Hallo Heb een te lichte pil gehad(achteraf) Heb dus tijdens pilgebruik (1e maand dat ik begon) vruchtbare slijm gehad en me eiaprong gevoeld Wel heb ik gemeenschap gehad me laatste cyclus was 33 en voorheen gem 29 Als ik uitga van 33 heb ik dus me ei goed gevoeld Aangezien ik gestopt ben na de strip en nog geen ongi hen gezien zelfs geen tekenen ervan en al wel ruim week last van waterige afscheiding is dit teken van ongi of zwangerschap Afgaan op 33 kan ik vandaag testen maar wacht liever nog paar dgn Normaal heb ik voor ongi altijd flinke kramp en nu niet Iemand idee?
Hetzelfde idee als wat je zelf al hebt. Je moet even testen. Het kan ook zijn dat je van slag bent doordat je weer gestopt bent met die pil. Steken kunnen van alles zijn. Ik ben ook wel eens heilig overtuigd geweest van mijn eisprong, maar was achteraf toch echt iets anders.
Dank voor antwoord Heb ook van de 21 dgn pil op dag 13/14 geeb bloeding gehad en op 20/21 Rest vd dagen buiten ongi om wel (doorbraakbloedingen) Normaal voel ik eisprong ook wel goed felle steken bij eierstrokken Met me cyclus van 33 zou het dus goed kunnen Eerder nooit last gehad vd pil en ook niet met spiraal toen ik had tijdens spiraal elke maand me regels Normaal is t bij gebruik van pil ook 1e keer na strip stopweek en kort erna ongi Athans zo werd mij verteld vandaar Twijfel dus omdat pil te licht was en doorbraakbloeding had en wel me eisprong heb gevoeld en slijm had en nu .nog alleen niet zo rekbaar zoals ze dat noemem