Net bananen/haver-koekjes gebakken! Hmm...qua uiterlijk weet ik het nog niet...laat het straks wel weten...werden ook niet echt bruin...
Hoe herkenbaar! Het geen maat kunnen houden ook. Dan kies ik al voor snack-a-jacks...maar dan nog bijna de hele rol op . Het lijkt wel of het meer om hoeveelheid gaat dan om smaak o.i.d. :x. Een hand M&M's is lekker maar een hele zak echt niet meer. Heb geen rem. Helemaal niet als ik 's avonds alleen beneden zit...
Vond ze niet geweldig. Denk dat ze langer hadden moeten bakken (als ik andere foto's zie op Google). Ga het nog wel een keer proberen. Fijn weer afgevallen! Ik was 0,9 kwijt afgelopen week.
Goed gedaan meiden! Ik heb gister gegeten : Ontbijt 2 waldkorn beschuiten met honing en thee zonder suiker Lunch 250 ml yoghurt met handje noten en honing met een beker halfvolle melk. Tussendoor 2 koppen thee met 4 kruidnootjes. Avond eten lasagne, toetje niet gehad ivm drukte. Had gisteravond mijn vriendinnen allemaal over de vloer voor een sieraden/tassen verkoop avond dus had allemaal lekkere dingen in huis gehaald ( bananen soesjes, chocolade soesjes, tompoucejes en merci chocolade) en heb er zelf 1 chocolaatje van genomen (compensatie toetje ) Ik kan daar tegenwoordig echt makkelijk af blijven. (Ben alleen thuis en er staat nog het eea in de koelkast maar totaal geen behoefte aan ondanks dat ik ongesteld ben )
@Tesske, denk je dat dat aan het geheim van slanke mensen ligt, die mentaliteitsverandering? Ik heb nu zoveel positieve verhalen gehoord over dat boek, ben zo benieuwd!
tesske wat goed van je dat je eraf kan blijven. Merk wel dat nu ik langer bezig ben ik dat ook wel gemakkelijker kan. Al heb ik soms nog een grote trek in iets.
Naam: Kaala Leeftijd: 21 Kilo's teveel: Niets maar wil er 8 af Dieet: gezond eten. Sport: elke dag 15 km fietsen, wii sport.. Reden: Ik wil een bmi van 21..nu is bmi 24
Welkom Kaala! Wat is het rustig hier?? Waar is iedereen gebleven? Ik heb net een smoothie gemaakt met avocado, mango en banaan, was echt heerlijk
Ik ben hier!!! Ik heb vandaag gewogen ipv morgen omdat ik slaapdienst heb. Ik ben bijna een kilo afgevallen en kom nu in totaal op 10 kg!!!!!
Goed gedaan Kibbeling. Ik precies 2 kilo nu... Had er een tijd niks aan gedaan en nu sinds een week veel water en thee drinken ipv liters ranja op een dag
Oeh ik doe ook graag mee! Ben er al zo'n tijd mee bezig. Naam: juf1985 Kilo's teveel: 12 Dieet: regelmatig eten, goed sporten en alles met mate eten. Sport: hardlopen, met evi op de iPod, en op de atletiekbaan 1 keer in de week, 1 keer fitness en 1 keer in de week bodystep. Reden: wil me fitter voelen en jurkjes van 2 zomers geleden weer aan kunnen!
Goed gedaan kibbeling! Voelt zo heerlijk he? Hier gaat het ook goed, morgen ochtend wil ik mij wegen, ben heel erg benieuwd, heb al meer dan een week niet gewogen!
Wauw Kibbeling, super! Hier maar weer op de weegschaal gaan staan na een aantal weken de losbol uitgehangen te hebben. Het resultaat is dat ik weer terug bij af ben en weer opnieuw moet beginnen. Nou ja, eigen schuld, dikke bult, laten we het daar maar op houden. Vandaag weer met volle moed begonnen om alle suikers te laten staan en gezonde keuzes te maken. Succes allemaal weer!
Delta, en, weer afgevallen? Kibbeling, wat zonde zeg dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen! Heel veel succes weer.
Succes Rolinka! Dat gaat vast helemaal goed komen, goed op je eten letten! Chiggy; lief dat je er naar vraagt! Ondanks dat ik vorige week uit eten geweest ben, en van het weekend woknoodles gehaald heb, toch 900 gram afgevallen in 1 week en 3 dagen tijd. Jij gaat ook goed he? Nog 2.8 kilo te gaan bij jou he! Hier moet nog wel meer af haha. Succes iedereen week deze week!