Aylen, jeej das fijn bijna weer een 79 in beeld!! Au beterschap! Das balen dat je ff uit de running bent met bewegen. Vanavond, kipfilet met aardappel en groente uit potje. Pasta salade is mijn dochter niet dol op. Nog suggesties een maaltijd met kipfilet voor warm weer?
Wij maken vaak een salade met gerookte kip. Die verwarmen we een beetje. Zo hebben een maaltijdsalade. Vanavond weer Bodypump.
Wij eten ook kip Hihi Net mezelf gewogen kon niet wachten tot maandag nu 2,5 kwijt zal van de week wel even stilstaan nu ik niet mag lopen
Voor al de meiden die afgevallen zijn goed gedaan!!! Ga zo door Ik heb vandaag voor het eerst in 2,5 week gezondigd, een magnum :O Nou ja, ze zeggen altijd dat je een keer in de week wat lekkers mag eten om het vol te houden, toch???
Wat voor shake's gebruik jij? Ik doe met shake's van de aldi. S'morgens met halfvolle melk en s'middags met magere yoghurt. Tussendoor fruit, en koffie. 3 liter water. En s'avonds warm eten. Met veel groente. En s'avonds kommer of een cracotte met slankie smeerkaas. G89, zoals je collega 13 kilo in 4 weken gaat mij niet lukken hoor. Ben nu pas 4 kg kwijt en ben al bijna 3 weken bezig. Heeft hij soms CB gedaan? In het weekend neem ik geen shake, maar brood en mag dan best iets lekker zoals een ijsje of een koek etc..het is niet meer en, en zoals voorheen. Pfff ik vind het echt te warm om te sporten..heb voor dat ik de hond ging uitlaten wel buikspieren gedaan, en toen 15 min met de hond gelopen.. morgen vroeg maar met de kleine meid wat boodschapjes gaan doen op de fiets
Ik zal eens vragen aan dr. Ik weet wel dat ze ook persoonlijke begeleiding krijgt. Op dit moment bouwt ze de shakes af en eet weer in kleine porties. Zijn die shakes van de aldi duur?
Hallo dames, ook ik wil mij hier graag melden!!! Naam: Mam1991 Leeftijd: 21 Kilo's teveel: 10 Dieet: Clean eten en voor gezond! Sport: 1x in de week fitness - 1x in de week paardrijden Veel lopen met kinderwagen en fietsen met de hond. Reden: Door de zwangerschap + stoppen met roken zit er nu nog 10 kilo teveel aan. Bevalling is nu 8 weken geleden dus ben begonnen met sporten, de bedoeling is dat ik uiteindelijk 2x in de week ga fitnessen en 1x in de week blijf paardrijden. Qua eten eet ik nu geen ongezonde tussendoortjes meer maar pak ik bijvoorbeeld; handje aardbeien, meloen, mango, mandarijntjes, appel, banaan etc. Als avond eten wil ik graag wat meer kijken naar het ''clean'' eten. Mijn doel was om de 10 kilo aan het einde van de zomer vakantie weer kwijt te zijn, weet alleen niet of dit erg realistisch is??
G89, de shakes van de aldi zijn maar 3,50 per bus van 425 gram. Ik heb 1 bus op en ben nu pas met de 2e bezig. en al bijna 3 weken bezig. Maar doe ook maar 1,5 schep per shake of door de magere yoghurt s'middags anders vind ik het te zoet op 250 ml melk. Heb vanille en aardbeien genomen de shake's zijn goed te doen qua smaak. Maar kan voor een ander helemaal niet lekker zijn. Morgen weer ff een bus bijhalen.
Joh dat is goedkoop. Als je de prijzen ergens anders vergelijkt. Zal van de week eens kijken en 1tje mee nemen en proberen.
hier ook de shakes van de aldi in huis, niet perse om al te vallen maar vooral als ik smorgens een weinig tijd heb ik er een kan maken. heb dan ook zon shake beker en dat gaat iets sneller dan het brood eerst te moeten ontdooien en smeren enz. maar vind ze kwa smaak ook goed te doen, vind de shakes van wc wel iets "" romiger"" maar ja om daarvoor nu 14 euro per pot meer te gaan betalen...
Vanavond Bodypump gedaan maar het was bloedheet in de zaal. Airco functioneerde niet goed. Heb m'n rot gezweten. Moet dinsdag weer wegen. Ik heb wekelijkse weegsessies bij het programma wat ik doe.