he vlinder mooi zo dat het nu rustiger is. houden ook zo. Bijt maar van je af. Lastig/jammer dat de borstvoeding niet helemaal goed gaat.hopelijk trekt het nog bij. Lijkt mij ook heel bijzonder bv.
pff wat een verhaal..... Wil je een van me rottweilers lenen? Als je hun de opdracht geeft bij het ledikant te liggen en op het kind te passen komt er niemand de kamer in... Of ben ik nu te extreem met me oplossing?
Jeetje wat een verhaal zeg! Ik zou me toch ook echt woedend worden! Wat menen ze allemaal wel niet! Het is toch meer als logisch dat jij je rust nodig hebt! En dat je er toch echt niet op zit te wachten dat iedereen er maar bij staat terwijl je aan het kolven bent! Kom voor jezelf op! Vertel ze hoe jij erover denkt. En gefeliciteerd! Probeer er van te genieten!
Gefeliciteerd met je zoontje! En sorry om te zeggen (of niet ) maar wat een aso familie zeg, van wat ik lees dan! Ik zou ook echt helemaal woest zijn! Fijn dat het nu beter gaat, je kwaadheid heeft in ieder geval gewerkt, gelukkig maar, ik kan er zo boos om worden! Over de tepel/speen verwarring, krijgt hij dus ook de fles? Dan zou je misschien beter kunnen bijvoeden met een cupje of fingerfeeding (vinger en spuitje) kunnen doen. Dan wordt hij minder lui aan de borst als het goed is. Wat bij mij heel goed werkte bij kloven tussen de voedingen in waren mother mates, een soort siliconen compressen die je tepels soepel houden en je geen korstjes krijgt, heel fijn! Liefs, Snoopy
Allereerst natuurlijk: Gefeliciteerd! Pfff, wat een verhaal, nou, dat zijn echt je zwangerschapshormonen niet hoor, die misschien nog door je lijf kunnen gieren! Waar haalt iedereen toch het lef vandaan al die aangegeven grenzen te overschrijden? Een kraamvrouw hoort gewoon rust te krijgen samen met haar kindje en als ze zich goed genoeg voelt, mag er een uurtje per dag gekeken worden. Klaar uit! Ik zou de komende dagen gewoon lekker dat bordje op de deur laten hangen, er komt nog tijd zat dat ze leuk het kindje kunnen bewonderen (op jouw voorwaarden ).
he vlinder hoe is het nu? heb je de deur van je zusjes kamer nog nodig gehad? of snappen ze nu dat ze normaal moeten doen? hoe is het trouwens met je bekken?
Nogmaals gefeliciteerd! En wat een verhaal zeg, je hebt idd recht op privacy! Goed gedaan meis nu! Hopelijk gaat het goed met BV?
Nou pfff vanavond gebeurt het gewoon weer dat we opeens overspoelt worden door mensen. In onze kamer zaten: mijn vader, moeder (die overigens druk bezig was iedereen van drinken etc. te voorzien dus meer beneden was dan boven), schoonmoeder, vriend z'n opa, mijn twee zussen en een buurvrouw. En dan allemaal heel druk praten met elkaar over van alles, vooral over nare dingen (mijn zus haar specialiteit zijn verschrikkelijke auto-ongelukken en moord en doodslag waar iedereen dan gretig op ingaat ja oeh ah wat errug he!). Ik ben op een gegeven moment gewoon op de bank gaan liggen met die kleine, die was al uren wakker en begon hangerig te worden (logisch). Mijn moeder kreeg (als enige) de hint binnen zoals het bedoelt was en heeft iedereen eruit gelokt. En nu zit ik hier in tranen omdat mijn borsten pijn doen van de stuwing, maar de flesjes zijn niet uitgekookt dus heb niks om de melk in op te slaan terwijl ik dit uren geleden al heb aangegeven dat het gekookt moet worden *^&%$#@@! Dus ga er straks weer een paar grijpen en mijn frustratie op botvieren, echt lekkerrr!
Hoi, gefeliciteerd met je mannetje! En wat irritant zeg, al die drukke niet-begrijpende mensen om je heen. Ze zouden toch moeten snappen dat het nu gaat om je zoon, om jou en je man/vriend. En dat de rest zich aan jullie aan moet passen! Goed dat je het gezegd hebt hoor. Want ze hadden het natuurlijk al uit zichzelf moeten begrijpen maar nu dat kennelijk te moeilijk was heb je er goed aan gedaan om het heel duidelijk te maken. Ik kan me van beide kindertjes nog de uitputting herinneren zo vlak na de bevalling. En dat ik lang niet altijd begrip kreeg ook al was ik nog zo uitgeput en bezig met herstellen, en onder invloed van hormonen. Echt geen makkelijke periode! Maar weet je, je zult merken dat het na een poosje vanzelf allemaal makkelijker gaat, dat jij weer ietsje uitgeruster bent en dat je met zijn allen een ritme vindt. Geef het de tijd en komt allemaal goed!
Heej Vlinder. In ieder geval gefeliciteerd met jullie mooie zoon! Een prachtexemplaar! Wat een vre-se-lijk verhaal zeg! Hoe is het er nu mee?
Wat een drama zeg! Ik mag toch hopen dat ze je heel snel gaan snappen. Dit is toch niet normaal meer. Wij hebben de laatste 3 dagen van mijn kraambed geen bezoek willen hebben. Mijn man heeft dit heel duidelijk gezegd tegen iedereen die belde. Dit is zo jammer van je kraamtijd. Het moet zo mooi zijn. Probeer wel zoveel mogelijk te genieten he van je mooie mannetje!
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Stomme vraag misschien hoor, maar hebben jullie niet gewoon een slot op de deur dan? Het is toch sowieso niet prettig als iedereen zomaar binnen kan komen banjeren lijkt mij.
Het gaat gelukkig beter nu. Schoonmoeder is weer terug naar huis, iedereen is weer normaal aan het werk en we hebben hget de laatste dagen heel rustig gehouden met bezoek. Alleen om de dag bezoek heb ik gezegd, want het is veel te vermoeiend voor die kleine. Zeker nu hij in z'n regeldagen zit (pfff hoe lang duren die?)
Jeeeetje meid pffff ik wordt al moe als ik dit allemaal lees. Dat is toch wel 1 van de nadelen van bij je ouders wonen. Iedereen kan zo lekker naar binnen wippen. Vindt dit echt niet kunnen hoor. Gelukkig zag je moeder laatst wel dat het je teveel werd. Misschien kan je iets instellen van...niet meer dan zoveel personen op mijn kamer? En gewoon heel duidelijk zeggen als mensen niet welkom zijn! Dan maar lekker de 'bitch'ahum uithangen. Denk om jou en je mooie zoontje.
jeej meid toch. eerst maar es een dikke knuffel. en ja bij mij spuit plaatsvervangend het stoom ook al uit me oren bij het lezen van dit epistel. hoezo stelletje onnozele ganzen. ik heb bijna geen fam meer ,en nog schoonouders die (gelukkig zou ik bijna zeggen na dit verhaal) 250km verderop wonen en dus nooit daaaaaaaaaagen zullen blijven plakken. maar goed ik voel me soms best eenzaam. maar na het lezen van deze toestand ben ik bijna blij zeg. zoveel onbegrip dat is toch toch niet te bevatten. ik hoop dat je inmiddels wat meer rust heb gekregen en hun wat meer tact en verstand. sterkte! groetjes yinte
ik zou zeggen: sodemieter iedereen die niet bij je gezin hoort het huis uit en laat ze een afspraak maken voor een 10minutengesprek. lekker al die goedbedoelde adviezen waar je niks mee kan omdat de mensen die ze geven je rust verstoren. snappen ze dan niet dat je met je gezinnetje wil zijn en dat het niet leuk is om te kijk te liggen als je aan het voeden bent. bij mij was het gelukkig niet zo erg, maar mn broer kon er ook wat van. die is zo vreselijk druk altijd dat ik hem wel wat aan kon doen. ik dacht met 1zo`n persoon al dat ik gek werd. heb medelijden met je. blijf gillen. liefs doris
Wat een familie, Totaal geen inlevingsvermogen. Niet aan een ander denken alleen maar aan zichzelf. Bah Bah Bah. Jammer dat je kraamtijd zo heeft moeten beginnen. Succes verder en probeer te genieten.
Pff jij hebt wel een vermoeiende kraamtijd gehad. Maar hoe zit dat dan? woon je bij je ouders gewoon in huis. Of heb je echt een apartement boven haar huis met eigen badkamer en keuken en zo? Lijkt me heel vermoeiend als je heel de dag door maar bezoek over de vloer krijgt. Je krijgt zo toch helemaal je rust niet, en terwijl je dat echt wel nodig heb en je kindje ook. Nog gefeliciteerd met je prachtige zoontje.