Het leed dat bol.com heet

Discussion in 'De lounge' started by Nath88, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hier ook prima ervaring met bol.com altijd op tijd in huis, en anders een bericht. een keer iets verkeerd bezorgd maar vanwege de fout een korting op volgende bestelling gekregen dus ik ben tevreden.

2. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hier ook goede ervaringen met bol.com. Krijg bestellingen een dag na het bestellen binnen.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb t altijd op tijd binnen

1x niet, maar dan komt omdat je dan via bol.com besteld bij een ander bedrijf... Dat staat er dan wel bij.

4. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,824
    3,611
    113
    Hier ook altijd juist perfecte bezorging van de bol-producten.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had dat toevallig vorige week voor het eerst. Artikel besteld, zou de volgende dag in huis zijn. Volgende ochtend een mail dat het 6 dagen zou duren. Bestelling geannuleerd, want ik had het 3 dagen later nodig. Nieuw artikel besteld, krijg ik de volgende dag 2 mails dat beide artikelen onderweg zijn!

Gelukkig is retour sturen geen probleem, dus dat heb ik met het 2 de artikel maar gedaan, de eerste wilde ik toch liever houden.

En ook een keer gehad met een dvd speler, dat er bij stond dat er een hdmi aansluiting op zat, maar dat bleek niet zo te zijn. Dat heb ik bij de commentaren ingevuld en een paar dagen later stond het er niet meer bij. De cd speler heb ik terug gestuurd en ook dat is verder zonder problemen verlopen.

Maar gezien de hoeveelheid die ik in de loop van de jaren bij bol heb besteld, zijn deze 2 dingen echt te verwaarlozen. Edit: daarom bestel ik juist bijna altijd bij bol, omdat ze zo snel zijn. Het kan elders vaak wel goedkoper, maar niet vaak sneller.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb op 1x na (en dat lag aan postnl) nooit problemen gehad met Bol.com. Heb het altijd heel snel in huis.

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik heb eigenlijk ook nooit problemen met bol.com.
    Eerlijk kijk ik vaker of een product ook bij hun te bestellen is dan bij een ander omdat ik wel vertrouwen in hun heb.
    Vervelend dat jij hele andere ervaringen hebt.
    Ik had vandaag een negatieve ervaring met h&m
    Een heleboel besteld voor mijn kinderen en als betaling acceptgiro aangegeven
    Kwam na een week mijn pakket aan (de termijn wist ik) moest ik ineens de helft aanbetalen aan de bezorger van post.nl:(
    Dacht het niet!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    IK bestel er regelmatig en echt nog nooit problemen mee gehad.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Klinkt niet echt bemoedigend dus.
    Ondertussen nog steeds niet ontvangen, dus mijn dochter is behoorlijk teleurgesteld nu, omdat ze morgen haar cadeau niet aan haar vriendin kan geven.:x
    Bij de status van de bestelling staat dat het product afgeleverd is...medewerker gisteren zei dat het waarschijnlijk vandaag zou komen maar dat is dus niet gebeurd terwijl er de hele dag wel iemand thuis is geweest hier.
    Probeer ik net de klantenservice te bellen, krijg ik een bandje dat de klantenservice nu minder goed te bereiken is en dat ik het later nog eens moet proberen.:(
    Maar goed, ik rust echt niet voordat het bezorgd is, of dat ik m´n geld terug heb. Ik betaal eigenlijk altijd achteraf en dan is het goed, en nu betaal ik meteen, krijg je dit..:)

10. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Hier ook alleen maar goede ervaringen met bol, Altijd alles netjes op tijd geleverd, en als het via een ander bedrijf kwam stond het erbij vermeld. Ook een goede ervaring met de klanten service toen mijn kolf niet meer op voorraad was. ze hebben er toen voor gezorgd dat hij via een ander bedrijf voor dezelfde prijs werd bezorgt.

11. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Voor honderden euro's heb ik in totaal besteld bij bol, schoolboeken meestal.

Totdat ik is 2 boekjes van 5 euro bestelde.
    2 Boekjes besteld, in 1x betaald.
    Volgens bol.com maar1 boekje betaald.

Ik vroeg hun zelf de administratie na te kijken want ik kon bij mij wel zien dat het afgeschreven was. Data en bestelnummer erbij vermeld voor de duidelijkheid.
    Nee bol zou niet controleren, ik moest het maar aantonen.

Kopie van afschrift verstuurd, waarna ik dacht dat de kous af was, kreeg ik na een aantal weken de mededeling dat er een deurwaarder gestuurd zou worden als ik niet direct geld over zou maken..

Weer bellen met bol..weer de hele reutemeteut herhaald, weer verzocht of ze zelf hun administratie na wilde kijken maar dat deden ze niet..weer kopie van afschrift verstuurd...

Oh ja, het was toch betaald, goedendag mevrouw.. Geen excuses niets..
    Ik heb jaren niets meer besteld. Belachelijk, ik was in die tijd echt een goeie klant.

En de levertijd klopt hier idd vaak ook niet maar met de schoolboeken vond ik dat niet zo heel erg....
    Maar, als ze dat niet kunnen waarmaken moeten ze dat niet bij hun producten zetten.

Als het even kan bestel ik bij Wehkamp.
    Gaat hier altijd goed, producten zijn op tijd in huis zoals beloofd!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Wehkamp ben ik ook altijd erg tevreden over ook goede klantenservice :) en snelle bezorging.
    Haha we hebben afgelopen weekend bij 9 online bedrijven besteld.
    Zooplus was het snelst. Maandag.
    Dinsdag fietsonderdelenonline, motorzadel (ook onderdelensite), boek via uitgeverij, bagageonline, kleertjes voor dochter, 123inkt. Wehkamp,
    We wachten alleen nog op de otto, zwembroek direct leverbaar...
    Kinderkamer duurt 4 weken

Ben al zo blij. Allemaal netjes bezorgd.
    Ik hoef niet zozeer bij bol.com want veel bedrijven leveren snel.
    Ik kies wel echt voor goedkoop. Zoek recensies op forums want negactieve reacties op de site halen ze die inderdaad vaak weg :)

Otto is trouwens nooit snel, maar ja, dat weten we van otto. Die zijn ook erg rommelig met hun administratie.

13. Linana

Linana Niet meer actief

Otto is inderdaad nooit snel en heeft een waardeloze klantenservice, maar als je iets wil hebben (voor minder) en er met geduld op kan en wil wachten is het allemaal prima.
    Zo hebben wij een enorme u-Vorm bankstel gekocht via Otto voor ivm andere aanbieders heel weinig. Afgelopen weekend een pakje voor de baby en een tas voor mijzelf besteld en gisteren al binnen (schrok er gewoon van).

Wehkamp ook altijd top

Het gaat 99 keer goed van de 100, en als net die ene keer dan fout gaat bij jezelf is dat enorm balen, maar dat is vaak een incident en niet de standaard...

14. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit problemen met bol, wel met postnl! Als ik bij bol aangeef dat ik mijn pakket niet heb gekregen (zoals voor de Kerst met waarde van bijna €200,00) doen ze niet moeilijk en hoef ik niet te betalen.

Ik bestel zowieso vrijwel alleen waar ik achteraf kan betalen omdat PostNl er vaak een zooitje van maakt in het sorteercentrum, mijn pakketbezorger is wel altijd stipt, vriendelijk en kijkt altijd even extra als ik zeg dat het niet klopt!

15. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Met bol.com nog nooit problemen gehad. Afgelopen zaterdag wat besteld, maandag was het in huis.
    Wehkamp zeer te spreken over. Nette levering met eventueel voorkeur voor de tijdstippen. 2 weken zichttermijn en betalen op rekening. Ik bestel niet veel via internet, maar als ik het doe kijk ik of Wehkamp het kan leveren.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gisteravond binnen gekregen :) 21 mei, met levertijd 3-5 dagen.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bedoel je met maandfactuur? Heb je gekeken naar je limiet? Ik kwam daar ook later achter. Eerst mocht ik voor max 100 euro bestellen. Nu voor 250. Anders moet je betalen aan de postbode (las ik ook via hier).

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Nee met acceptgiro had ik aangegeven
    Vind het hele betalen daar sowieso raar met die maandfacturen en kredieten.
    Wat is er mis met ideal?
    Maar goed, ik ga morgen maar naar de winkel in de hoop dat ze nog datgene hebben dat had uitgezocht

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Ik ben ook super tevreden over bol.com
    Ik had daar eens 2 digitale zwangerschapstesten gekocht, de een deed het niet, kreeg een nieuwe opgestuurd, en die andere gratis :D

Heb een tijd heel veel bij bol besteld, altijd goed en altijd optijd.
    Zelfde bij wehkamp inderdaad, super service!!

20. Rockchick

Rockchick Actief lid

Apr 9, 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik heb hele goede ervaringen met bol.com.
    Toen het te laat kwam door schuld van de post kregen wij een tegoedbon van 10 euro van bol.com.
    Terwijl bol er eigenlijk niks aan kon doen.
    Wel goed kijken als je wat besteld.
    Soms staat er gelijk bij 3-5werkdagen.

Share This Page