Het leed dat een pannenset kopen heet

Discussie in 'De lounge' gestart door MB2005, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Le Creuset is idd duur, net als wat andere merken hier (die green pans zijn ook niet goedkoop). Maar Le Creuset is voor het leven ;) Dus uiteindelijk ben je goedkoper uit dan om de twee a drie jaar nieuwe pannen kopen. En ik vind een traditionele anti-aanbaklaag ook geen gezond idee, dus dan zit er voor mij weinig anders op.

Die koperen zijn trouwens ook prachtig!

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
  3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb sinds een paar maandjes een pannenset van Herman den Blijker en ben er erg tevreden over. Goede kwaliteit en mooi om te zien!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Na aanraden van veel vrienden hebben wij bij de Sola fabriek een set pannen gekocht. Nou het zijn mooie pannen, maar wat een rot dingen. Echt de grootste miskoop ever. De kwaliteit is echt bagger, hebben ze net een jaartje. Gaan nu BK pannen kopen.

5. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ken jij het merk stoneline ook?

Volgens mij heb ik over een jaar nog geen pannen, haha, en mijn man denkt ook van zoek jij het maar uit met je pannen:D
    Ik ga nog eens even deken en de merken bekijken die ik hier langs zag komen.

Gr MB2005.

6. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Ik heb een tijdje terug een mooie pannenset gezien bij Blokker, dus ik na lang twijfelen naar de winkel, waren ze uitverkocht. Was een uitverkoopaanbieding.

Maar heb toen pannen van Lidl aangeschaft, nou zijn ideaal en niet duur.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb mijn kookpannen van BK. Toen een keer gekocht bij Blokker en ze zaten in een koffer. Helemaal handig want die gaat nog ieder jaar mee op vakantie :D

Deel Deze Pagina