Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Vanmorgen 300 gram zwaarder als gisteren. Gisteren veel te weinig gegeten.

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hoi Dani,ik shakte hiervoor,maar ben morgen een week aan de weight watchers!!

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik heb juist als ik weinig eet ik ook afval en met iets meer gelijl zwaarder ben.

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Yes!! 77 precies. Nog maar 7 kilo te gaan en ik zit op mijn streefgewicht!!!

Over een weekje gaan we op vakantie. Ik ga me gedragen hoor, maar ik hoop dat ik niet een volle week stil sta qua gewicht. Of erger nog: aankom...

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb gisteren in de groentelasagne ook mozzarella light gebruikt en hij smelt en smaakt super ;)

6. Yes. Weer 500 gram lichter sinds maandag.

Gaat niet zo hard als voor de vakantie. Maar een kilo per week is best lekker.

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik ga het morgen ook beleven!!:D

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik merk dat ik om de twee uur een verantwoord tussendoortje moet pakken. Hou ik het bij 3 maaltijden kom ik aan. Mijn lichaam slaat dat weinige eten meteen op. Om de 2 uur houdt je stofwisseling goed op gang. Ik eet nu eigenlijk meer als voorheen. Maar vandaag is al goed gegaan. Ontbijt met magere yoghurt met cruesli, tussendoor 2 Hollandse Nieuwe met uitjes. En als lunch een bruin granen broodje met brie, pijnboompitten en rucola.

9. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik sluit me hierbij aan. Ik probeer elke dag 3 hoofdmaaltijden te nemen en 3 tussendoortjes en dan minstens elke twee uur te eten. Ik merk dat ik me er ook beter bij voel.

Die groentelasagne staat hier ook nog op de planning, wellicht zaterdag als mijn so komen eten. Ik doe er dan wel wat brood en salade bij (sv is nogal een grote eter :))

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Dat komt dan omdat je standaard dus vast te weinig eet je lichaam zou juist extra moeten gaan verbranden maar jouw lichaam slaat het dus op, betekenis; je eet normaal te weinig (volgens je lichaam)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik eet nu ook iets meer dan het begin van de week. Ik denk dat ik ook totaal veel te weinig binnen kreeg in combinatie met het 30 day shred. Je verbrand al veel meer dan normaal en als je dan ook 2 shakes eet, 2 tussendoortjes max en een hele magere maaltijd (vis met veel groente) dan kom ik denk ik zwaar tekort. Gisteren 1 shake vervangen door volkoren crackers en vandaag helemaal geen shake gehad, maar gewone maaltijden omdat dat makkelijker was.

Nog altijd wel spierpijn zeg! Het is toch wel vrij heftig dat 30 day shred. Vanavond kijk ik er voor het eerst tegenop want ik heb hoofdpijn. Maar ja.. maar ff goed doorzetten. Zaterdag een rustdag.

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben wel minder gaan eten dan dat ik deed, maar ook bewustere keuzes gaan maken. Maar ik zorg wel dat ik naast mn hoofdmaaltijden nog tussendoortjes neem. Ik hou mijn eten ook bij via een app en aan het einde van de dag geef je alles door zeg maar. En als ik dan te weinig gegeten heb dan wordt dit ook gelijk aangegeven en afgeraden.

Vanmiddag dag 4 level 2 van 30DS achter de rug, het gaat nu steeds beter. Ik weet waar ik op dag 1 en 2 de fout in ben gegaan en waar de rugpijn vandaan kwam. Nu dus gelukkig geen last meer van. Ik begin het zelfs zo leuk te vinden dat ik gisteren haast gefrustreerd was dat ik niet kon shredden en vandaag bijna mn vriendin de deur uitkeek zodat ik weer aan de slag kon. Het moet niet gekker worden met mij haha :p

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dames welke app gebruiken jullie ik zie er nl wel een paar in mn tel staan..

Ik begin smorgens eerst met een glas lauwwarm water, ze zeggen dat dit je spijsvertering op gang helpt, daarna ontbijt ik pas..

Dit is nog maar mn 2e dag dat ik bezig ben met echt proberen er wat af te krijgen.. lijnen wil ik het nog niet echt noemen maar meer bewuster en gezond eten om af te vallen ;)

zit nu op de bank en heb toch best trek haha
    Normaal eet ik een flinke koek bij de koffie wat ik nu dus niet gedaan heb.

straks maar ff een volkoren ontbijtkoek of biscuitje pakken

14. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Zelf gebruik ik de app/website My Fitness pal. Het is een engelstalige site, maar in de database staan ontzettend veel nederlandse producten. En anders kan je het altijd nog zelf toevoegen. Maar denk dat er genoeg andere te vinden zijn ook hoor. Website van het voedingscentrum bijvoorbeeld, maar weet niet of daar een app bij is.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    oepsie, iets teveel gegeten vandaag.
    Wel allemaal verantwoorde dingen, maar ipv de gebruikelijke 1400cal, vandaag 1800 naar binnen gewerkt.
    De laatste 2 dagen zat ik net aan de 1200 en dan merkte ik vandaag, want had alsmaar honger

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Zei ik toch :) Spierpijn komt heel gemeen pas na de 2de of 3de dag... Maar, wees gerust; het gaat echt over ;)

@Iedereen
    Hebben jullie trouwens een doel? Niet alleen x kilo wegen of lekkerder in je vel zitten?

Hier net bedacht dat ik heel graag in december met mijn zoon een fotoshoot wil doen. Lijkt me heel leuk om dan ook een foto'tje met hem samen te hebben en dan wil ik er wel goed op staan! Dus dat wordt mijn doel.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rolinka, mijn doel. Tja, buiten het feit dat ik onder de 70 wil wegen, wil ik mij ook gewoon weer lekkerder in mijn vel voelen.
    Niet steeds bang zijn dat mijn kleding te strak zit ;)

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha ja ik heb zeker een doel! Ik mag als ik op gewicht ben iets moois uitkiezen bij de juwelier van mijn man. Dat is mijn doel om er nog zeker 8 af te krijgen.

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik doe ook de ww
    Vind soms wel lastig hoor die punten opmaken
    Ik mag er 39

ik weeg wel elke dag thuis ben verslaafd haha

20. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Das ook een goed doel! Ik heb nog steeds een bepaalde ring op het oog die maar tot mt 18 gaat. Die wil ik nog steeds hebben. Als ik echt mijn streefgewicht haal, dan koop ik die mooi voor mezelf :)

Deel Deze Pagina