Het leed dat afvallen heet

Discussion in 'De lounge' started by Teardrop, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rolinka, veel plezier en idd even niet bezig zijn met de calorieën. Gewoon gaan dansen en dan verlies je er ook wel weer een paar ;)

@Vica, ik heb idd een grillpan. Zo'n fijn ding! Gebruik hem best vaak.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka heel veel plezier en geniet ervan! Hahaha nu zeg je tot 16uur in bed maar geloof me dat doe je echt niet ;)

Vica gelukkig krijg je wel veel steun van je vriend. En wij slepen je deze weken wel door!
    Gelukkig is je hoofdpijn weg.

Hier vanmorgen kleine man op de fiets naar kdv gebracht dua weer mn beweging gehad voor vandaag. Vanavond hebben we op mn werk disco dus zal geheid ook wel ff de dansvloer op moeten met de clienten.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb een grillpan idd. Gebruik ik ook vaak om puntpaprika's in te grillen.

Ik heb 'm gisteren gemaakt met Mozzarella light van de Lidl en met courgette en Aubergine erin. Vind ik net wat lekkerder omdat de gegrilde aubergine wat steviger blijft en fungeert als lasagneblad.
    En ook de geraspte kaas heb ik 30+ kaas van Lidl genomen. Ik heb er wel mager gehakt in gedaan want mijn man heeft dat liever.
    Was erg lekker.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Zou je denken?
    Mijn schema ong...
    6:30 1kracker met hagelslag(moet kan ik niet laten)
    8:45 een shake
    Tussen 12en 1meestal 2plak ontbijt koek en wat yogurt.
    Of iets van 2boterhammen
    14:30 15:30 koffie met een eierkoek
    18:00 warm eten gewoon normaal bordje
    Savonds komkomer of niks
    Soms nog wat fruit tussendoor maar daar ben ik slecht in.

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    en hij was erg lekker hoor!!Heb maar een derde gehad van de schaal en toen zat ik vol!!

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hier vandaag niet heel erg goed gegeten helaas:

O: 2 cracottes met light smeerkaas.
    T: 3 kleine crackers met sesam en lijnzaad.
    L: een half pizzabroodje.
    T: eierkoek
    D: 1 grote visstick, gebakken aardappelen met spek en ui er tussen en kabeljauw uit de oven en komkommer en tomaten.

Geen fruit en tot nu toe nog te weinig water. Ik zit nu echt vol en heb een opgeblazen gevoel. Iets wat ik nu de afgelopen 3 weken niet heb gehad. Als de kinderen op bed liggen maar een schaaltje Franse magere kwark met aardbeien pakken. En minstens nog een liter water drinken.

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Er staat een doos Bossche bollen in de koelkast, gekregen van de buurman. Geloof dat die man ons wil vetmesten ofzo haha, krijgen ze namelijk regelmatig. Voorheen at ik ze wel, maar vind ze niet eens zo heel lekker. Nu dus maar niet eten, want dat vind ik het echt niet waard....

Ik ben nog wel iets aan het bedenken om vanavond voor lekkers te nemen, mag ook wel een keertje. En ik blijk vandaag heel weinig calorieën/vet/suiker ed binnen te hebben gekregen. Ondanks dat ik net een aardig bord met pasta heb weg zitten werken :(

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Knap van je hoor om ze te laten staan!
    Als gezond snackje kan je snack a jack eten of Japanse mix (zonder nootjes en pinda's)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hier vandaag genoeg beweging gehad. Vanmorgen 20 min gefietst en vanavond met de cliënten staan swingen in de "disco" 2 uur lang.

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja dat klinkt niet als veel, ik denk dat je niet boven 1200-1300 kcal uitkomt...

Ik eet minimaal 2 keer zoveel normaal en val dan nog af....

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier het resultaat van de hele week -100 gram. Eerst 1,1 kg aangekomen toen ik begon met 30 day shred en nu weer 1,2 kg eraf in 3 dagen tijd. Mijn doel ga ik niet meer halen om 4 kg af te vallen voordat mijn vriend weer terug is. Maar daarintegen pas ik bepaalde broeken wel nu die eerst echt te klein waren :) sommige zaten zo strak dat mijn blubberbuik er aan alle kanten flink overheen kwam en anderen kreeg ik niet eens dicht. Al met al lagen die broeken dus te verstoffen in de kast. Maar het zijn ook de kleinste die ik heb dus eigenlijk zou ik een broek een maatje kleiner moeten hebben en die als nieuw doel gebruiken hihi. Ik ga maar eens kijken of ik niet toevallig nog wat kleinere kleding in een doos heb liggen waar ook de te grote kleding ligt. Eigenlijk zou ik de te grote kleding weg moeten doen of niet?

12. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    wow,vanmorgen in een klap een pond lichter??!!Nu vasthouden want vrijdag is pas weer mijn weegdag.Hister half uur stevig gelopen en een half uur gecrosstrainerd..Hij gaat lekker!!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Vica das toch ook een mooi doel! Ik heb voor mezelf wel besloten dat als ij goed afgevallen ben en mn broeken zijn echt te groot dan gaan ze weg. Zo ben ik soort van verplicht te letten op mn gewicht. Ik denk als ik dst niet doe ik dan denk ah dan doe ik die broek wel aan.

Linda goed hoor!

Hier vandaag een.sasdag. Mn ontbijt was al laat en dan ook nog 2 worstenbroodjes uit de oven. Ze smaakte zo lekker! Vandaag gaan we ook naar vrienden toe en daar zijn we de gehele dag. Morgen weer terug in t gareel.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Vanmorgen eens begonnen na een schaaltje kellogs k met melk met 2x 15 min hardlopen. heerlijk!.
    daarna een bakkie koffie gedaan en zo maar eens wat fruit eten.

Mijn dagschema gisteren
    Ontbijt kellogs k met melk
    tussendoor koffie en een banaan
    lunch 2 boterhammen en een glas optimel
    tussendoor een raketje (waterijsje)
    warm eten.. pannenkoeken ;)
    20:00 koffie
    en 21:00 biscuitje

de avonden zijn voor mij echt t het moeilijkst.
    Fijn weekend!

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Gisteravond werd het toch een niet zo verantwoorde snack, hoewel.... thee biscuit. Niet heel gezond, maar ook geen drama. Ik wilde al met het hele pak op de bank ploffen, maar toen bedacht ik me. Dus netjes een paar eruit gepakt en de rest in de keuken gelaten. Voorheen moest dat pak gewoon leeg, nu ligt het nog netjes in het keukenkastje :)

Mijn te grote kleding staat trouwens wel in een doos op zolder, die bewaar ik gewoon. Niet dat ik hoop er ooit weer in te passen natuurlijk haha. Maar voor bepaalde dingen heb ik echt moeite moeten doen om ze te vinden, dus mocht ik in de toekomst toch weer aankomen, dan wil ik niet weer een nieuwe zoektocht hoeven te starten.

16. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    1/3 is inderdaad GENOEG! Zit je echt vol.

17. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Ja, wegdoen, zoals ik in het verleden heb gedaan ;), geeft geen garanties helaas. Je moet scherp blijven en ook na behalen van je doel gefocust blijven. Zo moeilijk!!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hi meiden,

tijd niet geweest hier, druk druk, sorry! Bij het teruglezen las ik veel lyrische reacties op het recept van een groentenlasagna. M'n vriend wil graag een groentenlasagna maken dit weekend :D Waar kwam dat recept vandaan? Van een bepaalde website? Dan kan ik het misschien zelf googlen. Of was het een privérecept van iemand hier? Ik heb een héél end teruggezocht, maar ik kan het nergens vinden... Wie het me kan geven, grote dank!!!

Hopelijk later dit weekend meer tijd om nog even bij te kletsen hier! Afvallen gaat niet echt spectaculair hier...

19. p1982

p1982 Niet meer actief

Waar staat t recept voor groentelasagna

Share This Page