hoi allen, precies 4 weken geleden ben ik bevallen van een prachtig kereltje. zowel bevalling als herstel is super gegaan! nu vroeg ik mij alleen af, wanneer mag ik weer in bad? ik ben een beetje ziek en heb het constant koud... nu zou een heerlijk badje mij echt deugd doen... ik heb al enkele dagen geen bloedverlies meer... is het een goed idee om een lekker badje te nemen? Alvast bedankt!
mss mijzelf niet wassen in bad dan? of kan dit wel gewoon? ik weet niet wat je precies bedoeld met badspul badschuim? kan ik mijzelf en mijn haar wel gewoon wassen?
Hallo, Ik ben 5,5 week geleden bevallen en gisteren bij de huisarts mijn laatste hechtingen laten verwijderen. Ze zei mij dat ik wel in bad mocht met schuim of olie, maar dat ik daarna goed moest naspoelen met de douche. Om evt infectie aan wondjes of baarmoedermond te voorkomen. Ik heb trouwens nog wel licht bloedverlies om de dag ofzo. Gisteren dus ook voor het eerst in bad en vandaag weer meer bloedverlies, hopelijk houdt dit geen verband met elkaar.
Ik ben 3.5 week geleden bevallen en de kraamzorg zei tegen mij dat ik 6 weken niet in bad mocht..... wat ! 6 weken dat is een ramp voor mij want ben echt een badmens. Heb het daarna nog eens nagevraagt aan de verloskundige, die zei dat je met een week of 2 wel weer in bad kan, je mag alleen niet meer helder rood vloeien.
je mag niet in bad omdat je vloeit. en als je BV geeft kan je daarom infecties krijgen. ik mocht wel gewoon in bad zonder badschuim als ik mn bovenkant maar boven het water hield. ik mocht mn onderkan niet samen emt mn bovenkant erin hebben zolang ik vloeide. dus als je niet meer vloeit kun je volgens mij gewoon lekker met spul in bad gaan zitten hoor! maar moet je wel oppassen want ik stopte na 3 weken ook meerdere dagen met vloeien en begon daarna heftiger dan dat ik daarvoor deed... Lekker badderen meid! alleen voor de zekerheid je van te voren wassen onder de douche of onder de wastafel is misschien wel een verstandig idee als je het niet zeker weet...? dan hoef je je geen zorgen te maken en kun je toch lekker in bad zitten!
okeej, dan was ik me eerst idd wel even aan de wastafel of ik douche eerst effe snel. owww lijkt me heerlijk om nog eens lekker lang in bad te liggen! ik ben idd ook echt een badmens! ik haat douchen
ze houden 6 weken aan OF totdat je helemaal niet meer vloeit echter omdat ik zo'n last had van mijn hechtingen mocht ik 5 minuten per dag met badedas erin in een laagje (niet echt lekker bad dus) en daarna goed afspoelen vodn het vreselijk want normaal ga ik elke dag in bad en krijg ook huidontstekingen als ik dat niet doet dus om die reden mocht ik ook effe in bad maar normaal gesproken liever niet, de kans op infectie is nogal aanwezig!