Ja das best k*t! Njah het is ook een gewone doordeweekse dag natuurlijk. Maar blehh haha, kan niet goed uitleggen hoe het voelt.
Dankjewel Chiggy! Wat goed !!! Echt super hoor Voelt zo heerlijk he! Hoe blij kan een mens zijn dan haha.
Delta lieverd nog gefeliciteerd met je verjaardag!! (sla ik 1 dagje zp over is ze jarig...) Ik hoop dat je je vandaag wat gezelliger voelt. Chiggy super goed!
Ah dankjewel kibbeling! Geeft toch niks meis haha Voel me vandaag al wat beter inderdaad. Kan je soms hebben he, van die emo dagen. Hoe gaat het met jou?
Die dagen hebben we als vrouw zijnde idd soms. Het gaat vandaag op zich wel aardig. Ik ben alleen zo moe van mijn avonddienst en daar achteraan mn slaapdienst met niet heel veel slaap dat ik compleet geen honger heb en er dus echt aan moet denken om te eten. Hoe raar is dat? Drinken heb ik ook nog niet genoeg gedaan vandaag.... Zo maar even een inhaal slagje maken daarmee.
Je hebt dus veel gewerkt. Je lichaam is denk ik ff van slag. Wel goed blijven eten hoor. En drinken ook! Je moet er dan echt ff bij stil staan he en gewoon tijd voor maken hoor.
ja dat zei mn vriendin net ook al. Ze zei ik zit lekker te lunchen wat eet jij? Dus ik zei haar ik ben zo moe dat ik niet echt honger heb. Zegt ze je MOET wel eten hoor!! Hahahah dus ik ga zo mn cracker smeren en mn yoghurt eten. Ik heb na zo'n dienst echt 1,5 dag nodig om weer bij te komen. Vroeger kon ik een heel weekend van vrijdag tot zondag zonder slaap...kan wel merken dat ik geen 18 meer ben
Precies, honger of niet, je moet gewoon eten om de 2/3 uur. Goed dat je zo wat te eten pakt!! Jaa, kan me goed voorstellen dat je nu echt wel moe bent, nee helaas he, we blijven niet eeuwig 18. Daarom moet je goed voor jezelf zorgen en lekker wat gezonds te eten pakken.
Goedemorgen! Gister veel te veel gesnoept... er staat een snoeppot hier op mn werk en kon er gister niet vanaf blijven. Die schoolkrijtjes en engelse drop is echt veel te lekker Had ook maar een hele lichte lunch gehad en dan gaat het dus fout Vandaag een maaltijdsalade gehaald voor de lunch straks, dat vult echt veeeeeeel beter dan 2 boterhammen
Haha, lekker een verse maaltijd salade! Die voorverpakte vullen niet eens en teveel kcal idd. Jammer van het snoepen chiggy, hopelijk gaat vandaag beter! Vast wel, geniet van je salade.
Chiggy erg he dat die dropjes zooooooo lekker zijn? Was je salade lekker? Hier vandaag een gezonde dag. Vanmorgen naar de kinderboerderij gefietst, daar met kleine man lekker gewandeld en gespeeld. Mijn maaltijden en tussendoortjes netjes gegeten en straks avond eten.
Goed hoor Kibbeling! Ja de salade was lekker. Ik moet als lunch echt iets eten wat goed vult anders gaat het geheid mis... Ga straks op familiebezoek dus hopelijk kom ik het weekend goed door...
En meiden wat is de schade tot nu toe bij jullie? Hier heb ik het echt super netjes gehouden. Voldoende water gedronken en netjes de maaltijden gegeten die ik hebben mocht. Helemaal trots op mezelf. Morgen nog zo'n mooie dag en dan maandag weer het schaaltje op.
Hier ook super goed gegaan! Heb niks gesnoept of gekke dingen gegeten. Mijn vriend en dochter hebben een frietje van Bram Ladage gegeten, maar ik heb lekker toe zitten kijken, hoe mijn dochter smulde van een frietje Haha. Doet me gek genoeg ook niks meer.. Morgen ga ik mijzelf weer wegen. Ben benieuwd. Ik verwacht niks eigenlijk. Goed hoor kibbeling! Ben ook benieuwd naar jou weeg momentje. Altijd weer spannend he?