Hehe, morgen ga ik er weer met volle vaart tegenaan. Ik vandaag niet gewogen, daar wacht ik mee tot volgende week want ik voel dat ik ook weer een hoop vocht vasthoud. Succes allemaal weer!
Hier vanochtend gewogen, ben 400 gram afgevallen in 1 week tijd. Weeg nu 74.8 kilo. Eindelijk onder de 75 kilo! Ik was die week ervoor 1.7 kilo kwijt in 1 week tijd, vandaar dat ik misschien nu maar 400 gram kwijt was? Ik heb namelijk niet 'anders' of meer gegeten dan die week ervoor. Rolinka; goed dat je je zelf nu niet weegt, kan misschien alleen maar irritaties opleveren haha. succes hoor! De rest ook!
400 gram is goed toch? Ik val eigenlijk nooit meer dan een halve kilo per week af. 1,7kg in een week tijd is ook wel heel veel!
Mooi zo Delta! Hier vanochtend in ieder geval alle lekkers kunnen weerstaan, ondanks dat ik 4 (!!!) bakkers ben binnen geweest voor een haverkoek, die ze dus nergens verkopen hier in de buurt. Mijn eetschema vandaag: O: kom yoghurt met musli en lijnzaad T: 1 tarwe boterhammetje met kaas, handje druiven L: salade met 2 gekookte eieren T:boullion met soepgroente D: aardappeltjes met een slavink en spruitjes, daarna een schaaltje optimel yoghurt. Extra tussendoor heb ik nog evt. een banaan en rijstwafels. Verder weer aan het water.
Ja dat vond ik ook giga veel! Die 1.7 kilo. Maar mijn vet percentage was deze week ook niks naar beneden gegaan, wel jammer. Maar misschien komt dat nog. Het moet zijn tijd hebben. Wel gek dat ik die week ervoor wel 1.2 % aan vet kwijt was in 1 week haha. Maar je hebt gelijk hoor! 400 gram is zeker netjes haha. Hoe is t met jou chiggy?
Rolinka wijs om niet te wegen maar vokgende week pas. En ziet er goed uit je menu. Delta toch ook netjes 400gr eraf?! Elke gram eraf is mooi meegenomen. En grappig he dat je er gewokn niet meer mee kan zitten als iemand iets eet waar je voorheen ook gewoon aan mee at. Hier ook gewogen en 1 kg eraf afgelopen week. Ik hoopte deze week de grens van -10 te halen maar denk dat dat nog een weekje moet wachten. Gaat goed.komen. Ik plas me weer helemaal suf vandaag en drink net zoveel als andere dagen.
Ja het is zeker mooi hoor Kibbeling Ja gek is dat he haha, vind niet erg, dat andere mensen het wel eten. Dan denk ik alleen maar; vroeger zou ik dat wel doen, het scheelt mij weer kilo's! Heerlijk, 1 kg eraf in 1 week. Je drinkt goed dus. Hier ook, moet veeel naar de wc, heb al meer dan 2 liter water op. Er zal vast nog wel 1 of 2 liter bij komen vandaag.
Jeetje wat drink jij veel water Delta. Ik hou het na 2 liter altijd wel voor gezien. Volgens mij heeft veel meer ook niet echt zin en anders moet ik 's nachts de hele tijd naar het toilet, heb ik echt een hekel aan Kibbeling, goed zeg, 1 kg in een week! Hopelijk haal je volgende week -10kg
Delta das idd een berg water zeg. Ik ben altijd blij als ik die 2 liter haal op een dag. Chiggy dank je voor je lieve woorden!
Ja vinden jullie dat veel? Ik vul altijd 4 keer per dag mijn liter fles spa water. Ik ben het denk ik wel gewend. Ik moet eind van de middag wel veel en vaak plassen dan. Maar snachts hoef ik er nooit uit! Terwijl ik zelf aan mijn/ons eten geen extra zout toevoeg, kook volledig zoutloos. Maar toch veel dorst. Altijd al gehad. Bloed is ook al na gekeken dus ja haha.
Hier gaat er ook minstens 3 liter per dag doorheen, maar ik tel thee en koffie ook mee. Ik drink een stuk of 6 bekers thee op een dag en daarmee gaat het erg snel. Verder heb ik altijd water koud staan. Dat werkt voor mij ook goed. En dat veel plassen... tja, we doen het er maar mee. Gelukkig hebben we boven ook een toilet Menu vandaag: O: 2 bruine boterhammen, een met kaas, een met pindakaas T: 2 rijstwafels L: 2 bruine boterhammen, een met kaas, een met een gekookt ei T: 1/2 banaan (andere helft voor mijn zoon) D: witlof met appel, aardappels en vlees, schaaltje optimel yoghurt.
Jr hebt lekker gegeten rolink. En delta ik heb nooit veel gedronkrn dus dan is die 2 liter al veel plus je gewone drinken ernaast. Hier een actief dagje. Vanmorgen met kleine man wezen shoppen, later nog ff met vriendin op stap gegaan. Na avondeten vroeg vriendin of ik meeging wandelen, fietsen of zwemmen. We hebben alles gedaan. Ik ben naar beneden gelopen ipv de lift, op de fiets naar t zwembad, baantjes gezwommen en op de fiets terug naar huis. Genoeg beweging dus vandaag.
Blijft toch een goed gevoel als je veel hebt bewogen op een dag. Hier nog steeds een fikse verkoudheid waardoor ik erg benauwd ben, dus het sporten laat ik even voor wat het is. Vanavond eten besteld. Dag liep niet zoals gepland, dus dan maar even makkelijk. Gelukkig niet al te verkeerd en niet heel veel saus op, maar morgen gewoon weer lekker gezond.
Dat is waar Kibbeling! Wel goed dat je nu toch aan de 2 liter komt!! Je hebt ook super goed bewogen! Wat heerlijk. Is niet erg Rolinka, ff lekker wat te etens bestellen moet af en toe kunnen!
Ohhhhh wat heb ik vandaag schandalig lekker gegeten! We hadden teamdag vandaag en daarna gezellig uit eten. Morgen echt weer een dag terug in t gareel!
Nu ben ik ook wel benieuwd Kibbeling! Hier gisteren heel netjes gedaan, op de 2,5 wijntjes na dan. Vriendin kwam even langs, dat werd dus laat en ik had nog een flesje wijn met bubbels staan Vandaag eens zien wat we gaan eten.
Die 2.5 wijntjes is niet zo heel erg toch. Als je er maar van genoten hebt! Ik voel mijn buik steeds platter worden, veel gesport en gezond gegeten. Ik dacht; laat ik maar eens wegen (afgelopen maandag ook gewogen) toen woog ik 74.8 en vandaag 73.7! Gewoon 1.1 kilo in 5 dagen tijd kwijt. Die work outs van Jillian Michaels zijn super goed haha. Wil body revolution gaan bestellen. Ik doe nu ripped, ga hem denk ik nog 1 keer doen en dan die body revolution.
Goed bezig Delta! Het is idd fijn als je resultaat gaat zien/voelen! Ik moet echt weer helemaal opnieuw beginnen met 30 days shred. Was voor mijn vakantie echt wel aardig bezig, toen kwam de klad erin, toen niet meer opgepakt, nu nog steeds flink verkouden en zo heb ik nog wel meer excuses... Maandag wil ik nu echt weer beginnen. Ik ben nu ook aan het kijken naar evt. hulpmiddelen, maar ik wil eigenlijk mijn gezin niet belasten en gewoon mee blijven eten, dus das nog een moeilijke...