Het leed dat afvallen heet

Discussion in 'De lounge' started by Teardrop, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    En misschien verwen ik mezelf wel met het zetten tot de eerste stappen van mijn halve sleeve als ik mijn streefgewicht heb bereikt:p

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Een goed doel! Die moet je voor ogen houden. Ik heb vanmorgen al gespiekt bij de juwelier. Maar man wil het budget nog niet prijs geven.

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,199
    179
    63
    NULL
    NULL
    @ Rolinka: Ik heb een rood jurkje liggen dat ik heel graag weer wil passen, en een spijkerbroek... Dus dat zijn mijn doelen haha. Heb nog geen beloning voor mezelf bedacht voor als ik voldoende ben afgevallen.

Oh wacht... Bedenk me opeens wel een fijne beloning. Shoppen bij Topvintage hahaha. Ja, dat wordt mijn beloning :)

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Begin vandaag met dag 3.is goed vol te houden geen honger ofzo.
    En vanmorgen even gewogen en 1, 1 kilo eraf.yesss.alleen door niet te snoepen en veel water te drinken.
    Wil eind sept 4, 5 kilo totaal er af hebben.
    Heb ik dit dan krijg ik van manlief een mooie bedel voor armband

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Gave doelen hebben jullie ;).

Mijn doel.... net zo lang blijven afvallen tot ik zwanger ben ;)
    We gaan in sept/okt voor een tp cryo dus zodra ik zwanger ben stop ik met afvallen :D

Helaas blijf ik nu al een aantal dagen hangen op mijn huidige gewicht .. ach komt misschien ook wel omdat ik dus nu geen pil meer slik.. alles voor een goed doel :D

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen meiden!

Mijn doel is er in okt met de fotoshoot van het gezin goed uit te zien. We hebben 2 jaar terug ook een shoot gedaan (3 maanden na mn bevalling) en toen vond ik mezelf wel flink/dik op de foto. Zou nu graag iets strakkers aan willen ipv een blouse die de boel verbergt! En het belangrijkste is toch wel dat als ik op de bank zit en naar mn buik kijk ik niet denk oh mijn hemel ik lijk wel 7 maanden zwanger!!
    Ik merk wel dat ik deze week een beetje een rommel weekje heb qua eten. We zijn naar t dolfinarium geweest met de groep en 's middags ging t goed maar 's avonds toch een patatje gegeten. Hij smaakte echt wel heerlijk! Nu weer ff helemaal focussen op mn gezonde eten.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik vind wel dat je een mooi doel hebt gesteld!

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Yes,een pond eraf!!Vanavond lekker aan de groentelasagne!!:D

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Doel, hier wil ik mezelf vooral lekkerder in mijn vel zitten. En ik wil niet meer dat mijn moeder mij ziet als enige andere dikkerd in de familie. Ze wilt ook niet dat ik afval omdat zij dan de enige dikkerd is. (Ze is op dit moment toch wel ongeveer 40 kg zwaarder dan mij) en ik kan het niet uitstaan dat ze dat doet. Als ik bij haar ben of ze gaat mee boodschappen doen bied ze mij altijd heeeeel veel te snaaien aan in de hoop dat ik toehap. Of ze geeft mijn kinderen mijn lievelingschips of chocola in de hoop dat ik het dan opeet. Grrrr....
    En ik wil gewoon weer maatje 38 kleding kunnen kopen ipv 44. Al moet ik toegeven dat ik nu duidelijk weer in 42 pas :)

Hier gisteren weer naar de apenheul geweest en bolletjes gegeten ipv shakes. Eierkoek tussendoor en een magnum. En nog een frietje zonder gedeeld met de kinderen. Savonds pasta en voor 8 uur een klein schaaltje gerookte kip met appel en honing. Vanmorgen gaf de weegschaal weer -400 gram aan. Misschien at ik toch te weinig?

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    RoGiJuLi, dat is het beste doel wat er is!!

Linda, super! En smakelijk vanavond;)

Vica, wat rot dat je moeder zo doet zeg. Ze kan beter positief er over zijn en gezellig met je mee doen met afvallen. Ipv zichzelf zielig te vinden als enige die dikker is.
    En het kan goed zijn dat je te weinig eet en vergeet niet dat je heel wat meters afgelegd hebt gisteren ;)

Hier gisteren ook veel meer gegeten en de schaal gaf vanmorgen toch weer -200gr aan haha.

11. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Goed idee!

12. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Of voor de liefhebber toch ook wat pasta. Het recept is voor 3 volwassenen vind ik.

13. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Gewicht schommelt, altijd en bij iedereen. Daarom beter om 1 keer per week te wegen. Als je je aan je punten/dieet/calorieën/gezonder eten houdt, moet je blijven afvallen.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Vica das ook niet leuk als je mams je niet steunt. Ik krijg gelukkig veel steun van mn fam. Vooral zus let er toch wel op dat als we samen zijn ik me toch houdt aan wat ik mag eten. Super lief dus!

Mams was zelfs zo lief om al mn oude broeken (die ik dus pas uit de kast heb gehaal) te bewaren voor me. Ze heeft denk ik altijd hoop gehouden dat ik zou gaan afvallen ;)

15. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Jeetje, nou dat valt niet mee. Van je moeder verwacht je wat meer support. Des te knapper dat je zo goede bezig bent!

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Doelen...
    Mijn doel is gewoon mooi slank zijn, dat als ik in de spiegel kijk gewoon tevreden ben. Dat ik niet persé hakken moet dragen van mezelf om optisch slanker te lijken enzo :p

Linda81: netjes zeg!! En geniet van de lasagne vanavond :)

Vica: wat rot zeg dat je moeder je niet steunt... :(
    Van je moeder zou je toch anders mogen verwachten!

Ik heb net ontbeten met een kaasbroodje, moet kunnen af ent toe.
    Vind die beemster kaasbroodjes zoooo lekker! :D
    Zijn 10 WW punten. Ga straks lunchen met 2 boterhammen met avocado en avondeten weet ik nog niet.

17. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Vica, wat naar zeg :( Als ze weer wat aanbiedt, gewoon negeren. Ik denk dat dat het beste werkt. Hopelijk vind je in de rest van je omgeving wel genoeg steun! (en anders hier!)

@Mama sinds 2009, bedankt voor de tip. De groentelasagne moet echter nog even wachten. We eten zaterdag uiensoep met stokbrood en kaas en verder gewoon boterhammetjes.

Ik heb namelijk besloten optimaal gebruik te gaan maken van het feit dat ik kan uitslapen. Robin gaat vannacht een nachtje naar mijn schoonouders en ze komen hem morgen rond half vijf terugbrengen. Ik ga er om vier uur uit denk ik zo :p

Vanavond voor het eerst in bijna 2 jaar een avondje naar de kroeg :D Heel fout, en even verstand op 0 voor wat betreft de kcal, want een wijntje is al snel 101 kcal, dus ik stop even met tellen.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Heerlijk toch Rolinka! Als ik uitga tel ik ook niet de wijntjes (en de calorieën haha). Geniet ervan! Ook van het uitslapen morgen :D

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Rolinka, veel plezier! Moet af en toe kunnen he.

@Groentelasagne, hebben jullie allemaal een grillpan om de courgette te grillen?

Mijn moeder spoort gewoon niet helemaal maar dat ben ik wel gewend.
    Van mijn vriend krijg ik enorm veel steun. Des te moeilijker dat hij nu op vakantie is. En verder hier natuurlijk :)

Gisteren niet wezen shredden. Ik had zo'n hoofdpijn! Gelukkig is het nu weg dus vanavond weer lekker verder.

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb geen grillpan dus heb de courgette in mn oventje gegrild. Denk dat een grillpan beter werkt maar dit smaakte ook prima :)

Share This Page