Het leed dat bol.com heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nath88, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Pfffff waarom beloven ze "vandaag voor 23.00 besteld, de volgende dag in huis" .. Terwijl dat bij mij nog niet 1 x het geval is geweest ???
    Eerst een scheerapparaat die helemaal nooit is aangekomen .. toen flesjes voor onze zoon die dagen duurde ..
    en nu weer een zwemband voor ons zoontje die ik gister bestelde en vandaag nog niet aankomt ...

Hopeloos.

2. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ligt dat niet aan post nl? En wat zegt bol zelf? Heb eigenlijk altijd goeie ervaringen bij bol.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier gaat het vaak wel goed. Toevallig vorige week niet. 'S avonds om 9 uur een mixer gekocht, de dag erna lukte niet, maar de dag erna was hij er wel..
    Dat is ook wel een uitzondering.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier werkelijk nog nooit problemen gehad met bol.com. Altijd stipte bezorging. Ligt het probleem niet bij de bezorger?

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.259
    113
    Centrum België
    Geduld :) Vriend kocht gisteren om 22h producten (in BE), om 2h vertrokken in NL en net (14h30) aangekomen in Brussel...

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Hier is, tot nu toe, ook altijd alles netjes op tijd bezorgd. Soms zit er een derde partij tussen (je bestelt dan niet bij bol.com zelf, maar bij een andere webshop), dan kan het wel eens een dag langer duren.

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk ook nooit problemen met Bol. Gisteravond nog om 22.30 uur een boek besteld en ik had het vanochtend om 10.00 uur in huis.

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heeel herkenbaar. Laatste paar keer dat ik wat bestelde duurde het langer dan aangegeven. Met als toppunt begin vorige week eem bestelling gedaan met 3-5 dagen leverbaar stond er. Na het plaatsen bleek het pas deze week verzonden te kunnen worden. Ik ben een beetje klaar met bol.com

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Uhm.. vrij logisch toch? 3-5 dagen betekend natuurlijk 3-5 werkdagen. Zaterdag telt mee, maandag niet. Als jij maandag besteld kan het zijn dat het deze dinsdag pas geleverd kan worden.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Echt? ik heb echt nooit problemen met Bol. En als ze al later leveren dan laten ze dat netjes weten. Ligt het niet aan de post?

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier ook nooit problemen. Gisteren wat besteld en is net bezorgd. Het is wel zo dat als je meerdere dingen besteld en 1 van die dingen heeft een langere levertijd, dan loopt de rest ook vertraging op.

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heb zelf echt nog nooit een probleem gehad met Bol.com, en bestel vrij vaak (vooral 's avonds) en altijd keurig volgens de levertijden geleverd.
    Denk dat het echt bij PostNL ligt, die maken er wel vaker een potje van ;)

13. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Ik heb zondagavond iets besteld. Stond ook bij dat ik het maandagavond zou krijgen. Elke dag zie ik nu al staan dat het een dag vertraagd is.
    Het hoeft niet aan postnl te liggen, bol.com meld zn pakketten online aan en dan krijg je een vertekend beeld hoe het met het pakketje staat.
    Na gezeur van vorige keer heb ik nu aangegeven achteraf te betalen, scheelt wel weer een zorg.

14. mumija

mumija Niet meer actief

Inderdaad. Maandag 2 dingen besteld, waaronder een cadeau die mijn dochter, samen met nog 2 vriendinnen aan een andere vriendin wil geven.
    Gisteren komt het pakket, maar je raadt het al: 1 artikel wel, en het cadeau niet! Grrr, gelijk gebeld, als het goed is komt het vandaag nog. Het stond wel gewoon op de bon en is ook al betaald. Het zat gewoon niet in de doos.
    Terwijl de vriendin in kwestie morgen jarig is, dus hopelijk komt het ook wel vandaag, anders zou het wel heel sneu zijn.
    Eerder bestellen kon niet, want dit wat echt een grote aanbieding en er stond binnen 1 dag bezorgd.
    Ze zijn het vergeten denk ik.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb ook altijd hetzelfde met bol.com, maar ik ben gestopt om me daar druk over te maken. Ik bestel het gewoon, kies voor achteraf betalen en ik zie wel wanneer het komt. Ze zoeken het zich maar uit, de flauwerikken ;)

Vaak bestel ik iets op zaterdag, en dan is het er dinsdag. Als ik op maandag voor 22:00 bestel, is het er woensdag. Soms als ik hééééél erg geluk heb op dinsdag, maar daar reken ik toch echt niet op.

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja dat is logisch, want op zondag en maandag wordt er niks bezorgd ;)

Hier hooguit weleens een dag vertraging, maar dat ligt dan toch echt aan postnl en niet aan bol ;) die versturen t wel keurig op tijd, bij mij dan :D

Sowieso betaal ik achteraf wanneer ik die mogelijkheid heb ;)

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Bij mij is dat ook vaker zo geweest. Bij mijn moeder en zus ook.

Ik heb in maart een glijbaan Hello Kitty XS besteld deze was beschadigd. Terug gestuurd kreeg ik precies dezelfde terug en zonder verpakking dus nog meer beschadigd. Opnieuw gebeld en weer terug gestuurd, krijg ik weer dezelfde en weer zonder verpakking. Zo zat dat ik het was dat ze m mochten houden en krijg m'n geld terug. Wat een geluk en die glijbaan is net opgehaald 2 maanden mee bezig geweest.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook nooit problemen (even afkloppen).
    Ze maken het zichzelf alleen lastiger soms heb ik het idee. Gister paar dingen besteld. Vandaag gekregen. Alleen in 2 delen. 1 via pakketpost de rest in een envelop door de brievenbus. Hadden e toch beter in 1 pakket kunnen doen lijkt me.

Maar verder altijd netjes geleverd.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op maandag wordt er hier regelmatig bezorgd. Maar dan moet ik het op donderdag bestellen. De PostNL is een beetje vreemd hier. Ik ontvang vrijwel alleen post wanneer het hen uitkomt ;) Iedereen in deze straat heeft er last van (en klaagt daar ook over, dus hopelijk wordt er iets aan gedaan).

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nooit problemen gehad... 's Avonds om 22u 2 dozen pampers besteld, volgende dag voor de middag werden ze geleverd.

Wel 1x mail gehad dat een stuk vertraging had van een paar dagen, maar zat uiteindelijk toch de dag dat het eerst aangaf in de brievenbus.

Deel Deze Pagina