Oww ik heb facebook maar ik irritieer me kapot aan , ik denkdat ik afscheid moet nemen daarvan maar het is ondertussen een verslaving geworden. Omdat: mensen die je normaal als je ergens tegenkomt je niet begroeten opeens je toevoegen en ex collegas'van tig jaar geleden ook en mensen die je niet mag , altijd reageren en mensen die je niet in je vriendelijst hebt omdat je die niet mag opeens bij je andere vrienden wel comment's geven WELCOME TO FACEBOOK... een plaats waar mensen je als vriend toevoegen maar op straat je stom voorbij lopen. Waar relaties perfect zijn, affaires worden gestart en de grootste leugenaars hun eigen leugens ... ...geloven. Je vijanden bezoeken je profiel het meest en je zogezegde vrienden en familie blokkeren je, en ook al schrijf je wat je voelt en denkt, een ander zal het altijd verkeerd oppakken en/of denken dat het over hem of haar gaat !!!! Lang leve Facebook!!!
haha nou omdat je het zo negatief ziet dat het me verbaast, je er toch niet mee kan stoppen omdat je er verslaafd aan ben het contrast tussen die 2. Plus ik heb nog nooooit naar fb gekeken zoals jij het omschrijft
verslavend vind ik het zeker ook.. maar ergeren eigenlijk nooit (behalve dan een persoon die me maar toe blijft voegen en ik hem stug blijf weigeren; die snapt de hint maar niet.. dan erger ik me ook wel een beetje )
Er bestaat niet één Facebook... Er bestaan miljoenen Facebooken! Het is namelijk precies wat jij er mee doet, wie jij toevoegt, wanneer jij reageert, waar jij je aan irriteert, oftwel: het is wat jij er van maakt. Facebook levert de tools, maar meer niet... Dus Facebook moet niet veranderen maar jij .
F.B. Purity Cleans Your Facebook Homepage From Application Spam and Information Overload Met deze extension kun je de Timeline uitzetten. Heerlijk! Ik kan me niet vinden in de post van TS, waar ik me wel aan erger zijn alle nieuwe features in Facebook waar ik absoluut GEEN behoefte aan heb. Chat, Timeline, kunnen zien welke vriend welke game speelt... Boeiend!
Ik heb geen facebook en integenstelling tot wat mensen soms lijken te denken als je geen fb hebt; ik verkeer niet in een sociaal isolement!
Ik heb wel Facebook maar herken het verhaal van ts eigenlijk niet. Ik heb er veel meiden van het forum op zitten zit op een besloten groepje en verder veen familie. Ook vrienden die momenteel geemigreerd zijn naar australie en zuid afrika. Ik word bijna nooit toegevoegd door mensen die me op straat voorij lopen en dan niet begroeten. Gebeurd dat wel accepteer ik ze niet. Ik accepteer sowieso niet iedereen haha
Mensen die ik nie mag heb ik niet op facebook. Menseb waar ik me eigen aan irriteer gooi ik er gewoon van af
Om eerlijk te zijn herken ik niets van wat jij beschrijft. Ik zie facebook als een leuke aanvulling op mijn sociale leven en een goede manier om een casual contact te houden met verre familie/vrienden. Niet opzitten en pootjes geven maar dagelijks, comfortabel contact waardoor als je elkaar weer eens echt ziet, het allemaal makkelijker en soepeler gaat. En het fungeert ook als een soort dagboek ik zet er veel foto's en hersenspinsels op, en aan de reacties en likes te zien vinden mensen het ook nog wel leuk te lezen dus ik ben helemaal happy met facebook!
Ehm weet niet hoor maar jij beslist toch zelf wie je toe voegt als vriend. Je bent dus zelf fout en niet fb.