Hoi meiden, De titel zegt al genoeg denk ik. We zijn echt toe aan een nieuwe pannenset, maar ik weet niet welke Ik weet dat BK een goed merk is. Wat voor pannenset hebben jullie en is het juist een aan of afrader? Ik hoor het graag Gr MB2005.
Hier BK en super tevreden waar het niet dat afgelopen week mijn setje (de bekende met de zwarte handgreepjes) een voor een sneuvelde en dus ook op zoek mag gaan naar een nieuwe set ... kan ze voor nu nog gebruiken maar aankomend jaar komen er wel nieuwe. Ik wil geen 'saaie' ijzer kleurige maar kleur. Iemand daar nog tips voor?
ik heb de hele set gekocht van herman , bij de blokker voor 125? met soeppan kwam het op 175,- ik vind het een goede set
Toen ik bijna 20 jaar geleden op kamers ging heb ik voor 90 gulden een hele set op de Zwarte markt gekocht. Die heb ik nu nog. Niet kapot te krijgen.
Die hebben wij ook! Ook de messenset enzo. Heel erg fijn, en moi. ( en niet belachelijk duur ). Ik vind die koperen sets zo mooi, maar dan moet je ze echt hebben hangen vind ik.
Ik ben ook al twee weken aan het rondkijken... Zo lastig! Ik moet snel een keuze gaan maken want de handgreepjes van mijn pannen vallen er één voor één af! Iemand ervaring met pannen van de IKEA?
Ik heb donderblauwe pannen gehad van BK maar die verkleurden helemaal, heb wel een andere set uit mogen zoeken..
Bij mij breken ze na 12 jaar dus ook af. En ik kan ook maar geen besluit nemen, haha. Ik vind alles zonde van ons geld, haha. Ik ga eens naar de set van Herman kijken. Gr MB2005.
mijn ouders hebben een set van ikea en zijn er tevreden over zelf heb ik een set van la chef (12jr geleden gekocht, maar pas 2jr in gebruik) ik ben er heel tevreen over handgrepen kan je gewoon beetpakken, glazen deksels dus kan de inhoud zien zonder elke keer de deksel op te tillen, ze waren toen niet duur (gulden tijd)
Al zo´n 7 jaar BK. We zijn er erg tevreden over. Het viel me op dat Blokker vaak om de zoveel tijd een BK pannenset in de aanbieding had. Geen idee of ze nog steeds dan zo goedkoop zijn.
Hoi! Ik wil liever geen pannen met een Teflon laag (mogen niet te heet, bij beschadiging komt er Teflon in je eten... eng gedoe). Ik heb nu een pan van deze serie Home - Green Pan en pannen van Le Creuset. De laatste Ikea-pannen wil mijn vriend eerst "opmaken" voor we daar vervanging voor kopen. Die ene pan van green pans is trouwens echt super. Hij krast niet en mag wel lekker heet, bakt niet aan... superpan! Succes!
Ik heb een pannenset van de kruidvat, 9 jaar geleden gekocht en niet kapot te krijgen! Was geloof ik 35 euro. Mijn moeder heeft een pannenset van 1000 euro (heeft zij gekocht voor 200 euro, prof. spul) en zij is er erg ontevreden over.
ik heb hier geen set, maar vanalles wat. heb pannen van de makro, de blokker en de action, vind het allemaal wel goede pannen!
Ik had laatst een steelpannetje van de action gekocht en de steel brak vorige week spontaan doormidden. De pan was in december gekocht. Nu snap ik wel dat het geen hoge kwaliteit heeft voor die prijs, maar dit is wel heel gevaarlijk, dus voor mij geen pan van de action meer Heeft iemand wel eens van de stoneline pannen gehoord? Gr MB2005.
Ja inderdaad! En eigenlijk moet je dan ook een Frans landhuius hebben met een grote rustieke keuken met bossen rozemarijn en lavendel aan het plafond. Wij hebben een mooie set van BK, ben er erg tevreden over.