Pffff, even mijn ei kwijt hoor! Wij hebben een hele fijne autostoel van Kidsriver. Niks geen klacht over de stoel, dochter zit er prima in. Maarrrrr, dat isofix systeem, grrrr! Regelmatig moet onze stoel uit de auto, eruit gaat wel goed, maar 'm dr weer in krijgen, jeetje wat een gemartel! Misschien ligt het niet eens aan de isofix, uiteindelijk krijgen we de stoel wel vast hoor, en dan zit ie ook keurig vast als een huis. Misschien ligt het aan de autobank. Want bij het achteruit duwen vd stoel op de rails vd isofix, kan ie net niet tot het einde. Hij zegt dus geen klik en de stoel zwabbert dan alle kanten op. Mijn man moet altijd dat laatste stukje doen, want ik krijg het echt niet voor elkaar. Nog meer moeders die zo'n vreselijke hekel hebben aan dat autostoelen gedoe?!
Oh ja ik waag me er niet aan Waarom moet ie er zo vaak uit dan? Wij hebben in elke auto een stoel om dit gedoe dus niet te hebben.
Omdat wij een auto delen met (schoon)familie. Gelukkig is het maar sporadisch hoor, niet elke week ofzo. Maar het blijft vervelend om 'm dr in en dr uit te halen.
Wij gelukkig ook 2 stoelen. In mijn auto de miofix in mijn man's auto komt nog een stoel. Die gebruikt nu nog de MC met Easybase. Ik hoop tot een maand of 13 zodat ze daarna in een priori kan. Ik wil het liefst zolang mogelijk achterwaarts. Opa en oma hebben ook een eigen stoel. Ideaal.