Ik hoop het kibbeling . Oh fijn dat de 40 paste! Daar doe je het voor he . Knap dat je gaat fitnessen chiggy. Ik klaag al van tijd tekort af en toe en jij staat er alleen voor en doet het gewoon!
Ik sport inderdaad gewoon thuis chiggy! Niks knaps aan Haha Wat leuk, toch een sport school gevonden dus! Ik kan de site niet openen.. Waar zit ie ergens precies in West?
Ik heb ook al naar een sportschool gezocht, maar bij mijn in de buurt zit er geen. De meest dichtbijzijnde is 15 minuten fietsen en ik ben bang dat dat weer een drempel gaat zijn waardoor ik een jaar lang voor jan met de zeer korte achternaam aan de sportschool betaal... Dus ook maar thuissporten. De logeerkamer is opgeknapt en nu kan ik eindelijk mijn hometrainer weer gebruiken, dus dat ga ik ook maar weer eens doen
Hier vandaag weer beginnen met 30ds. Knie in een stevige brace. Ben benieuwd hoe het gaat. Denk dat ik de juping jacks nog niet kan maar de rest moet wel lukken hoop ik. Ik hoefde nog maar 1 dag level 1, maar heb besloten om deze nog 5 dagen te doen. Ben er te lang uitgeweest.
Bereke kom oo je kan het!! Vica succes en voorzichtig sporten! Rolinka jij fietse op de hometrainer. Dat betalen aan de sportschool en niet gaan is zo herkenbaar. Heb ik ook een hele tijd gedaan. Kwam vooral ook omdat t een grotere school was en ik t niet zo fijn vond. Ik had voor die school jaren bij achmea getraind, kleiner en persoonlijker ipv zo'n fabrieksgevoel. Hier vanmorgen gewogen en ik heb er weer 1,3 kg af. Nu in totaal 6,6kg eraf. Ik ga ervan uit dat ik volgende week mijn eerste doel van -7 kg wel gehaald.moet hebben.
Bereke, ik heb ook lang gedacht dat ik niet kon sporten hoor. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat sporten me juist ook extra energie zal geven en ik beter in mijn vel ga zitten want ik ben vaak moe en lusteloos. Delta, het zit op de Zwaerdecroonstraat 11, vlakbij de nieuwe binnenweg en op loopafstand van metrostation Dijkzicht! Vica, succes met sporten! Kibbeling, wat goed zeg.. -7kg zou dan idd wel te halen moeten zijn! Achmea sport center ziet er idd goed uit, leek me ook wel wat, maar volgens mij hebben die helaas geen kinderopvang.
Hello had me ooit eens aangemeld in deze groep maar erna op vakantie gegaan....vakantie niet echt mijn best gedaan maar wel opgelet (geen ijsjes ed), ik was toch 1 kg kwijt...maar als ik me nu steeds weeg (ochtend als ik wakker ben) is het gewicht per dag zooooo wisselend...? De ene dag staat ie op 66 dan weer op 64, ik doe echt niks geks??? Hoe kan dat nou, hebben jullie dat ook? Anyway de laatste kilootjes gaan zooooo traag , echt heel vervelend
Hoi hoi , mag ik er ook bij ? Ik heb altijd veel gesport maar lig er nu al van mei dit jaar uit wegens een pijnlijke schouder heb dan twee weken geleden een operatie ondergaan en ben nu herstellende. Maar we hebben besloten (ik en mijn vriend) om vanaf volgende week terug naar onze vertrouwde sportschool te gaan en de draad weer op te pikken. Ik denk dat ik toch een 7 a 8 tal kilos kwijt mag ... o jeee zal niet simpel worden, ik zal het ook nog rustig aan moeten doen en arm oefeningen en vele andere zullen er nog niet inzitten . Maar rustig al wat beenoefeningen ga ik hopelijk toch kunnen. Het is ook daar waar er wat af mag de benen en de poep. Iedereen heel veel succes hier met afvallen xxx
Welkom tinkerbell en babylove Veel succes met afvallen! Tinkerbell, mijn gewicht schommelt ook erg per dag maar eigenlijk nooit meer dan 1 kg verschil.
Dat is goed centraal chiggy !! Ik had me ook 2 dagen na elkaar eens gewogen, en was ook een halve kilo verschil. Normaal doe ik dat nooit, 2 dagen achter elkaar wegen. Maar was nieuwsgierig haha.
Chiggy Achmea is idd gezellig, maar helaas geen opvang. Tinkerbell en babylove welkom. Qua schommelend gewicht kan het natuurlijk zijn dat je de ene dag meer vocht vast houdt dan de andere dag. Ik ga aan het werk!
Welkom tinkerbell en babylove! Dag 1 zonder kleerscheuren doorgekomen. Was niet moeilijk want voel me beetje ziek . Fijn dat je een sportschool gevonden hebt chiggy!
11 dagen Griekenland erop zitten en totaal niet op de lijn gelet. Totaal mijn ritme kwijt, heel ongezond gegeten en veel te weinig gedronken. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan. Doe ik morgenvroeg wel. Maar denk zeker 2 kilo erbij. Zo slecht, maar het was zo lekker!
Als je maar genoten hebt! En dan nu gewoon weer in het gareel Wat was de schade op de weegschaal vanmorgen?
Mijn jeans in maat 30 wordt langzaamaan te groot dus heb vandaag een maat 29 gekocht. Heerlijk gevoel zeg