Ligt er denk helemaal aan wat je besteld. Tijd terug een boxkleed besteld met levertijd 3 tot 5 werkdagen. Kreeg ik netjes een mail dat het wel een maand zou gaan duren. Bestelling geanuleerd en kreeg 2.50 korting op een ander boxkleed. Mooi boxkleed besteld weer 3 tot 5 werkdagen maar deze bleek helemaal niet leverbaar te zijn. Koste 24 euro bij bol.com en 45 euro bij alle andere webshops dus denk dat ze gewoon gedacht hebben oeps verkeerde prijs erbij gezet dat gaat ons geld kosten. Uiteindelijk stond hij op de website ook als niet leverbaar. Week later weer wel met 3 tot 5 dagen dus dacht probeer het nog een keer maar weer hetzelfde verhaal. Had met een cadeaubon betaald bij mijn eerste bestelling en andere dingetjes wel geleverd gekregen natuurlijk. Bleef er nog 13 euro open staan omdat dat boxkleed maar niet leverbaar werd en als je iets anders voor 13 euro wilt kopen betaal je wel verzendkosten... dus uiteindelijk extra twgoed ter hoogte van de verzendkosten gekregen na 2 mailtjes. Is dus allemaal uiteindelijk wel opgelost maar vind het behoorlijk stom dat ze er termijnen opzetten die ze niet waar maken en producten die zelfs helemaal niet leverbaar zijn. Bestel liever ergens anders als het even kan.
Hier is dat ook altijd zo. Ik denk dat het aan post.nl ligt. Als ik bestel voor 22 uur dan heb ik het nooit de volgende dag, maar altijd de dag daarna pas.
Hier een groot fan van bol.com. Alleen erg jammer dat boeken in een doos verstuurd worden die nét door de brievenbus past. Gevolg: het boek krijgt een gedeukte hoek door de klap op de grond en inmiddels twee keer een kapotte brievenbusklep Maar behalve dat vind ik bol.com super, nooit problemen verder mee!