Ja onze jongste is nu 3 maanden Maar ik ben al vanaf een week of 3 na de geboorte begonnen met lijnen en er is nu 9 kg af, dus op zich gaat het wel heel goed hoor, alleen deze week ineens dus die 2 kg erbij...
Oh dat is al heel goed Deze week zal wel komen door je menstruatie dan, ik zou me er niet te druk om maken als je weet dat je gewoon goed en gezond eet.
Ow.. ik had er vanmorgen op willen staan hier veel zieken gehad en zelf ook niet fit daardoor al weer anderhalve week niet hardgelpen en nu begin ik zelf weer hoesten en snotteren bah.. ik doe er dus op moment niet veel aan helaas..
Dani balen dat je niet helemaal lekker bent. Ik hoop dat je sel opknapt en weer vol er tegen aan kan gaan. Hier gaat t allemaal lekker. Eten gaat goed en afvallen ook.
Hai iedereen,ik reageer niet zo vaak maar lees wel altijd mee!!Mwet mij gaat het goed ik zak langzaam naar mijn streefgewicht!!hier even een voor en na foto!!
Wauw linda wat knap zeg@ je ben wel veel kwijt of niet? hier net zo vorig jaar dus 16 kilo kwijt zit nu wel weer iets aan maar je kunt het zo goed zien. Dat is motivatie!
Wow wat goed zeg Linda! Je ziet er echt super uit nu. Ik ben deze week helaas niks afgevallen... Maar we blijven stug doorgaan
Ziet er goed uit Linda. Jammer chiggy, maar soms kan het dat je ff stil staat en de week erop weer afvalt! Hier gaan we ook lekker door
Linda mooi hoor. Chiggy balen dat er niks af is. Volhouden hoor! Mama2009 goed hoor! Delta fijn dat t goed gaat. Hier gaat t ook goed. Voel me vandaag alleen niet helemaal toppie. Stond al op met hoofdpijn en die wil ook niet helemaal weg. Heb al wat ingenomen maar werd na de lunch zo ega beroerd. Heb okk bedacht dat t vanavond een boterham wordt ipv prakkie zoals menu zegt.
Dank je wel Delta. I ben heaas ook bekend met migraine dus eens in de zoveel tijd last. Ik overleef t wel. Het moet wel morgen weg zijn want we krijgen dit weekend vrienden te logeren.
Oh jeej, dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, migraine. Ach, dan zit je inderdaad niet op visite te wachten als je je zo beroerd voelt. Hopelijk is het morgen over! Lekker op tijd naar bed vanavond dus?