Ik bedenk me telkens hoe ik volgend jaar over het strand loop met een super mooie bikini en platte buik
Mijn doe is weer terug naar maatje 44. Dus moet daar nog wel hard aan werken. Ik heb toen ik 20 was maatje 44 gehad en als ik mijn foto's van toen zag, vind ik mezelf echt een pracht meid. Ik heb nooit maatje 38 gehad.
Zo veel goede verhalen allemaal, werkt echt motiverend moet ik zeggen; wetend dat je niet de enige bent met overgewicht, en er dan ook iets aan wil doen. Wat voor mij een extra doel is; ik wil op het moment dat ik zwanger ben, ook gewoon een buik van het zwanger zijn... En niet dat niemand iets ziet, omdat ik toch al een dikke buik heb/had. Wat ik ook leuk en motiverend vind: Withings. Ik heb de app op mijn iPhone en daar kun je doelen en resultaten invullen en dan krijg je zo'n leuk lijntje! Ik vind het in ieder geval super leuk om het lijntje te zien zakken..
Ja leuk he zo'n app. Heb ik op m'n tablet. Geeft mij wel meer motivatie wanneer het daalt naar m'n streefgewicht
Ik heb via de appstore de shapeup gedownload, een calorieenteller. Echt handig joh! Je kunt zelfs je verpakkingen scannen om te kijken hoeveel calorien erin zitten. Voet je leeftijd gewicht en lengte in en hij berekend je bmi, en aan de hand daarvan kun je een doel stellen hoeveel je binnen hoeveel tijd wil afvallen. Dat ding berekend dat en zegt hoelang en hoeveel kg per week. Ik kan bijv in 7 weken op mijn gewicht komen die ik wil. Ik voer in wat ik eet en kan bijhouden of ik er boven kom ja of nee. Je kunt ook je lichaams beweging invoeren. Echt een aanrader!!
O grappig zie je bericht nu hahah, ik heb idd ook zo'n soort app Edit: rot telefoon ik dacht dat ik dani had gequote hahahah nja maakt biet uit
Shape up heb ik ook, maar scannen lukt niet. Zal wel aan mijn tablet liggen. Maar soms kloppen de calorieen niet. Als ik op de verpakking kijk voor 1 snee brood dan is dat 77 cal, maar volgens de app is het 138 cal.
Oh bij mij (tot nu toe) wel. Ik scan met de tel dus kan idd aan je tablet liggen dan misschien? Gebuik je hem ook of dat niet?
Ja ik gebruik de app wel. Vul gewoon in wat ik heb gegeten, dan heb ik een richtlijn van het aantal cal. per dag. Verder gewicht bijhouden, oefeningen e.d.
Ook ik ben nooit een "barbiepopje" geweest en zal het ook nooit worden Ik heb nu eenmaal een wat grovere/bredere bouw. Maar weer richting maat 40-42 zou ik wel weer willen hoor. Nu is het toch 44-46. Met wat kilootjes minder en hopelijk een wat minder dikke buik gaat alles toch weer wat gemakkelijker, schoenen vastmaken bij je zelf of de kinderen, lekker ravotten met de kleintjes. Dat zijn voor mij ook wel dingen waardoor ik word gemotiveerd. Ik ga vanaf morgen ook maar weer vaker traplopen op het werk.... vijfde etage, dus tien trappen. Scheelt toch net weer een aantal calorieën en de hometrainer staat ook naar me te lachen... alleen met dit warme weer ga ik liever buiten badminton spelen ofzo.
Ja dat is een goeie traplopen op 't werk. Ik ga ook altijd met de lift. En touwtje springen schijnt ook veel calorieën te verbranden.
Gedurende dag neem ik best regelmatig de trap hoor, maar smorgensvroeg en einde dag dan neem ik standaard de lift. En die keren kan ik ook best de trap nemen. Daarnaast denk ik maar eens wat minderen met de capuccino.... zooooooo lekkeerrrrrrrrr.... op het werk, is toch iedere keer een half bekertje volle melk en een halfje koffie.
Ik heb ook de app shapeup op mijn telefoon gedownload. Ben benieuwd. Ik heb nu maat 46/48. Ik ben al blij met eind resultaat 42. Ik heb ook geen smalle bouw. Bij mij gaan de maten nooit hard..als ik 10/12 kg afval heb ik nog maat 46..baal ik wel van. Bij mij moet er vooral veel van de buik af..ik heb een hekel aan mijn buik.. Wat zijn jullie probleem zones? Mijn billen en benen merk ik het veel eerder aan. En mijn gezicht ook wel gelukkig..
Probleemzones...mijn kilootjes gaan in principe altijd op mn heupen, kont en buik zitten. Maar merk wel dat de extra 10 kilo nu ook op/rond mn borsten zit.... had altijd maatje 80B of 85A... en nu toch echt 90C of 95B
Oh ja dat drink ik ook altijd. Ik heb nu groene thee mee genomen naar 't werk en drink dan 1 kopje capuccino ipv 7
Mijn probleemzones zijn m'n heupen. Nu ben ik ook zwanger geweest en heb een buikje over gehouden. Dat wil ik weer strak hebben. Ik zal nooit de slankste zijn, dat ben ik ook nooit geweest, maar maat 40 is m'n doel.
Mag ik ook nog aansluiten? Over mezelf: Naam: Koala28, 33 jaar Kilo's teveel: Voor BMI nu nog 8, maar voor gevoel nog 10 Dieet: Bewuster eten, maar voor nu NewFigure maar dan zonder pillen en sportplan via mijn werkgever. Sport: Fitness, Bodypump, Bodycombat en zwemmen Reden: Ben te zwaar. Ben in 2007 15 kilo afgevallen middels Newfigure (woog op eind van dieet 68 kilo). Dit heb ik goed volgehouden tot zwschap. Wilde na de 1e weer kilo's kwijt maar toen bleek dat ik onverwachts zwanger was de 2e. En met deze zwschap zijn de kilo's eraan gevlogen.