Mode herfst/winter

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hallo dames.
    De herfst en winter staan weer voor de deur. Tijd om weer te gaan shoppen voor deze periode. Voor mijzelf en de kids.
    Heeft iemand enig idee wat er hot is en wat not?

2. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Nou, volgens mij vind ik de hele mode van dit jaar NOT.... Het is mijn smaak in ieder geval niet... Hier heb je niet veel aan he :p

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik sluit me aan bij Eeksie. Ik vind de mode ook niks dit jaar.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Geen idee wat er komt. Ik vond de gekleurde broeken in de zomer leuk, dus als die trend zich voortzet, ben ik happy:)

5. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    ik vind het geweldig, wijnrood, mosterd geel, donker groen, inkt blauw Enkellaarsjes, gebreide vestjes ik vind de herst collectie juist erg mooi.

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik vind de mode ook geweldig!!
    Zoals loveazra2 al zei; steenrood, okergeel, mosgroen en donkerblauw of zwart, prachtig!!

De broeken zijn skinny, tops wat wijder en langer en dan gecombineerd met laarsjes en een leuk jasje of gebreid vest.

Voor mijn kleine vent heb ik een winterjas gekocht gister, donkerblauw houtje-touwtje met capuchon.
    Qua kleding heb ik nog niet zoveel gevonden...

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik vind die kleuren dus helemaal niks. Daarom kan ik het gewoon niet vinden voor het najaar.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Meestal zijn er ook kleuren die elk jaar gewoon kunnen

Roze kan altijd...bruin ook. Zwart natuurlijk

Ik ga dit jaar voor zwart, roze, goud en marine blauw. Vooral goud vind ik een hele mooie bij deze kleuren. Ik had nooit iets met goud maar het staat echt heel mooi samen.

Ik kijk altijd naar de foto's van de couture shows op Vogue

Meestal kun je daar ook je eigen style wel vinden qua kleur.

Ik vind vooral de show van Dolce en Gabbana echt heel erg leuk

Bekijk bijlage 273484

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind de kleuren echt heel mooi dit najaar!!
    Ik zie ook heel veel luipaardprintjes haha, dus blijkbaar is dat hot. Vind het wel leuk in een sjaaltje ofzo. ;) En dochter heeft een luipaardlegging. :) Vind die korte, mouwloze (nep!)bontvestjes voor meisjes ook wel erg leuk. Heb al veeeeel leuk spul gezien voor deze herfst en winter! :D

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh en ik ben erg blij veel dingen met lange mouwen te zien! Klinkt misschien raar, maar vorige jaren waren er heel veel gebreide jurken en truien met korte mouwen, vond ik zo stom!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Juist leuk! Grove vesten, oversized truien/sweaters met een skinny eronder. Warme kleuren, stoere laarsjes.
    Als ik veel geld had gehad had ik heel goed kunnen slagen dit najaar:D

12. Yris

Yris Niet meer actief

Ik vind de mode juist heel leuk.. heb deze week al enkele wijde truien en een mooie skinny geshopt :D

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kreeg de folder van de H&M en schrok me wild: wát een hoge mate van truttigheid en oudbolligheid, getjekkes! Vreselijk die strakke wijnrode kokerrokjes met bordeauxrode strakke coltruien, juk!

Deel Deze Pagina