Gelukkig ben ik niet de enige met slechte ervaringen en gelukkig heeft niet iedereen slechte ervaringen Hij staat vanaf 27-05 22:20 Uw pakket is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar... Dus ben benieuwd.
Ik had dit 2 weken geleden ook en dat bleef zo staan... 3 dagen later nog steeds heel irritant. Ik heb het product gewoon nog een keer besteld en gemaild dat ik de eerste bestelling niet meer wilde die hebben ze geannuleerd ze wisten zelf ook niet wat er fout was gegaan.
Heb ik ook pas gehad, heb uiteindelijk niks ontvangen, na 3 dagen nogmaals gebeld en kreeg te horen dat PostNL het gewoon afgeleverd had in de eerste doos! Dus de fout zou bij mij liggen. Aangezien het niet de eerste keer was, ben ik toch even boos geworden dat het niet mijn fout is als iets niet in de doos zit, maar dat die fout bij hun ligt! Na veel moeilijk doen uiteindelijk een cadeaubon gekregen op mijn account zodat ik het opnieuw kon bestellen. Vl had het met een tv die hij voor mijn verjaardag had besteld (was via bol zelf) was 5-8 werkdagen, heeft uiteindelijk 2x een halve dag vrij moeten nemen want hij zou geleverd worden, wat vervolgens niet gebeurde. Om vervolgens een mail te krijgen dat ze gingen proberen om hem binnen 3 maanden te leveren en anders zou hij vanuit hun geannuleerd worden!? Toen heeft hij hem zelf geannuleerd gaan geen 3 maanden wachten op een tv.
Hier ook nog nooit problemen gehad met bol.com Ja, 1 keer het verkeerde artikel gekregen, maar dat ja echt een uitzondering
nog nooit last van gehad, altijd alles keurig op tijd gekregen en tot 2 x toe een mailtje wanneer het niet ging lukken, dus ik denk gewoon echt dikke vette pech?
Hopelijk heb je je pakketje snel. Hier eigenlijk alleen goede ervaringen met bol.com qua snelle levering.
Ik heb nooit problemen met levering. Heb je je niet vergist? Was het product wel op voorraad? Je hebt ook producten die andere leverdagen hebben waardoor de regel '' voor 23:00 besteld is morgen in huis '' vervalt ( wat logische is ) kijk eens voor de zekerheid op je bevestiging mail. En bezorgt TNT niet tot 21:00 in de avond?
Had het laatst ook, en de klantenservice maar dom doen. Uiteindelijk na 4 dagen geleverd gekregen terwijl het de volgende dag in huis had zullen zijn.
Ligt het niet aan post.nl? want die leveren pakketten verkeerd en staat status afgeleverd, of is onderweg en biedt het vervolgens pas een dag later aan (bleek bij ons 1 die gewoon een heel weekend de pakketjes zelf bleek te houden... En tekende ook voor me terwijl het niet eens afgeleverd was. Dus ook nog vervalsing. Dacht dat ik gek werd! Zeker pakketten van bol en wehkamp waren te laat, de rest op tijd. Nu gelukkig een leuke man, die wel altijd op tijd levert, maar hiervoor drama! Ik denk dus niet dat het specifiek aan bol ligt, maar aan daarna... Klantenservice deed eerst ook beetje vreemd van die is geleverd op uw adres, dat washet niet. Ik ben boos geworden. Ook dat het bij de buren zou liggen en niemand een pakketje heeft... Meer het leed wat postbode heet haha Dus een formulier ingestuurd dag er na wel het product gehad en als de andere boven water kwam of ik deze terug wilde sturen. Na 2 maanden kwam de buurman van het laatste huis van de overkant. Je hebt je pakket nooit opgehaald... Zucht.
Ik bestel gewoon quasi nooit online . 1 keer iets bij Bol besteld (dvd) dat ik echt niet in de winkels vond en dat werd wel correct geleverd. Om 21 uur besteld en de volgende dag om 10 uur 's ochtends had ik het in mijn handen. Maar ik heb het echt niet met online kopen en ik koop dus over 't algemeen gewoon in de winkel. Ik zie liever eerst hoe het eruit ziet, voor ik iets koop / betaal.
Laatste bestelling was een heel klein doosje uit het pakket gevallen. pakket was aan de zijkant een beetje open. Ik heb meteen gebeld. Geen probleem. Ze konden het niet opnieuw sturen, maar stortten het bedrag van het doosje terug. Ik kon het zelf opnieuw bestellen. Ik kreeg een code voor gratis verzendkosten. Super. Alleen jammer dat ik dat doosje later had. Maar goed, ongelukje...
Ik bestel best vaak bij bol.com, soms met problemen, maar die worden meestal heel correct opgelost door de klantenservice. Een keer heb ik 1 doos pampers en een pak nutrilon besteld en per ongeluk 2 dozen pampers gekregen. Toen heb ik die nutrilon maar ergens anders gekocht en verder mijn mond gehouden..
Jammer dat je ervaringen steeds slecht zijn. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen, zelfs als het pakketje door een derde partij verzonden moet worden.