezen dan ik nl niet helaas is dat een verieste om mee te doen.

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb het boek idd. Maar weet nog niet waarom dat een vereiste is. Als je je inschrijft wordt er niks over gevraagd

Deel Deze Pagina