Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

@Wendelaa: wat goed!!

@ Chiggy: Lekker Bananenbrood.

Vanmorgen vroeg is mijn man gaan hardlopen en ben ik met de kinderen meegefietst. Was erg leuk om te doen. Kijken of we dat er in kunnen houden.

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi allemaal,na weer een dag lekker gegeten te hebben en veel en gezond,stond ik vanmorgen nog steeds op 79 .top dus!!Vandaag wel familiedag met gebak en barbecue.Dat gebak neem ik zowiezo niet ,maar ben bang dat er niks gezonds te barbecueën is..Nouja ik heb vanmorgen al een half uur gelopen en vanavond weer ,dus ook weer 4 punten verdient,hij gaat lekker!!!

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Toch vanmorgen op de weegschaal onder de 65 kilo! 64.7. Voor het eerst sinds een week dat ik 300 gram kwijt ben. Verder veel misselijk en moe. Wacht op mijn menstruatie maar die blijft tot nu toe nog uit.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Geniet van de BBQ linda. Er zal vast wel mager vlees zoals kip enzo zijn toch? Rundvlees is ook niet zo vet.

Kletskoek, goed zeg!
    Misselijk en moe? Zwanger? :p

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Zwanger?! Euh...die kans acht ik zeer klein ;) Mens je brengt mij aan het twijfelen haha. Nee ik heb een onrustige huid en voel mijn menstruatie echt aankomen. Ben ook niet overtijd of iets dergelijks.

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hehe, ondanks mijn avondje uit, 2 x de mac, een flink stuk vlaai en een aantal keer toch niet helemaal 100% netjes deze week, ben ik toch 400 gram kwijt.

Ik ben nu sinds 30 juli totaal 6 kg kwijt.

Het gaat allemaal niet heel snel, maar het is wel voor het eerst dat ik er vertrouwen in heb dat het naar beneden blijft gaan en als het dan wat langer moet duren, so be it :)

En dat is precies wat ik nu aan het doen ben en het werkt echt! Al blijf ik nog steeds weg van de chocolade :p

Nog 3 dagen en dan eindelijk op vakantie. Ik ben niet heel bang om heel veel aan te komen. Aankomen doe ik van zoetigheid, overdaad aan eten en wijntjes. Mijn man drinkt niet en is geen zoetekauw en we zitten op een camping, dus de overdaad aan eten (en dan bedoel ik ook echt lekker eten, niet een of andere verlopen pizza) zal ook wel meevallen.

Ik heb mezelf wel voorgenomen om op vakantie toch wel in beweging te blijven. Wellicht d.m.v. dat squatschema.

Succes allemaal weer, ik lees her en der echt super resultaten en dat motiveert mij ook! En als het even niet zo hard gaat, geeft niks, komt vanzelf weer!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Rolinka toch nog netjes 400 gr eraf.

Hier vanmorgen gewogen en er is 300gr af. Heb deze week ook niet volledig het menu gevolgd en veel minder bewogen dan de andere weken.
    Deze week wat strikter eten en wat meer bewegen!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier wederom 200 gram aangekomen. Zal wel weer te maken hebben met die stomme obstipatie. Vanaf vandaag wel weer wat strenger dieeten.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben 700 gram zwaarder dan voor het weekend ;)
    Nu maar even streng me aan mijn dagpunten van WW houden en niks extra's....

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn school begint bijna en mijn voornemen was om dan ook weer te beginnen met lijnen! De hele dag tijdens de lessen flesjes water drinken en na school een uurtje sporten.. Wil graag hier mee kletsen voor motivatie als dat kan :D

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier gisteren feest gehad en ietsje te veel gegeten. Vanmorgen 200 gram zwaarder. Maar weer even wat strenger zijn.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    welkom en succes! Hoeveel wil je afvallen?

13. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.200
    179
    63
    NULL
    NULL
    Er is weer 600 gram af, dus in totaal nu 3 kg sinds 12 augustus :) Nog een ruime 4 kg tot mijn eerste doel.... Over een maand ben ik jarig en dan hoop ik dat dat er wel vanaf is.

Van het weekend wel erg lui geweest en gezondigd met McKroket (ok, 2 + een friet :)). Nu weer vol goede moed er tegenaan :)

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

ga poepen en het is er weer af ;)

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha ik hoef niet te poepen.

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

bedoelde meer dat die 200 gram waarschijnlijk nog gewoon in je darmen zit en of vocht is.. je kan niet zo snel vet aanzetten ;)

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee dat snap ik ook wel. Die 200 gram zal geen verschil maken van dag en nacht. Maar ik schommel sowieso erg veel. Laatste week sta ik stil. Ben nu 3 kilo kwijt maar ik zie het er nog niet vanaf.

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

dat zijn vaak de valkuilen dat mensen weer stoppen (zeg niet dat jij dat doet;))

goed eten en misschien beetje beweging erbij gaan doen (als je dat niet deed).

beter langzamer afvallen en blijvend als snel en aan het einde van de rit alle kilo plus extra er weer bij.

en niet te vaak op de weegschaal gaan staan:)

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik kan de ene dag in een keer 2 kilo zwaarder zijn, ik maak me daar nooit zo druk om, ik WEET dat dat niet van het eten KAN zijn, maar bv vocht (ik kan slecht tegen zout eten) en van sporten krijg ik het vaak ook.. mijn lichaam geneest slechter dan gemiddeld dus op zich logisch..

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel!

Ik weet nog niet precies hoe zwaar ik ben. Thuis weeg ik 57/58 maar ik wil het op de sportschool ook nog even kijken! Ik wil naar de 55 kilo dus er hoeft niet veel af. Ik ga voornamelijk trainen om strak te worden want dat ben ik nu helemaal niet! :)

Deel Deze Pagina