Het leed dat afvallen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dit ben ik in 2007. Deze foto is m'n motivatie. Dat figuur wil ik "terug"

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Ik ben in een half jaar tijd 20 kilo afgevallen door dieet en sport adviezen van een personal coach. Ben hier erg blij mee. Dacht dat het me echt gelukt was om de knop om te zetten, maar de laatste maand gaat het bagger! :(
    Weinig motivatie om naar de sportschool te gaan en gewoon dom weer te vaak wat aan het snoepen. Het irriteert mij dat ik het snoepen niet kan laten!!
    Dan zit ik weer op bank 's avonds en is de verleiding zo groot, ook al heb ik niets in huis, ik vind altijd wel iets........ kan het niet uitstaan van mezelf dat ik me zelf niet kan tegen houden!!
    Ben nu 86 kilo, nog steeds te zwaar. Ik heb geen streef gewicht voor ogen, maar weet wel dat ik er nog niet ben!

Hoe gaan jullie om met zwakke momenten?

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik heb er 's avonds ook moeite mee. Maar drink dan veel water en groene thee of neem iets van wortels, komkommer of een handje japanse mix.

4. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Goed idee om een app te downloaden, zal eens kijken of ze die ook voor android hebben.

Dit is mijn motivatie foto, weet alleen niet of het heel realistisch is, kan me niet voorstellen dat ik ooit weer zo'n strak lijf zal hebben. Baal er ook van dat hier de sportscholen zo duur zijn, in Nederland had ik een onbeperkt abonnement, maar hier is dat dus niet te doen...

Bekijk bijlage 338283

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Asherah, je kunt natuurlijk thuis ook oefeningen doen. Dat doe ik ook. 's Avonds voor het slapen doe ik 10 tot 20 situps. Dit wil ik opbouwen naar meer, maar mijn conditie is 0,0 op dit moment. Daarnaast doe ik trouwtje springen. Ook dit bouw ik langzaam op. Met 5 minuten trouwtje springen heb je 99 cal. verbrand.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dit is mijn doel :) (de linkse ben ik;))
    is 7 jaar geleden, en woog toen ook rond begin 70 denk ik wat nu ook mn doel is.

2e foto ben ik een paar weken geleden dus al wel weer wat slanker ;) weeg nu ong. 80.

Bijgevoegde bestanden:

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik vind dat je een mooi figuur hebt hoor! Je bent ook redelijk lang of niet?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik ben 1.71 lekker gemiddeld dus haha. dank je, het ziet er inderdaad al wel redelijk uit maar nog lang niet tevreden met mezelf.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Je bent nu al ver gekomen, dus die laatste kilo's gaan zeker lukken ;)

10. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok, het persoonlijk reageren op iedereen kan ik wel opgeven geloof ik. 6 pagina's erbij sinds mijn laatste bericht whahaha!

De 20 km die ik vanavond zou gaan fietsen zijn gelukt. Was echt heerlijk! Ga ik vaker doen. Fietsen is niet meer zo vermoeiend als een jaar geleden. Heb gelukkig toch een betere conditie overgehouden aan die afval poging :)

Ik zag al een paar foto's voorbij komen. Goed om je doel te visualiseren, dat maakt het makkelijker om je doel te behalen. Moet er denk ook maar ff 1 opzoeken voor mezelf.

Touwtje springen en hoepelen zijn van die oefeningen die je makkelijk thuis ff tussendoor kan doen en die ook nog flink effectief zijn. En nog leuk ook als je wat oudere kids hebt :D

Zwakke momenten.....de ene keer geef ik er aan toe en dan sla ik mezelf achteraf voor mijn kop en de andere keer ben ik sterk. Dan ben ik ook super trots op mezelf. Dus als er een zwak moment aan zit te komen, dan bedenk ik me hoe trots ik ben als ik mezelf niet gewonnen geef :)
    Wat een goede optie kan zijn (werkt niet voor iedereen en altijd hoor) is je zinnen verzetten. Als je merkt dat je de kast in wil duiken, ga stofzuigen, ramen lappen, de keuken opruimen, je papieren uitzoeken....wat dan ook. Vaak vergeet je dat je wat lekkers wilde pakken.

Probleemzone bij mij is mijn buik. Heb een echte dankzij-zwangerschap-vol-striae-flubberbuik.
    Heb al voor mezelf opgegeven ooit weer in bikini te lopen, maar mijn doel is om weer zonder corrigerend hemd over straat te durven en dan bedoel ik in een leuk strak(ker) zittend truitje en niet van die luchtige wijde shirts die ik nu draag....

Zo, dat was m weer even voor nu. Weltrusten alvast dames!

11. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik doe buikspieroefeningen thuis en ik wandel elke dag zo'n 40 minuten (wat een hele workout is hier, woon in een nogal heuvelachtig gebied, dus ik ga heuvel op, heuvel af en dat met mijn zoontje van 8,5 kilo op mijn buik). Maar ik mis BodyCombat echt, vond dat heerlijk om te doen ;)

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Gisteren 8 min. Op de crosstrainer doorgebracht en toen werd dochterlief wakker:( daarna niet verder gegaan. Was vanmorgen sinds maandag -0,4kg!! Hoe gaat het bij de rest?? :)

13. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

wat kletsen jullie veel !! :) ik zal het vanmiddag ff bij lezen haha

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Teardrop, goed hoor 20 km you go!

asherah, 40 min in een heuvel achtig gebied wil echt wel helpen!
    Zeker elke dag! Respect.

melaniie, Das balen net lekker bezig, moet je stoppen. Vanavond hopelijk een betere poging?

naomi123, Jij komt er wel, het gaat je lukken die laatste kilo's!

@ bewegen,

Ik baal, omdat ik deze week maar 1x bij de sportschool ben geweest..ik wou gisteravond gaan maar mijn man moet al een paar avonden over werken, ondersteunen. Ze zitten een beetje onderbezet en een collega zijn vrouw acuut blinde darm ontsteking. Dus die collega een paar dagen uit de running.

Ga vanavond wel alleen ff skeeleren. Ik ben geen type om thuis iets van schredded, of op een home trainer te staan. Een sport school is voor mij een goede stok achter de deur.

Morgen avond geen tijd, dan heb ik bbq. Ik rijd scheelt geen wijntje;).
    Laat denk ik bewust het stokbrood en saus en rundvlees salade achterweg. Dus vlees en rauwkost:)

15. moonymuppet

@ wegen op zaterdag is prima, alleen kan eht zijn dat ivm nachtdiensten dat ik dan of op vrijdag of op zondag weeg maar dat ligt eraan hoe de week ging :p

Ligakoekjuh,
    CB vind ik echt zoooow zwaar, heb dan de WC shakes gedaan maar poeh poeh dat nooit meer.

Mienma,
    25 in 5 maanden is idd wel snel! Ikke wil da ook! Haha

Asherah,
    mijn motivatie is onze dochter, ik wil dadelijk met haar kunnen rennen/spelen/ fietsen zolang mogelijk en dat kan ik op deze manier niet zo lang volhouden helaas.

Tukker,
    hier ook vooral problemen met mijn buik,(voor het beeld mijn buik omvang heeft maat 52 en net daaronder, onder min navel maat 48 dus heb echt zon afdakje...)

wat een weertje vandaag zeg! Blijf lekker binnen met de kleine meid, ga vanavond nog wel ff wandelen met der.

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier van de trap gevallen rugwervels gekneusd pfff word geen hardlopen :(

17. moonymuppet

veel beterschap en doe het voorlig maar ff kalm aan!

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dank je :) moet van de baas morgen komen werken in de zorg met z'n rug pfff

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chantallcindy, das minder. Beterschap. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.

Tukker, balen hè als het bewegen er dan niet van komt. Moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel de deur uit kan, maar als ik dan wil gaan lopen en ik kan niet om wat voor reden dan ook, dan baal ik altijd flink. Maar skeeleren is ook goede beweging :)
    Succes met de bbq. Het stokbrood laten staan scheelt idd al erg veel. De sausjes en salades ook. Maar beetje genieten mag ook wel ;)

Melaniie, jammer dat je dochter wakker werd. Maar 8 minuten is beter dan niets ;)
    Netjes -0,4 sinds maandag! Zo hard gaat het bij mij niet.

Wegen doe ik altijd ergens tussen maandag en woensdag. Ligt eraan of ik er bij nadenk om te wegen. Vaak ben ik zo druk 's ochtends dat ik na mijn ontbijt er pas aan denk haha.

20. Aylen

Aylen Niet meer actief

Yessss, weer een kilootje dichterbij het doel.
    81,7 vanochtend. Bijna weer in de 70 :)

@Chantallcindy
    Ay...! Beterschap. Ik hoop dat je er niet te lang last van houdt.

Deel Deze Pagina