Het leed dat facebook heet..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb één meisje waar ik me aan erger maar tegelijkertijd is zij mijn guilty pleasure haha.
    Verder, die games! Iedere keer als ik zo'n game blokkeer, krijg ik weer een uitnodiging voor een nieuwe..

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vind de spelletjes irritant, die uitnodigen ervan. Verder bepaal ik wie er in m'n lijst staat, en als het me niet meer bevalt dan verwijder ik ze meteen. (inderdaad van die collega's die er toch maar in staan, terwijl je al een jaar ander werk hebt.. Als die dan stom commentaar geven; ajuuuus)

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    mooi gesproken!!!

ik heb juist de meeste lol op FB
    ok ok, ik ben ook zwaar verslaafd er door
    maar ik kan er lief en leed delen met mijn "vrienden"
    (allemaal mensen die ik persoonlijk ken) en ik krijg altijd veel steun en support :D
    ook is iedereen lyrisch van mijn dochter en reageren ze altijd op foto's
    Nou hoe gezellig is dat dan :D

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

er zit ook een kruisje rechts boven in de hoek ........................

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom laat je excollegas en zo toe dan?

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dit! ik doe het nog op de ouderwetste manier nl..ik bel mensen of ik ga er op visite:p

8. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt ook mensen blokkeren op fb. Doe ik ook weleens als ik me irriteer aan bepaalde mensen en ze liever niet steeds tegen wil komen. ;)
    Dan kunnen ze jou niet meer vinden op fb, en jij hun ook niet, omdat hun naam er dan gewoonweg niet opstaat voor jou.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb FB en ik vind het prettig.. ik heb de meeste instellingen zo gezet dat de boel is afgeschermd, als ik bij vrienden wat neerzet bv wat ik niet wil dat anderen dat kunnen lezen.. dan stel ik dat in.. kunnen ze daar ook niet reageren..

10. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Like!

Of had ik dat niet moeten zeggen... :p

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hihi! ik herken het wel hoor,zit ook al lang te dubben of ik mezelf zal verwijderen maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om foto`s te bekijken etc...:D
    Het enige waar ik me aan irriteer is dat godganse "zooooooo leuk en heeeeeeerlijk genoten van dagje strand vandaag,was zooooooooooo gezelliiiiiiig"
    brrrr.....

12. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb me een tijdje geleden geregistreerd . Kwamen gelijk allemaal fotos van kennissen van kenissen naar voren en mijnbroers . Nou ik heb me gelijk weer uitgeschreven. Krijg er de kriebels van , heb liever ooknog een priveleven en wat een ander allemaal doet daar wordt ik soms ook niet vrolijk van. Nee voor mij geen facebook.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb trouwens best veel mensen in mijn restrictedlijst staan, die zien dan mijn statusupdates niet omdat ze altijd commentaar hebben. Maar ik heb ook mijn abonnement op statusupdates uitgezet bij veel mensen omdat ze alleen maar zeurden maar sociaal gezien wel van me werd verlangd deze mensen te accepteren (familie enzo)

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb mijn facebook zo ingesteld dat alleen mijn vrienden mijn foto's zien. Dus als iemand iets bij mij zet, maar mijn foto is niet openbaar voor zijn vrienden, dan zien zij dat ook niet. En ook tegen het delen van foto's kun je instellingen wijzigen. Gelukkig maar. Ik hoef mijn berichten en foto's ook niet bij iedereen te showen en wil ik het wel, dan pas ik bij die berichten bewust de beveiliging aan.

15. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik vind facebook eigenlijk best saai. De meeste van mijn vrienden blijkbaar ook want ze doen er niets mee. Ik heb er veel familie op,dat is erg gezellig maar ik zit er 5 minuten per dag op en dat was het. Soms effe chatten maar ook weinig.

Trouwens ik ga ook echt geen mensen toevoegen die ik nauwelijks ken,die weiger ik. Heb ook maar 60 vriendjes:D

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zit er heel veel op maar heb absoluut geen ergernissen gelukkig!

17. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Je bent er nog altijd zelf bij, met wat je deelt en vooral ook met wie.

Ik snap dat nooit. Mensen gooien hun hele leven op internet (Hyves,FB) omdat ze er reacties op willen.
    Besef dan ook dat dingen in je nadeel kunnen werken of dat je er later misschien spijt van kan krijgen.

18. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik vind wel dat het af en toe net zo'n competitie lijkt van "wie heeft het leukste leven" ofzo...

19. nou dat ben ik idd met je eens
    ik heb er 1 vriendin van vroeger bij en die gaat alleen maar dagjes weg, en doet alleen maar intressante dingen...pfff ik reageer en niet eens meer op.

Ik zie dan liever een foto een overvolle wasmand, van moeders die vaak op zp zitten:D

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mmm toch verwijderen dan maar?

Ik herken het eigenlijk niet.
    Je kan zelf beslissen wie je toegvoegd als vriend en wie jouw berichten kan lezen en wie er kan reageren.

Dus 'vrienden' eraf gooien die je normaal niet groet en je profiel op alleen vrienden zetten.

Problem solved.

En als je dan nog niet blij bent.

Gewoon je account wegdoen.

Het enige irritante vind ik (niet eens de tijdslijn, ik ben er gewoon aan gewend geraakt hoe eng:$:p)
    maar steeds de verzoeken voor de verjaardagsagenda en de games. Volgens mij was daar ook wat aan te doen???

Deel Deze Pagina