Ik heb een nogal klimgrage dreumes, en een nieuwe bakfiets. Hij is nu 21 maanden en een heeeeeeeeeeeel druk mannetje. Vandaag voor het eerst een ritje gemaakt met hem maar hij probeerde meteen zichzelf uit de riemen te wurmen, ondanks dat ze best strak zaten, ik weet niet hoe hij het voor elkaar kreeg maar hij lijkt altijd wel een manier te vinden. Eigenlijk is hij dus typisch een kind voor een peuter zit, maar die is tot 18 maanden volgens mij? Hoe lossen andere moeders met drukke kinderen dit op? Ik ben bang dat hij eruit weet te klimmen en zichzelf uit de bakfiets zal werpen
Y van bijna 2 zit ook nog in het peuterzitje hoor, vindt ze heerlijk! als straks haar broertje er ook bij in gaat (in de maxi cosi standaard) past het peuterzitje er niet meer bij en zal ze aan het bankje moeten wennen, tot die tijd mag ze lekker blijven zitten.. misschien kun je iets verzinnen zodat de gordels de over de schouder lopen aan elkaar zitten voor de borst zodat het loswurmen lastiger is? Ze bestaan voor autostoeltjes, bijvoorbeeld deze: https://www.babyplezier.nl/gordelclip-besafe.html