Kibbeling; oeh haha, heb je er toch wel van genoten van al dat lekkere eten? Nu maar weer goed aan de bak dus
Delta ik heb zeker wel genoten van al dat lekkers! Zaterdag in blijdorp heb ik netjes eeb broodje file gegeten. Mager dus mag. We zijn wel na blijdorp naar de mc geweest... Dus ja genoten wel, maar ik ben toch ook wel weer blij dat ik t vandaag weer goed aan het doen ben. Veel water en dus dikke maatjes met de wc
Haha dat is goed om te horen Kibbeling, dat je goed genoten hebt van alles! En super dat het nu weer goed gaat Nu even lekker vol blijven houden, dan ben zo van dat schuld gevoel af, als je dat nog hebt.
Delta haha ik had geen schuldgevoel hoor! Hoe stom klinkt dat? Ik was me geheel bewust van wat ik deed en had ook gezegd dit weekend mag het. Gisteren heb ik liters water en thee gedronken en me helemaal leeggeplast. Vandaag vrolijk verder. Ontbijtje al op en koppie thee gaat er achteraan.
Ohhh!! Heel goed, geen schuldgevoel! Dat is super. Je doet het goed hoor. Soms mag je inderdaad een goed genieten, als je dat van jezelf weet, dat je je erna weer goed kan herpakken. Niks aan de hand toch! Het is wel erg stil bij de rest van de dames..
Zo is het delta en ik ben al wat weekjes bezig dus ik gunde het mezelf wel. Het is idd stil bij de rest. Leeft iedereen nog??
Hoi dames, Van mijn kant is er even radiostilte geweest omdat ik het aardig heb laten versloffen Na de vakantie heb ik het eigenlijk niet meer goed opgepakt. Ik heb niet meer gesport, ben vaak uit eten geweest (en natuurlijk daar me lekker laten gaan), dan is het ook weer die tijd van de maand en ik moest echt chocolade hebben (Heb zelfs automaten chocomelk gedronken ) en nu ben ik ook nog ontzettend verkouden! Echt heel belabberd allemaal. Hoeveel ik nu weeg? Ik zou het niet weten. Mijn weegmoment op de zondag heb ik ook al 3 weken overgeslagen... Maar goed, ik probeer vandaag weer de draad op te pakken (ging alweer een beetje mis ivm traktatie voor mijn verjaardag, heb ik 2 petitfours op, gelukkig wel kleintjes) en er weer vol voor te gaan. Die knop was dus eigenlijk nog niet helemaal om en dat moet echt, want ik wil nog steeds het liefst 12 kg of meer kwijt... Hoe vergaat het jullie verder?
Is dit een topic waar ik nog gewoon mag inhaken? Ik ben vandaag begonnen met het 5:2 dieet en kan wel een steuntje in de rug gebruiken en jullie ook geven Hoor t wel
@Missmamsie: inhaken is altijd goed! Hoe meer zielen/steun....hoe beter. Heb mezelf net vergrepen aan een zak pepernoten. Eerst netjes 28 gram afgewogen...en drie punten geschreven...maar vervolgens bijna hele zak opgegeten...zo stom!
Rolinka zonde dat je de knop toch nog niet helemaal had omgezet. Je was ook zo goed van start gegaan. Ik hoop voor je dat je het weer vol kan gaan houden en het je zal gaan lukken. Missmamsie welkom! Mamasinds balen dat je na je afgewogen schaaltje toch gezwicht bent voor de rest. Hier zit ik er weer lekker in, alleen heb ik vandaag echt een lekkere trek gevoel maar ga er niks mee doen. Ik eet zo wel een extra appeltje (al weet ik heus wel dat daar mn trek niet mee weggaat). Vandaag liep ik op het winkelcentrum en ik rook die heerlijke geur van olliebollen......*kwijl* maar ik heb me groot gehouden! En ook bij de bakker op de markt alleen gekocht wat ik echt nodig had.
Knap hoor kibbeling!! Dat het zo goed gaat bij je. Het zal zeker beloond worden als je zo door gaat Ik ben jarig vandaag, maar heb nog niks 'geks' gegeten. Vanochtend een eiwitshake en een banaan, tussendoor 4 volkoren cracottes met philadelphia light. En smiddags een bruin zuurdesem broodje met rosbief, champignon tapenade en rucola (ging lunchen met mn moeder) Nu zit ik aan de kiwi, mineola en pruim. Vanavond sushi bestellen
Dankjewel. Nee geen taart en ook geen sushi. Heb maar brood met gekookt ei en komkommer gegeten. Was ff niet in zo een goede mood vandaag..
Nee dat niet hoor.. Beetje een baaldag en geen gevoel van jarig zijn maar ach. Had ik ook wel verwacht, maar ja. We gaan gewoon door Hoe was het gegaan vandaag met jou? De pepernoten zijn al op he
Morgen weer een gewone dag . Ik heb een aardige dag na mijn zwakte van gisterenavond. Totaal geen zin in pepernoten ook!
Mijn ouders zijn een uurtje geweest, en met mn beste vriendin lekker via skype gekletst (zoals altijd haha) Verder was ik ook gewoon moe en niet zo in een good mood Dankjewel!