Chiggy das in de burt ja. Kletskoek wat leuk voor je. Gefeliciteerd en ik hoop op een goeie zwangerschap.
Trouwens, chiggy, das mooi maat 29! Is dat maat 38 of 36? Lijkt me geweldig ! Ik droeg vroeger maat 30 en was toen echt slank.. Wil ik wel terug !!! Maat 29 zou helemaaaal mooi zijn. Wie weet!
Haha, oké, wat is maat 30 dan? Maat 40 of zo? Nou ja, die maten kloppen toch niet echt. Vroeger had ik soms een broek maat 36 en dan weer maat 40 of zo. Met truitjes heb ik dat ook. Heb maat 36 in de kast liggen tot en met maat 44. Hebben jullie dat ook? Dat de maat soms niet klopt haha.
Chiggy ik kan alleen nog maar dromen van maat 38. Ik ben al blij als goed in maat 40 pas al is dat wel bijna zover Delta het ligt er ook wel aan waar je shirtjes vandaan komen merk ik. Ik merk dat vooral aan de kleertjes van kleine man.
Jeansmaten zijn in de meeste gevallen + 8 (heb ik ooit eens gehoord). Dus in een jeans in maat 29 = maat 37 (dus tussen 36/38 in). Hier zit ik nu tussen 40/42 in. Ik heb ook wat 44, maar dat is te groot, maar ik voel me er wel meer safe in.
Dat van die +8 regel ken ik ook en klopt vaak wel ja! Ik heb idd ook verschillende maten in mn kast hangen hoor, kan zo erg verschillen per merk/winkel.
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! das natuurlijk een fantastische reden om lekker te stoppen met afvallen!
Ik woon trouwens in Barendrecht, ook vlakbij Rotterdam, maar dan meer naar t Zuiden Met een aantal dames in of in de buurt van R'dam, kunnen we denk ik wel stellen dat je in r'dam blijkbaar het lekkerst kunt eten
Rolinka dat safe voelen inmaat 44 heb ik ook nog wel een beetje hoor. Ik begin langzaam aan wel steeds iets meer strakkere dingen aan te doen maar ik heb soms echt nog wel dagen dat ik er wat wijds over aan doe. Slaat eigenlijk helemaal nergens op want je kan bij mij echt al goed zien dat ik flink afgevallen ben. En idd je kan bij ons in de buurt gewoon HEEEEERLIJK eten!! Te lekker eigenlijk.
Ja, ik heb het daar best wel moeilijk mee, terwijl eigenlijk die grotere maat ook niet altijd mooi zit. Maar ja, rolletjes wil dan ook weer niet tonen, terwijl ik soms ook denk, ach het valt echt wel mee. Het is bij mij gelukkig wel aardig verdeeld. Ik heb het overigens voornamelijk moeilijk wanneer ik bijv in zwemkleding moet. Mij niet gezien in een bikini! Liever een heel veilig badpak of gewoon helemaal geen zwemkleding.
Hahaha rotterdam rules! Hahahaha Rolinka ik herken je verhaal wel hoor. En ik heb laatst een gave bikini gekocht (voor t afvallen) en heb hem 1 x aangehad veilig in de tuin vab zus. Want daar zag niemand me. Vanmorgen stiekem gewogen en er is weer een kilo af. Nu het weekend ook nog goed doorkomen dan komt het goed. Belangrijkste is wel dat ik mn 1e doel heb behaald!!!